
Το BMW i8 θα μπορούσε να είχε βγει πολύ διαφορετικό από το τελικό αποτέλεσμα που τελικά είδαμε. Και αυτό, γιατί όπως αποκάλυψαν μηχανικοί της εταιρίας, μπορεί η προοπτική ενός V12 να είχε αποκλειστεί από νωρίς, αλλά η BMW σκεφτόταν να τοποθετήσει έναν V10 κινητήρα κάτω από το καπό. Ακόμα και αυτή η ιδέα όμως απορρίφθηκε πριν προχωρήσει ιδιαίτερα για χάρη ενός V8 ή V6. Από τη στιγμή ωστόσο που πάρθηκε η απόφαση το i8 να είναι υβριδικό, όλες οι ιδέες κινητήρων μέχρι εκείνη τη στιγμή κατέληξαν στον κάλαθο των αχρήστων λόγω προβλημάτων ψύξης.
Στο τέλος, το αυτοκίνητο έγινε plug-in υβριδικό με έναν τρικύλινδρο TwinPower Turbo 1.500 κ.εκ. κάτω από το καπό και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνδυαστικά αποδίδουν 362 άλογα και 570Nm ροπής. Έτσι, το αυτοκίνητο επιταχύνει στα 100km/h σε 4,4 δευτερόλεπτα ενώ παράλληλα καταφέρνει να καταναλώνει μόλις 2,5 l/100km κατά μέσο όρο.
[Πηγή: Telegraaf.nl]
