Test Drive: Δοκιμάζουμε την BMW 320d GT

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]BMW 320d GT

Το ημερολόγιο έγραφε Μάρτιος του 2013, όταν η BMW στην έκθεση της Γενεύης παρουσίαζε την Gran Turismo (GT) έκδοση της Σειράς 3, μια έκδοση της νέας 3-αρας που τοποθετείται ανάμεσα στην Sedan και Touring έκδοση, η οποία συνδυάζει την άνεση και τους χώρους που προσφέρει η wagon έκδοση με την οδική συμπεριφορά της sedan έκδοσης.

Με αυξημένες διαστάσεις από τις δύο προαναφερθείσες εκδόσεις, στην 3-Series GT ξεχωρίζει ο σχεδιασμός του πίσω μέρους, ο οποίος ίσως μπορεί να ξενίζει αρχικά, αλλά ζώντας μαζί της, θα καταλάβεις πως το αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί ώστε να προσφέρει ότι χρειάζεται κάποιος (βλ. χώρους και άνεση) που ταξιδεύει πολύ και όχι μόνο.

Στα συν

  • Κινητήρας
  • Κιβώτιο
  • Κατανάλωση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Εσωτερικό
  • Ποιότητα κύλισης
  • Χώρος αποσκευών

Στα μείον

  • Κλίσεις αναρτήσεων
  • Τιμή

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

BMW 320d GT

Πρόκειται για την πιο ευρύχωρη έκδοση της Σειράς 3 και σχεδιαστικά η BMW την έχει εξοπλίσει με μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα μπροστά, πιο επιθετικής σχεδίασης προφυλακτήρες με μυώδη χαρακτηριστικά, με τις εισαγωγές αέρα πίσω από τους μπροστά τροχούς να συμβάλλουν στη καλύτερη αεροδυναμική, μιας και διαχέουν τον αέρα ομαλότερα από τους μπροστινούς θόλους στο πλάι.

Ο σχεδιασμός του πίσω μέρους είναι αμφιλεγόμενος για μερικούς, ξεκάθαρους για κάποιους άλλους. Στο τέλος της οροφής με coupe σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, που σβήνει αρμονικά προς τα κάτω, οι σχεδιαστές της BMW έχουν τοποθετήσει μια μεγάλη πέμπτη πόρτα, που ανοίγει και κλείνει αυτόματα, στο τέλος της οποίας υπάρχει μια ενεργή αεροτομή. Η αεροτομή ενεργοποιείται αυτόματα μόλις το κοντέρ δείξει ταχύτητα μεγαλύτερη των 110 χλμ/ώρα, ενώ απενεργοποιείται μόλις ο δείκτης ταχύτητας πέσει κάτω από τα 70 χλμ/ώρα. Αν είσαι λάτρης όμως της εμφάνισης της, η BMW σου δίνει τη δυνατότητα να την ενεργοποιήσεις/απενεργοποιήσεις και χειροκίνητα, μέσα του διακόπτη που βρίσκεται στη πόρτα του οδηγού, κάτω από τους διακόπτες των παραθύρων. Είναι η πρώτη φορά που η BMW τοποθετεί σε μοντέλο της μια τέτοια αεροτομή, της οποίας σκοπός είναι να παράγει καλύτερη αεροδυναμική, αφού μειώνει την τάση άνωσης σε ταχύτητες άνω των 110-120 χλμ/ώρα.

BMW 320d GT

Ξεχωρίζουν επίσης οι πόρτες χωρίς πλαίσιο που δίνουν μια σπορ νότα στη GT εικόνα που θέλησε να δώσει στο αυτοκίνητο η BMW. Έχει μήκος 4.824 mm, πλάτος 1.828 mm και ύψος 1.508 mm. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 81 mm, με την 3-άρα GT να είναι κατά 200 mm μεγαλύτερη από την Touring έκδοση, ενώ με το μεταξόνιο έχει και αυτό αυξηθεί κατά 110 mm. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,29 Cd με την BMW να έχει δώσει βάση στον σχεδιασμό του πατώματος του αυτοκινήτου, το οποίο είναι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο με εκτενείς εξομαλυμένες επιφάνειες στο πλάι, ποδιές κινητήρα και τούνελ εξαγωγής.

