Renault Energy F1-2014

Μεγάλος ήταν ο ανταγωνισμός στη σεζόν που μας πέρασε, αν και αυτό δεν αφορούσε δυστυχώς την πρώτη θέση, εκεί που η Red Bull και ο Sebastian Vettel κατέκτησαν με άνεση ακόμα ένα πρωτάθλημα, το 4ο συνεχόμενο γι’ αυτούς. Μεγάλος ανταγωνισμός, όμως, υπήρξε για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, μεταξύ της Mercedes, της Ferrari και της Lotus, με τη γερμανική ομάδα να νικά για μόλις 6 βαθμούς τη Scuderia και τη Lotus να χάνει έδαφος από την αποχώρηση του Kimi Raikkonen, παρόλο που η E21 ήταν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Το 2014, οι turbo V6 κινητήρες θα είναι η κυριότερη αλλαγή στα μονοθέσια που είναι σχεδιασμένα σε λευκό χαρτί, και ο Alain Prost υποστηρίζει ότι αυτό θ’ αυξήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των ομάδων.

Επανέρχεται η ουσία τού ανταγωνισμού που έχουμε χάσει. Κάποτε, είχαμε είχαμε 4 ή 5 κατασκευαστές κινητήρων και δεν υπήρχε όριο στους κινητήρες, τις σ.α.λ. και τη δύναμη. Υπήρχε περίοδος που δεν μπορούσαμε να πούμε ποιος είναι ο καλύτερος κινητήρας. Το 2014, ο καλύτερος συνδυασμός σασί και κινητήρα θα έχει το καλύτερο αποτέλεσμα.

Σημαντικό ρόλο θα παίξει και το πόσο καλά θα μπορέσουν οι οδηγοί να προσαρμόσουν το οδηγικό τους στυλ στα νέα τους μονοθέσια, ενώ θα πρέπει να έχουν πολύ στενή συνεργασία με τους μηχανικούς τους, για να μπορούν να τα βελτιώνουν μ’ έναν καλό ρυθμό.

Για να χρησιμοποιήσεις αυτό το σύστημα, θα πρέπει να κάνεις κάτι διαφορετικό. Το να πιέζεις και να οδηγείς θα είναι πάντα το ίδιο, αλλά ίσως να πρέπει να ζητήσεις περισσότερα. Θα είναι μια πολύ διαφορετική δουλειά, ειδικά στο ξεκίνημα, επειδή πρέπει να το κατανοήσεις.

Ποτέ δεν το είπα στον εαυτό μου τα τελευταία χρόνια ότι θα ήθελα να οδηγούσα, αλλά θα ήθελα πραγματικά να πάρω μέρος στο πρωτάθλημα του 2014. Αυτή η νέα εξέλιξη είναι συναρπαστική για ‘μένα. Θα υπάρχουν οδηγοί που θα έχουν πολλά κίνητρα και θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, και πάλι άλλοι όχι τόσο πολύ. Αυτό είναι κάτι καινούριο, κάτι διαφορετικό, έτσι δε νομίζω ότι οι αλλαγές είναι αρνητικές.

[Πηγή: AutoSport]