F1 Cars Numbers

Όπως ξέρεις, οι οδηγοί τής Formula 1 δεν έχουν μόνιμους αριθμούς στα μονοθέσιά τους, σε αντίθεση με τους οδηγούς στο MotoGP, οι οποίοι έχουν διαλέξει έναν αριθμό και τον έχουν για όλη τους την καριέρα (ο Valentino Rossi έχει το 46, ο Jorge Lorenzo το 99, ο Dani Pedrosa το 26, ο Marc Marquez το 93), ενώ έχουν το δικαίωμα ν’ αλλάξουν και να πάρουν το νούμερο 1 αν είναι Πρωταθλητές.

Όπως ισχυρίζεται, όμως, το AutoSport, οι ομάδες πιέζουν ώστε οι οδηγοί να έχουν σταθερούς αριθμούς στα μονοθέσιά τους, ανεξάρτητα από την βαθμολογική κατάταξη της κάθε ομάδα την προηγούμενη σεζόν αλλά και από το αν είναι πρώτος ή δεύτερος οδηγός στην ομάδα, κάτι που έχει σχέση με το αν θα πάρει το μικρότερο ή το μεγαλύτερο νούμερο από τα δύο νούμερα που έχει η ομάδα.

Το βρετανικό περιοδικό λέει πως το θέμα θα συζητηθεί στη συνάντηση του Formula 1 Strategy Group, που θα πραγματοποιηθεί στις 9 Δεκεμβρίου. Οι πρώτες συζητήσεις έγιναν τον Οκτώβριο, σε προηγούμενη συνάντηση, με τις γνώμες των ομάδων να είναι θετικές στο ενδεχόμενο αυτό, και οι Christian Horner, Ross Brawn, Stefano Domenicali, Eric Boullier, Martin Whitmarsh και Claire Williams να είναι υπέρ των μόνιμων αριθμών.

Για να δούμε, όμως, αυτή τη ιδέα να παίρνει σάρκα και οστά, θα πρέπει να υπάρξει έγκριση από την επιτροπή τής Formula 1, κι έπειτα από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού τής FIA, κάτι που μπορεί να γίνει ακόμα και για το 2014.

Μία άλλη σκέψη που υπάρχει είναι να γίνουν μεγαλύτεροι οι αριθμοί πάνω στα μονοθέσια, καθώς και να γράφεται το όνομα του οδηγού σε κάποιο σημείο τού μονοθεσίου. Ο Πρόεδρος της FIA, Jean Todt, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1, Bernie Ecclestone, είναι θετικοί σ’ αυτό, όμως εδώ οι ομάδες είναι αντίθετες, διότι φοβούνται ότι έτσι θα χάσουν χώρο στην επιφάνεια των μονοθεσίων ή στα κράνη, εκεί που βρίσκονται, δηλαδή, τα λογότυπα και τα ονόματα των χορηγών τους.

Το AutoSport είναι γενικά μια αξιόπιστη πηγή και σίγουρα υπάρχει καπνός στο όλο θέμα. Αναμένονται εξελίξεις, και ίσως δούμε τους οδηγούς να έχουν δικά τους νούμερα τη νέα σεζόν, αν και κάτι τέτοιο συγκεντρώνει λίγες πιθανότητες με τα τωρινά δεδομένα, διότι θα πρέπει να υπάρξει συμφωνία μεταξύ των ομάδων, κι έπειτα έγκριση από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

[Πηγή: AutoSport]