Ο χώρος των αποσκευών είναι ένα από τα ατού της συγκεκριμένης έκδοσης της 3άρας, με τον σχεδιασμό του να είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος. Αυτός ανέρχεται στα 520 λίτρα (μεγαλύτερος κατά 25 λίτρα σε σχέση με της 3-Series Touring) που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, τα οποία μπορούν να πέσουν είτε με αναλογία 40:60 είτε με αναλογία 40:20:40 (μέσω ενός μοχλού που βρίσκεται στο πλάι της πίσω εταζέρας), ο διαθέσιμος χώρος αποσκευών μπορεί να φτάσει τα 1.600 λίτρα. Κάτω από το δάπεδο του χώρου των αποσκευών υπάρχουν επιπλέον θήκες για την αποθήκευση μικροαντικειμένων, με την BMW να έχει τοποθετήσει επίσης στο χώρο του πορτμπαγκάζ πολύ-λειτουργικά άγκιστρα και φωτιζόμενες λωρίδες LED.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

BMW 320d GT

Το αυτοκίνητο δοκιμής εξοπλιζόταν με τον 2,0-λιτρο TwinPower Turbo diesel κινητήρα ο οποίος μπορεί με άνεση να χαρακτηριστεί κινητήρας-διαμάντι. Είναι χωρητικότητας 1.995 κ.εκ και παράγει 184 άλογα στις 4.000 σ.α.λ με 380 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ έως τις 2.750 σ.α.λ. Επιταχύνει το βάρους 1.640 κιλών αμάξωμα από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να σταματά στα 226 χλμ/ώρα.

Υιοθετεί την τελευταία γενιά του άμεσου ψεκασμού common-rail, υπερσυμπίεση και πλήρως αλουμινένια δομή, επιτυγχάνοντας υψηλή ροπή, ομαλή λειτουργία και απαράμιλλη απόδοση. Ένα φυγοκεντρικό εκκρεμές στο βολάν διπλής μάζας μειώνει τις αρρυθμίες για μεγαλύτερη άνεση στις χαμηλές στροφές του κινητήρα. Η BMW 320d Gran Turismo διατίθεται με προηγμένη τεχνολογία BMW BluePerformance, συνδυάζοντας φίλτρο σωματιδίων diesel και οξειδωτικό καταλυτικό μετατροπέα με καταλύτη αποθήκευσης οξειδίων του αζώτου (NOX) με αποτέλεσμα η 320d ήδη να πληροί τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU6.

BMW 320d GT (68)

Συνδυάζεται με το εξαιρετικό 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο μπορεί να μην συνδυάζεται με paddles στο τιμόνι, αλλά μπορεί να αποκτήσει χειροκίνητη λειτουργία, μετακινώντας τον λεβιέ/joystick προς τα αριστερά. Το “ανέβασμα” της ταχύτητας γίνεται προς τα κάτω, ενώ η επιλογή της προηγούμενης σχέση στο κιβώτιο προς τα πάνω, με την επιλεγμένη σχέση να προβάλλεται στον χώρο του πίνακα οργάνων, κάτω από το στροφόμετρο.

Η BMW ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα/100 χλμ και 129 γρ/χλμ CO2, πράγμα που κάνει την BMW 320d GT να πληρώνει 141,9 ευρώ σε τέλη κυκλοφορίας. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, έδειξε μέση κατανάλωση 6,0 λίτρα/100 χλμ με λογική χρήση. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρει κανείς πως με ενεργοποιημένο το cruise control στα 120-130 χλμ/ώρα στην εθνική οδό, θα δει τιμές κατανάλωσης 5,5-5,7 λίτρα/100 χλμ. Άριστα νούμερα που σίγουρα δεν περιμένει να δεις κάποιος από ένα 2,0-λιτρο μοτέρ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

BMW 320d GT

Με το που ανοίγεις την πόρτα και αντικρίζεις το εσωτερικό της 3-Series GT, η αίσθηση πολυτέλειας που σου αποπνέει είναι αρκετή ώστε ο εγκέφαλος να ζητά από το σώμα σου, να περνά όσο περισσότερες ώρες μπορεί μέσα σε αυτό. Οι μπεζ δερμάτινες και οι καφέ ξύλινες επενδύσεις, τα αλουμινένια διακοσμητικά, η ανώτατη ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης σε συνδυασμό με τις αυξημένες εσωτερικές διαστάσεις σε σχέση με την sedan έκδοση, σε κάνουν να πιστεύεις πως βρίσκεται μέσα σε κάποιο μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο της BMW. Ο διαθέσιμος χώρων για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 70 mm, με τον οδηγό να κάθεται μεν ψηλότερα κατά 59 mm, αλλά αυτό δεν επηρεάζει επ’ουδενί την απαράμιλλη θέση οδήγησης. Κατά 59 mm ψηλότερα κάθονται και ο συνοδηγός και οι πίσω επιβάτες, βελτιώνοντας την ορατότητα και διευκολύνοντας παράλληλα την άνετη είσοδο και έξοδο.

