Yvan Muller teaches Sébastien Loeb about WTCC

Με ένα νέο κεφάλαιο να ανοίγει διάπλατα στη καριέρα του Sebastien Loeb, χρειάζεται και το απαραίτητο φροντιστήριο ώστε να συνεχίζει να διαπρέπει όπου και αν αγωνίζεται.

Ο Γάλλος εννιά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC από το 2014 θα αγωνίζεται στο WTCC πίσω από το τιμόνι του Citroen C-Elysee WTCC, με τον έτερο οδηγό να είναι ο Yvan Muller, πολυνίκη του θεσμού.

Στο ρόλο του δασκάλου, λοιπόν, ο Muller και στην παράξενη θέση του μαθητή ο Loeb, o οποίος πρέπει να μάθει τις χώρες που θα επισκεφθεί, διδάχθηκε  την ιστορία αλλά και τη φιλοσοφία του πρωταθλήματος.

Το αυτοκίνητο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού του 2014, έχει ελάχιστη απόσταση από το έδαφος, είναι φορτωμένο με αεροδυναμικά βοηθήματα –από το τεράστιο splitter εμπρός, στην αντίστοιχων διαστάσεων πίσω αεροτομή στα φτερά, side skirts κλπ- και πατάει σε ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών που ντύνονται με slick ελαστικά φυσικά, όπως αρμόζει σε ένα τέτοιο όχημα. Έχει 4,57 μέτρα μήκος, 1,95 μέτρα πλάτος και μεταξόνιο που φτάνει τα 2,7 μέτρα ενώ ζυγίζει 1.110 κιλά με τον οδηγό.

Την δύναμη παρέχει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,6 λίτρων με απόδοση 380 ίππων και 400Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο, σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων για να στείλει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Τέτοια δύναμη φυσικά απαιτεί και αντίστοιχη ισχύ φρεναρίσματος. Σε αυτόν τον τομέα, το C-Elysee WTCC έχει δίσκους 380mm με δαγκάνες 4 εμβόλων εμπρός και δίσκους 300mm με δαγκάνες δύο εμβόλων πίσω.

Ο Muller έχει ήδη δηλώσει ότι το C-Elysee WTCC είναι «ελαφρύτερο, ισχυρότερο και πιο αποδοτικό» από οτιδήποτε άλλο έχει οδηγήσει τις τελευταίες σεζόν.

[Πηγή: YouTube]