_91J0001

Τελικά ο David Ward δεν κατάφερε να εξασφαλίσει υποστήριξη από τον απαιτούμενο αριθμό περιφερειακών αντιπροέδρων, κι έτσι δεν έχει δικαίωμα να θέσει υποψηφιότητα για την προεδρία της FIA. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο έτερος διεκδικητής του προεδρικού θώκου, Jean Todt, δεν θα έχει κάποιον άλλο υποψήφιο απέναντί του.

Ο Βρετανός είχε τεθεί ανοικτά κατά του τρόπου επιλογής των υποψηφίων για τις προεδρικές εκλογές και το μείζον θέμα στην προεκλογική ατζέντα του ήταν αυτό, δηλαδή, να υπάρξει σημαντική αναμόρφωση στον τρόπο διακυβέρνησης της FIA. Με τον Todt να εξασφαλίζει το χρίσμα από τα 11, σε σύνολο 12, club Βορείου Αμερικής, οι ελπίδες του Ward για να θέσει υποψηφιότητα ήταν ήδη μικρές. Ο ίδιος αντιλαμβανόμενος το πρόβλημα, είχε δηλώσει πριν από περίπου ένα μήνα:

Ως υποψήφιος για τις εκλογές του 2013, σκοπός μου ήταν να ενθαρρυνθεί η συζήτηση σχετικά με την ανάγκη για περαιτέρω μεταρρυθμίσεις στην FIA. Πιστεύω ότι υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις στο σύστημα διακυβέρνησης της FIA. Υπάρχουν και άλλα εξίσου σοβαρά προβλήματα, για παράδειγμα, όσον αφορά τη διαφάνεια και την επάρκεια των οικονομικών λογαριασμών της ομοσπονδίας.

Μετά από τα αρνητικά αποτελέσματα των προσπαθειών του, ο Ward κριτίκαρε για μια ακόμη φορά τις διαδικασίες, τονίζοντας πως εν μέρη έμεινε ικανοποιημένος απ’ ότι κατάφερε γύρω από τη συζήτηση για τις αδυναμίες που υπάρχουν στο σύστημα διακυβέρνησης της FIA.

Για πολλά χρόνια, η FIA έχει αντιμετωπίσει προβλήματα ως προς τις μεταρρυθμίσεις γύρω από την διακυβέρνηση. Πάρα πολύ συχνά κάνει ένα βήμα εμπρός και στη συνέχεια δύο βήματα πίσω.

Στην περιοχή της Βόρειας Αμερικής έντεκα από τα δώδεκα club της FIA, υπέγραψαν συμφωνία για την υποστήριξη του Jean Todt από το Μάρτιο. Αυτό άφησε μόνο ένα club διαθέσιμο για την παροχή ενός Αντιπροέδρου για τη λίστα μου. Σύλλογοι από την περιοχή που ήταν φιλικοί προς την υποψηφιότητά μου, θα έπρεπε να αθετήσουν την προηγούμενη υπόσχεσή τους για στήριξη. Είναι λοιπόν κατανοητό, το ότι δίσταζαν να το πράξουν.

Η υποψηφιότητά μου στην εκλογές του 2013 δεν έχει ως κίνητρο την φιλοδοξία του να υπηρετήσω ως Πρόεδρος της FIA. Σαφής προτίμησή μου, είναι προς τον Πρόεδρο ενός club να εκλεγεί στο εν λόγω ρόλο, ο οποίος θα υποστηρίζεται από το διορισμό νέου Διευθύνοντος Συμβούλου.

Αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε, είναι να ενθαρρύνουμε τη συζήτηση για τις αδυναμίες που υπάρχουν στο σύστημα διακυβέρνησης της FIA και από αυτή την άποψη, είμαι ικανοποιημένος με ό,τι έχουμε καταφέρει.

[Πηγή: Autosport]