BMW 320d GT

Ο σχεδιασμός του προέρχεται σχεδόν αυτούσιος από την 3-Series sedan έχοντας υψηλή εργονομία, αφού το κάθετι, βρίσκεται ακριβώς εκεί που περιμένεις να το βρεις. Η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, κύριο γνώρισμα των μοντέλων της Γερμανικής εταιρίας, με την BMW να έχει τοποθετήσει μπόλικη τεχνολογία μέσα στην 3-Series GT. Τα bucket καθίσματα διαθέτουν ηλεκτρική ρύθμιση μέσω της οποίας τα πλαϊνά σφουγγάρια των δύο μπροστά καθισμάτων, σφίγγουν και αγκαλιάζουν σφιχτά το σώμα αν ο οδηγός και ο συνοδηγός το θελήσουν, ενώ μπορούν να “ανοίξουν” ώστε αυτός να χωρά μέσα τους άνετα.

Η ορατότητα δεν αποτελεί πρόβλημα, αλλά το αυξημένο μήκος του αυτοκινήτου, ίσως να κάνει απαραίτητη τη χρήση του συστήματος παρκαρίσματος. Το αυτοκίνητο δοκιμής εξοπλιζόταν παράλληλα και με κάμερα οπισθοπορείας που βοηθά σημαντικά στο παρκάρισμα. Σε ότι αφορά θέσεις για αντικείμενα, κλειδιά, κινητό τηλέφωνο, νερό, καφέ κλπ είναι αρκετές και άμεσα προσβάσιμες.

BMW 320d GT

Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος ενώ στο κάτω μέρος του προβάλλονται και οι απαραίτητες πληροφορίες του συστήματος πλοήγησης. Ο δείκτης της στιγμιαίας κατανάλωσης είναι ψηφιακός, που με την επιλογή του προγράμματος EcoPro γίνεται μπλε, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να “πιέσει” τον οδηγό ώστε να κινηθεί όσο το δυνατόν οικονομικότερα.

Τα πλαστικά που έχει επιλέξει η BMW είναι από το πάνω-πάνω ράφι. Είναι -πολύ- μαλακά, έχουν άριστη ποιότητας κατασκευής και συναρμολόγησης με την μεγάλη οθόνη 8,8″ του συστήματος ενημέρωσης ConnectedDrive να κλέβει τις εντυπώσεις. Τοποθετημένη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας προβάλει όλες τις πληροφορίες και τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, του ηχοσυστήματος, του συστήματος πλοήγησης, του συστήματος EfficientDynamics, του τηλεφώνου κτλ, με τον χειρισμό του να γίνεται μέσω του μοχλο-διακόπτη iDrive που βρίσκεται λίγο πιο πίσω από τον επιλογέα των ταχυτήτων στο κεντρικό τούνελ. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη μεγάλη εξοικείωση ώστε να καταλάβει κάποιος το πως λειτουργεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, αλλά με μια πλειάδα ρυθμίσεων και επιλογών που διαθέτει, για να το εξερευνήσει κάποιος και να ανακαλύψει όλες τις δυνατότητες του, θα πρέπει να ασχοληθεί μαζί του μερικές ώρες. Μάλιστα σου δίνει τη δυνατότητα να μπορείς να συνδέσεις είτε ασύρματα μέσω bluetooth, είτε ενσύρματα μέσω USB καλωδίου το Smartphone/mp3 player σου, ώστε να αναπαράγεις από αυτό την αγαπημένη σου μουσική.

