ford-mustang-reveal-1_1035

Η Ford στη νέα Mustang προχώρησε σε μεγάλη αλλαγή στη πίσω ανάρτηση αφού εξοπλίζει το νέο της αυτοκίνητο με ανεξάρτηση πίσω ανάρτηση. Τα συν μιας τέτοιας ανάρτησης πολλά, ειδικά τον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, της οδηγικής άνεσης και του χειρισμού του οχήματος, αλλά μεγάλο μείον για εκείνους που τους αρέσουν οι κόντρες στις ευθείες. Βλέπεις, ένας άκαμπτος πίσω άξονας με διαφορικό (live axle ή solid-rear axle) έχει μεγαλύτερη αντοχή κατά τη διάρκεια ενός πατήματος dragster χωρίς να κινδυνεύει να σπάσει, σε αντίθεση με μια ανεξάρτηση πίσω ανάρτηση.

H Ford ανακοίνωσε πως θα προσφέρει τέτοιο πίσω άξονα στις Mustang εκείνα που θα απευθύνονται αποκλειστικά για χρήση dragster, όπως η νέα Mustang Cobra Jet. Ο πίσω άξονας θα έχει διατομή 9″ με τις πληροφορίες να βγαίνουν από τα χείλη ενός υπαλλήλου της Ford Racing στο περιθώριο του Performance Racing Industry τη περασμένη εβδομάδα.

[Πηγή: Gas2.org, Mustangs Daily]