mardi-matin-andrey-cheglakov-s-est-engage-aux-cotes-de-la-mairie-d-annecy-a-soutenir-annecy-classic-festival-jusqu-en-2015-une-securite-financiere-mue-par-une-reelle-confiance-dans-sa-qualite-et-dans-le-travail-de-ses-directeurs-et-organisa

Ο Ρώσος ιδιοκτήτης της Marussia, Andrei Cheglakov έχοντας κουραστεί να βλέπει την ομάδα του να βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις του grid άρχισε να ψάχνει τρόπους για το πως θα αλλάξει αυτή την κατάσταση.

Η πρώτη σκέψη του, ήταν να συγχωνευθεί η ομάδα του με την ομάδα της Williams μιας και από αυτή τη συγχώνευση θα προέκυπτε μία νέα ομάδα πιο ισχυρή και το βασικότερο όλων, ότι θα ήταν οικονομικά σταθερή και ανεξάρτητη.

Η συμφωνία αυτή, με βάση  το Auto Motor und Sport, είχε και την υποστήριξη του Bernie Ecclestone, αλλά απορρίφθηκε από την επικεφαλής της βρετανικής ομάδας Claire Williams με το σκεπτικό ότι η ομάδα της επιθυμεί να παραμείνει ανεξάρτητη.

Οι όροι της προτεινόμενης συμφωνίας δεν έγιναν ποτέ γνωστοί, παρ’ όλα αυτά ο Cheglakov είχε επιχειρήσει να αγοράσει το 15 % των μετοχών της Williams που κατέχει ο Toto Wolff .

dpl1325oc052_3024313

Η δεύτερη σκέψη του Ρώσου εκατομμυριούχου μετά την άρνηση της Claire Williams ήταν η ομάδα της Sauber. Η ομάδα της Sauber να θυμίσουμε ότι κατά την διάρκεια της χρονιάς αντιμετώπισε αρκετά οικονομικά προβλήματα και τα χορηγικά πακέτα που έλαβε είναι ρωσικών συμφερόντων.

Μία ενδεχόμενη συγχώνευση της Marussia με τη Sauber θα άφηνε το σπορ με 10 ομάδες αντί των 12 που υποθετικά θα είχαμε το 2013 μετά βέβαια από την αποχώρηση της HRT στην αρχή του έτους.

Οι ομάδες τόσο της Marussia και όσο και της Sauber έχουν ένα κοινό, τη Ferrari και τους κινητήρες της. Όμως από την άλλη δεδομένη είναι και η επιθυμία του Peter Sauber να πουλήσει την ομάδα του σε πιθανό νέο επενδυτή.

Είναι καλό για την F1 να υπάρχουν οικονομικά σταθερές ομάδες που θα στοχεύουν στην ανάπτυξη του σπορ.

[Πηγή: Auto motor und Sport]