[/nextpage]

[nextpage title=”EfficientDynamics” ]

Δίπλα από τον εξαιρετικής σχεδίασης, αίσθησης και λαβής επιλογέα ταχυτήτων, βρίσκονται τόσο τα κουμπιά του EfficientDynamics όσο και αυτού της απενεργοποίησης του ESC. To EfficientDynamics διαθέτει τρεις και όχι τέσσερις επιλογές, αφού η BMW έχει αφαιρέσει την επιλογή Sport+, κρίνοντας, σωστά κατά εμέ, πως το πρόγραμμα αυτό δεν συνάδει με την φιλοσοφία της 3-Series GT. Έτσι υπάρχουν διαθέσιμα τα προγράμματα Eco Pro, Comfort και Sport με το καθένα να διαθέτει τα δικά του χαρακτηριστικά.

BMW 320d GT

By default επιλογή είναι το πρόγραμμα Comfort το οποίο προσφέρει περισσότερη άνεση στην οδήγηση και ενδεικνύεται για τις καθημερινές μετακινήσεις. Όταν επιλέξει κάποιος το πρόγραμμα Sport οι εντολές που δίνει στο τιμόνι και στο γκάζι μεταφράζονται πιο άμεσα με την ανάρτηση να γίνεται πιο σκληρή, το γκάζι πιο άμεσο, το κιβώτιο πιο γρήγορο κρατώντας μια ταχύτητα κάτω, κάνοντας τον κινητήρα πιο νευρικό ανεβάζοντας στροφές γρηγορότερα και πιο άμεσα. Ενδείκνυται σε περιπτώσεις που θέλεις να επωφεληθείς τα μέγιστα από τον 2,0-λιτρο turbodiesel κινητήρα με την BMW να έχει ετοιμάσει και δύο γραφικά στη κεντρική οθόνη που προβάλλουν την στιγμιαία τιμή παραγόμενης ιπποδύναμης και ροπής.

Τέλος το πρόγραμμα Eco Pro, όπως προδίδει και το όνομα του, διαθέτει τις ρυθμίσεις εκείνες που έχουν ως στόχο τη μέγιστη οικονομία καυσίμου. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ενεργοποιούνται και σε παρακινούν να έχεις στο μυαλό σου μόνο την οικονομική οδήγηση. Στο πρόγραμμα αυτό οι ρυθμίσεις για την απόκριση γκαζιού, τη λειτουργία κιβωτίου ακόμα και του κλιματισμού είναι προς την κατεύθυνση της ήρεμης, στρωτής και χαλαρής οδήγησης, που μεταφράζεται σε μειωμένη κατανάλωση. Στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ανάμεσα στα όργανα μπορείς να δεις την ένδειξη της επιπλέον αυτονομίας που κερδίζεις οδηγώντας με αυτόν τον τρόπο, που σύμφωνα με τη BMW, μπορείς να πετύχεις εξοικονόμηση καυσίμου που φτάνει μέχρι και 20%.

BMW 320d GT

Σε όλα τα προγράμματα υπάρχει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την φρενάρισμα (Brake Energy Regeneration), όπου όταν αφήνεις το γκάζι ή πατάς το πεντάλ του φρένου, ο εναλλάκτης συνεχίζει να παράγει ρεύμα. Το παραγόμενο ρεύμα αποθηκεύεται στη μπαταρία και μετατρέπεται, κατά τη λειτουργία άνευ φορτίου, σε ηλεκτρική ενέργεια. Τα περιφερειακά συστήματα της 3-Series GT παίζουν επίσης ρόλο στην ευφυή διαχείριση ενέργειας του αυτοκινήτου. Τέτοια παραδείγματα είναι η on-demand αντλία ψυκτικού, η χαρτογραφημένη αντλία λαδιού και ο ειδικός συμπιεστής κλιματισμού, του οποίου ο ιμάντας κίνησης του συμπιεστή αποσυνδέεται ώστε να μην καταναλώνεται ισχύς, μόλις ο οδηγός απενεργοποιήσει το AC.

