audi-plant

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ρίχνουν όλο και περισσότερα χρήματα στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης (R&D), σε μια προσπάθεια να γίνουν περισσότερο αγωνιστικές, προσφέροντας στους πελάτες τους, πιο τεχνολογικά προηγμένα αυτοκίνητα.

1
Ποσοστό δαπανών R&D παγκοσμίως ανά βιομηχανικό κλάδο το 2013

Σε έρευνα που έκανε το Center for Automotive Research (CAR), γίνεται σαφές πως ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ένας από τους κορυφαίους σε ότι αφορά τα χρήματα που δαπανούνται για R&D.

Κάθε χρόνο δαπανώνται κοντά στα 73 δισεκατομμύρια ευρώ παγκοσμίως, στα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης των εταιριών αυτοκινήτου, κατατάσσοντας την βιομηχανία στη τρίτη θέση με ποσοστό 16%, πίσω από τον κλάδο των υπολογιστών και των ηλεκτρονικών (27%) και της υγείας (24%). Αυτό σημαίνει πως ο κλάδος επενδύει περίπου το 4% των εσόδων του στην έρευνα και ανάπτυξη.

[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2014/01/2.png”]

2
Οι 20 Αμερικάνικες εταιρίες που επένδυσαν τα περισσότερα εκατ. δολάρια στο R&D το 2013

[/lightbox]

Η Αμερικάνικη εταιρία, ανεξαρτήτου βιομηχανίαςμ που επενδύει τα περισσότερα χρήματα στο R&D είναι η Microsoft. Ακολουθεί η Intel, η Merck US, η Johnson & Johnson και η Pfizer. Στον τομέα των Αμερικάνικών αυτοκινητοβιομηχανιών πρώτη είναι η GM και την ακολουθεί η Ford.

[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2014/01/3.png”]

3
Εκτιμώμενες δαπάνες αυτοκινητοβιομηχανιών στο τμήμα R&D για το 2013 σε δις δολάρια

[/lightbox]

Παγκοσμίως, το VW Group είναι αυτό που ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα κάθε χρόνο στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης με σχεδόν 13 δις δολάρια. Ακολουθεί η Toyota, η Daimler, η GM και η Honda.

Η ραγδαία εγκατάσταση ηλεκτρονικών στα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι ένας από τους μεγαλύτερους λόγους αύξησης των χρημάτων που επενδύουν οι εταιρίες στον τομέα της έρευνας. Τα ηλεκτρονικά βελτιώνουν την ασφάλεια, τις επιδόσεις, την αποτελεσματικότητα αλλά και τη εμπειρία χρήσης ενός αυτοκινήτου σήμερα. Σύμφωνα με την έρευνα, περίπου 60 μικροεπεξεργαστές βρίσκονται τοποθετημένοι μέσα σε ένα μέσο αυτοκίνητο σήμερα, οι οποίοι κάνουν πράξεις 4 φορές γρηγορότερα από όσο αυτές γίνονταν πριν από 10 χρόνια. Περίπου 10 εκατ. γραμμές κώδικα τρέχει ένα μέσο αυτοκίνητο σήμερα, περίπου τον μισό κώδικα που απαιτείται για τη λειτουργία ενός Boeing 787 Dreamliner.

[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2014/01/4.png”]

4
Η εξέλιξη της χρήσης ηλεκτρονικών στα αυτοκίνητα στο πέρασμα των ετών

[/lightbox]

[Πηγή: CAR Group, Greencarcongress]