Η Renault, μέσω του Remi Bastien, επικεφαλής έρευνας της Γαλλικής εταιρίας, αποκάλυψε τα σχέδια της να παρουσιάσει ένα υπερ-οικονομικό concept στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2014.
Το concept, του οποίου το όνομα φυσικά δεν αποκάλυψε ο Bastien, θα έχει το μέγεθος του Renault Clio και θα είναι η «απάντηση» των Γάλλων στο XL1 της Volkswagen. Έβαλα τα εισαγωγικά γιατί ενώ το XL1 καταφέρνει την εντυπωσιακή κατανάλωση των 0.9 λίτρων ανά 100km, το concept της Renault θα καταναλώνει τα διπλάσια από αυτό, περίπου 2 λίτρα ανά 100km. Βέβαια, μην ξεχνάμε πως το VW XL1 κοστίζει και 110.000€…
Το αυτοκίνητο θα είναι υβριδικό (βενζινοκινητήρας-ηλεκτροκινητήρας), θα προσφέρει αντίστοιχους χώρους και άνεση με ένα Clio και αν περάσει στην παραγωγή θα κοστίζει σαφώς λιγότερο από τα 110.000€ που προαναφέραμε. Φυσικά, βασικό προαπαιτούμενο για να αναλογιστούν οι υπεύθυνοι της Renault την παραγωγή θα είναι οι αντιδράσεις του κόσμου.
Ενδιαφέρον έχει επίσης η άποψη του Bastien σχετικά με το που πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Αναφέρει πως ενώ σε αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες είναι σημαντικό να μειωθεί το βάρος ώστε να πέσουν οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση, στα ηλεκτρικά οχήματα δεν ισχύει το ίδιο. Σε αυτά, οι κατασκευαστές πρέπει να εστιάσουν στην αεροδυναμική γιατί το βάρος ενός ηλεκτρικού οχήματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στην ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Εκεί ολοκλήρωσε τη σκέψη του και συνέχισε λέγοντας δεν πρόκειται να δούμε να χρησιμοποιούνται ανθρακονήματα στα επερχόμενα αυτοκίνητα της Renault γιατί στόχος της εταιρίας είναι να μειωθεί το κόστος για τον καταναλωτή και η χρησιμοποίηση ενός υλικού με χαμηλό βάρος στην παραγωγή θα αυξήσει σημαντικά την τιμή.
[Πηγή: AutoExpress]