Όλα τα παραπάνω μαζί με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης και το Start/Stop το οποίο λειτουργεί απρόσκοπτα, άμεσα και απροβλημάτιστα, αποτελούν μέρος του πακέτου EfficientDynamics. Μη ξεχνάμε ότι ο λόγος της επιλογής της ηλεκτρομηχανικής υποβοήθησης είναι και εδώ η προσπάθεια εξοικονόμησης καυσίμου, καθώς καταναλώνει ενέργεια μόνο όταν στρίβεις. Το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης EPS, λειτουργεί μόνον όταν η υποβοήθηση είναι πραγματικά απαραίτητη, με τα στοιχεία που ξεχωρίζουν σε αυτό να είναι το χαμηλό βάρος, η υψηλή απόδοση, η κορυφαία ακρίβεια διεύθυνσης με καλή ανατροφοδότηση και ακριβής απόκριση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Κάθεσαι στο κάθισμα του οδηγού, φέρνεις γρήγορα το bucket κάθισμα και το τιμόνι στα μέτρα σου, φοράς την ζώνη ασφαλείας, η οποία μετά από τα 15 χλμ/ώρα σφίγγει αυτόματα πάνω σου και ξεκινάς το ταξίδι σου, βάζοντας στο GPS τον πιο μακρινό προορισμό. H BMW θέλησε και έδωσε στο αυτοκίνητο έναν πιο ταξιδιάρικο και άνετο χαρακτήρα, επιλέγοντας μαλακότερη ρύθμιση στην ανάρτησης η οποία προσφέρει εξαιρετική κατευθυντική ευστάθεια στα πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ και άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Ωστόσο, λόγω της μαλακότερης ανάρτησης, η 3-Series GT δεν έχει την ίδια κοφτερή αίσθηση της sedan έκδοση της 3-άρας.

BMW 320d GT (9)

Όπως εύκολα συμπεραίνει κανείς η BMW δεν έχει δώσει άδικα το όνομα Gran Turismo στο αυτοκίνητο. Με χαρακτηριστικό γνώρισμα το να καταπίνει τα χιλιόμετρα χωρίς να κουράζεται ούτε στο ελάχιστο ο οδηγός και οι επιβάτες του, η πισωκίνηση 3-άρα, διαθέτει άμεσο σύστημα διεύθυνσης που μαζί με το μακρύ μεταξόνιο, την άμεση ροπή του κινητήρα και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, δημιουργούν ένα σύνολο που μόνο βαρετό δεν μπορεί να το χαρακτηρίσει κάποιος. Απεναντίας, η οδήγηση ενός τόσο μεγάλου σκάφους, σχεδόν φτάνει τα 5 μέτρα, είναι άνετη, στιβαρή και πολλές φορές μπορεί να γίνει και παιχνιδιάρικη, αν το θελήσει ο οδηγός.

BMW 320d GT (14)

Η μαλακότερη ανάρτηση σε σχέση με αυτή της 3-Series Sedan, απορροφά τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, αλλά εκεί όπου υστερεί η ανάρτηση είναι στις γρήγορες καμπές, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι μεγαλύτερες από αυτές της sedan έκδοσης. Δύσκολα θα μπορέσει κάποιος να ξεκολλήσει είτε το μπροστά είτε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ώστε να παρουσιαστούν υποστροφικές ή υπερστροφικές τάσεις, αλλά αν κανείς φτάσει το αυτοκίνητο στα όρια αυτά, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και το ESP θα το επαναφέρουν στην πορεία του. Στον βασικό εξοπλισμό η BMW εξοπλίζει την 3-Series GT με διάφορα, προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα που είναι ενσωματωμένα στο σύστημα Dynamic Stability Control (DSC), όπως: Anti-lock Braking System (ABS), Automatic Stability Control (ASC), Dynamic Traction Control (DTC), Dynamic Brake Control (DBC) και Cornering Brake Control (CBC), με Start-Off Assistant και ηλεκτρονική λειτουργία περιορισμένης ολίσθησης για το πίσω διαφορικό, που ενεργοποιείται μέσω του κουμπιού “DSC Off”.

BMW 320d GT

Το αυτοκίνητο είναι ζυγισμένο 50:50 ανάμεσα στον μπροστά και πίσω άξονα, με τα εξαιρετικής αίσθησης φρένα, αποτελούμενα με πλευστές (αλουμινένιες μπροστά) δαγκάνες και 4 αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά-πίσω, να μην δείχνουν σημάδια κόπωσης όσο και αν τα πιέσεις, τόσο σε στεγνό όσο και βρεγμένο τερέν. Το πλαίσιο και το εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με αυτά της sedan έκδοσης.

Ελάχιστοι αεροδυναμικοί θόρυβοι κάνουν την εμφάνισή τους στο εσωτερικό της καμπίνας όταν κινείσαι με ταχύτητες μεγαλύτερες των 140 χλμ/ώρα, με τα run-flat ελαστικά Continental ContiSportContact 5 SSR διαστάσεων 225/55/18 να παράγουν και αυτά θόρυβο λόγω της φύσης τους, ειδικά όταν κινείσαι όχι σε άριστης ποιότητας οδόστρωμα.

