BMW i8 Live in Frankfurt Motor Show 2013 (2)

Το BMW i8 θα μπορούσε να είχε βγει πολύ διαφορετικό από το τελικό αποτέλεσμα που τελικά είδαμε. Και αυτό, γιατί όπως αποκάλυψαν μηχανικοί της εταιρίας, μπορεί η προοπτική ενός V12 να είχε αποκλειστεί από νωρίς, αλλά η BMW σκεφτόταν να τοποθετήσει έναν V10 κινητήρα κάτω από το καπό. Ακόμα και αυτή η ιδέα όμως απορρίφθηκε πριν προχωρήσει ιδιαίτερα για χάρη ενός V8 ή V6. Από τη στιγμή ωστόσο που πάρθηκε η απόφαση το i8 να είναι υβριδικό, όλες οι ιδέες κινητήρων μέχρι εκείνη τη στιγμή κατέληξαν στον κάλαθο των αχρήστων λόγω προβλημάτων ψύξης.

Στο τέλος, το αυτοκίνητο έγινε plug-in υβριδικό με έναν τρικύλινδρο TwinPower Turbo 1.500 κ.εκ. κάτω από το καπό και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνδυαστικά αποδίδουν 362 άλογα και 570Nm ροπής. Έτσι, το αυτοκίνητο επιταχύνει στα 100km/h σε 4,4 δευτερόλεπτα ενώ παράλληλα καταφέρνει να καταναλώνει μόλις 2,5 l/100km κατά μέσο όρο.

[Πηγή: Telegraaf.nl]