44b45b4f1801ad19f2877dce0ed137dbda13a97e

Ο Sergio Marchionne, ως CEO του Fiat-Chrysler Group, μετά την πλήρη εξαγορά της αμερικάνικης εταιρίας, δήλωσε στα πλαίσια της έκθεσης του Detroit, ότι η νέα γενιά του Jeep Wrangler θα χάσει κάποιο βάρος και θα έχει περισσότερα μηχανικά σύνολα, ώστε να βελτιώσει την οικονομία καυσίμου, με την τελική έγκριση του οχήματος να έρχεται μέσα στους επόμενους δυόμιση μήνες.

Χαρακτηριστικά ανέφερε:

Ξέρουμε ότι πρέπει να ανανεώσουμε την αρχιτεκτονική (του αυτοκινήτου). Χρειάζεται να αφαιρέσουμε βάρος.

Επίσης, υπήρχαν φοβίες ότι το νέο Wrangler θα χάσει το συμπαγή εμπρός άξονα του για χάρη μιας ανεξάρτητης εμπρός ανάρτησης, αλλά ο 61-χρονος manager δήλωσε πως το πρόβλημα είναι ότι η Chrysler δεν μπορεί να παράγει τόσους, ώστε να ικανοποιήσει την ζήτηση, καθώς είδε τις πωλήσεις του Wrangler το 2013 να αυξάνονται κατά 13%. Ο Marchionne ανέφερε ότι η αύξηση της παραγωγής ώστε να ικανοποιήσει την παγκόσμια ζήτηση είναι “στο τραπέζι τώρα” αλλά καθησύχασε όλους λέγοντας ότι το νέο αυτοκίνητο θα συνεχίσει να παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Τολέδο, του Οχάιο.

2013 Jeep Wrangler Unlimited Moab

Δεν ήταν μόνο το Wrangler με το οποίο ασχολήθηκε ο Ιταλοκαναδός manager καθώς συνεχίζοντας είπε ότι το Jeep Compass και Patriot είναι οι “οι ασθενέστεροι κρίκοι” της αμερικάνικης γκάμας και θα διορθωθεί αυτό με τον ερχομό του entry-level Jeep, το οποίο δεν θα ονομάζεται Jeepster.

Ακόμα επιβεβαίωσε ότι ο σχεδιασμός της νέας γενιάς των Dodge Grand Caravan και Chrysler Town & Country είναι έτοιμος κατά 95% και θα κυκλοφορήσουν στους επόμενους 24 με 30 μήνες. Επιπρόσθετα δεν έχει αποφασιστεί πάνω σε ποια πλατφόρμα θα βασίζεται το επόμενο Dodge Journey με πιο πιθανή αυτή του Dodge Dart, Jeep Cherokee και Chrysler 200.

Κλείνοντας, δήλωσε ότι η Alfa Romeo θα φέρει το 2015 περισσότερα μοντέλα στην αγορά, εκτός από την 4C.

[Πηγή: Automotive News | Photo Copyrights: AFP/Geoff Robins]