BMW 320d GT

Η γενική αίσθηση που σου αφήνει η 320d GT είναι πως μπορεί να ταξιδέψεις εκατοντάδες χιλιομέτρων καθημερινά, χωρίς να παρουσιαστούν σημάδια κόπωσης στο σώμα σου, αφού τόσο η άνεση που προσφέρει όσο και οι επιδόσεις είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται κάποιος που καταλαβαίνει τη πάει να πει ο όρος Gran Turismo.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κλείνοντας” ]

Η BMW 3-Series GT απευθύνεται κυρίως σε εκείνον που αγαπά τα ταξίδια αναζητώντας την άνεση, την πρακτικότητα, την πολυτέλεια, την ποιότητα και τους άνετους χώρους. Σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό, τόσο από πλευράς απόδοσης, όσο και από πλευράς κατανάλωσης, 2,0-λιτρο turbo πετρελαιοκινητήρα, η 3-Series GT προσφέρει ότι αναζητά ένας οικογενειάρχης που ζητά εκτός από άνεση/χώρους και οικονομική οδήγηση.

BMW 320d GT

Συνδυάζει την δυναμική σπορ έκφανση της sedan έκδοσης, με την πρακτικότητα και την ευελιξία της Touring, προσθέτοντας παράλληλα επιπλέον ευρυχωρία και οδηγική άνεση. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω η 320d GT αποτελεί ένα πολυτελές, άνετο, άρτια εξοπλισμένο GT αυτοκίνητο με κύριο χαρακτηριστικό του, την άνεση που προσφέρει σε μακρινά και όχι μόνο ταξίδια.

BMW 320d GT (33)

Με αρχική τιμή τις 44.094 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης – 46.500 ευρώ χωρίς απόσυρση), η 3-Series GT είναι κατά περίπου 3.000 ευρώ ακριβότερη από την 320d Touring και κατά 3.000 ευρώ φθηνότερη από την entry-level έκδοση της Σειράς 5. Το αυτοκίνητο δοκιμής εξοπλιζόταν με το πακέτο εξοπλισμού Modern line, ενώ επιπλέον φορούσε το πακέτο advantage, πακέτο Business και κάμερα οπισθοπορείας με την τελική αξία του αυτοκινήτου δοκιμής να ξεπερνά τις €59.350 ευρώ (χωρίς απόσυρση). Η τελική επιλογή του καθενός κρύβεται πίσω από τα προσωπικά του θέλω.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

BMW 320d GT
Κατανάλωση
Αστικός κύκλος σε l/100 km 5,9 – 5,8 [5,9]
Κύκλος εκτός πόλης σε l/100 km 4,4 [4,4]
Μικτός κύκλος σε l/100 km 5,0 – 4,9 [5,0 – 4,9]
Εκπομπές ρύπων CO2 σε μικτό κύκλο σε g/km 131 – 129 [131 – 129]
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ σε λίτρα
(κατά προσέγγιση)
57
Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα σε km/h 2226
Επιτάχυνση 0-100 km/h σε
δευτερόλεπτα
7,9
Βάρος κενό EU σε kg 1640 [1650]
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος σε kg 2145 [2135]
Επιτρεπόμενο φορτίο σε kg 570
Μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο άξονα μπροστά/πίσω σε kg 950/1245
Τροχοί
Διαστάσεις ελαστικών εμπρός 225/55 R18 97V
Διαστάσεις ελαστικών πίσω 225/55 R18 97V
Διαστάσεις ζαντών εμπρός 8 J x 18″, light-alloy
Διαστάσεις ζαντών πίσω 8 J x 18″, light-alloy

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Μεγαλύτερη και πιο αεροδυναμική η νέα BMW X3

Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά από καμουφλαρισμένες φωτογραφίες της νέας, τέταρτης γενιάς, της X3, που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2024. Η...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...
<h5>Στα συν:</h5>Κινητήρας, Κιβώτιο, Κατανάλωση, Οδική συμπεριφορά, Εσωτερικό, Ποιότητα κύλισης, Χώρος αποσκευών <hr /> <h5>Στα μείον:</h5>Κλίσεις αναρτήσεων, ΤιμήTest Drive: Δοκιμάζουμε την BMW 320d GT