F1 Grand Prix of Germany - Practice

Ο αρχισχεδιαστής της Red Bull Racing δεν βρίσκεται αυτό το Σαββατοκύριακο μαζί με την ομάδα στην πίστα της Suzuka. Αντ’ αυτού παρέμεινε στο Milton Keynes, ώστε να αφοσιωθεί πλήρως στην εξέλιξη του μονοθεσίου του 2014. Ο Βρετανός μίλησε πρόσφατα στο ειδησιογραφικό πρακτορείο SID, τονίζοντας πως οι νέοι κανονισμοί τον οδήγησαν στην κατασκευή ενός άσχημου αυτοκινήτου.

Αυτή τη στιγμή εργάζομαι για 4 από τις 5 μέρες της εβδομάδας πάνω στο νέο μονοθέσιο και μπορώ να σας πω, πως η νέα Red Bull είναι άσχημη. Δυστυχώς…

Εξαιτίας των αλλαγών και στην αεροδυναμική, τα μονοθέσια του 2014 θα διαθέτουν “γαμψή” μύτη, η οποία σε συνδυασμό με τα όρια για το ύψος της, αναμένεται να μας δώσουν ακόμη πιο άσχημα μονοθέσια.

Possible 2014 car design

Πέρα όμως από την αισθητική της RB10, ο Newey μίλησε και για τα ενδεχόμενα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν οι ομάδες τη νέα χρονιά, συμφωνώντας με τις πρόσφατες δηλώσεις του Alain Prost, πως το βασικό σημείο πηγής προβλημάτων θα είναι οι νέοι κινητήρες των μονοθεσίων σε συνδυασμό με το ERS (όπως θα ονομάζεται από του χρόνου το αναβαθμισμένο KERS).

Αυτό θα είναι το βασικότερο πρόβλημα, αφού (το κινητήριο σύστημα) είναι πιο πολύπλοκο από ποτέ.

[Πηγή: GMM/Photo Copyrights: ScarbsF1]