mx-5 2

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η πολυαναμενόμενη τέταρτη γενιά του Mazda MX-5 θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Σικάγο τον Φεβρουάριο του 2015 με τις πωλήσεις να ξεκινούν λίγο μετά απ’ αυτό.

Το νέο μοντέλο θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το προηγούμενο αλλά σύμφωνα με τους σχεδιαστές της Mazda δεν θα μοιάζει με τα Mazda3  και Mazda6. Θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την Kodo σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας αλλά σε μία εντελώς νέα και σημαντικά διαφορετική οπτική. Οι γραμμές του νέου MX-5 θα είναι απλές, με το καπό να είναι μακρύ και την εισαγωγή στη μάσκα να βρίσκεται χαμηλά.  Μαζί με τις διαστάσεις, θα μεγαλώσει και το μεταξόνιο κάτι που σημαίνει πως οι προσφερόμενοι χώροι στο εσωτερικό θα αυξηθούν επίσης. Δυστυχώς όλες αυτές οι αυξήσεις θα έχουν αντίκτυπο στο βάρος του δημοφιλούς roadster. Οι μηχανικοί της Mazda εγκατέλειψαν την προσπάθεια κατασκευής ενός αυτοκινήτου που δεν θα ζυγίζει πολύ παραπάνω από 1.000 κιλά καθώς κάτι τέτοιο θα ήταν εξαιρετικά δαπανηρό και έτσι “συμβιβάστηκαν” στον νέο στόχο των 1.100 περίπου κιλών που θα το κάνει και πάλι το ελαφρύτερο της κατηγορίας.

mx-5

Τέλος, όσον αφορά τους κινητήρες που θα κινούν το MX-5, η Mazda δεν ετοιμάζει ιδιαίτερες εκπλήξεις. Φημολογείται πως το μικρό roadster θα κινείται είτε από έναν 1.5 λίτρου ατμοσφαιρικό κινητήρα είτε από έναν δίλιτρο. Κάποιες χώρες θα έχουν και τις δύο επιλογές ενώ κάποιες άλλες θα λάβουν μόνο τον έναν. Αργότερα, και με δεδομένο πως η παρουσίαση της επόμενης γενιάς Skyactiv κινητήρων της εταιρίας θα συμβεί εντός του κύκλου ζωής του MX-5, δεν αποκλείεται η γκάμα να εμπλουτιστεί με κάποιον ολοκαίνουριο κινητήρα. Αλλά αποκλείεται η περίπτωση turbo αλλά και wankel.

mx-5

Πριν κλείσουμε να υπενθυμίσουμε πως το νέο MX-5 θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το μικρό roadster της Alfa Romeo (Duetto, 2C ή όπως αλλιώς ονομαστεί) και πως τα δύο αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται στην Χιροσίμα της Ιαπωνίας αλλά θα διαθέτουν διαφορετικό σχεδιασμό, στήσιμο και κινητήρες.

[Πηγή: Autocar | Rendering Photos: X-Tomi Design]