10

Δεν είναι λίγοι αυτοί που αναπολούν τις εποχές που κάτω από το καπό του κορυφαίου Golf, βρισκόταν ένας VR6 κινητήρας και με δύο κινήσεις της η Volkswagen έδωσε και πάλι τροφή για σχόλια και φήμες.


Η πρώτη κίνηση, ήταν το Design Vision GTI Concept που παρουσίασε στο Los Angeles. Εκτός από τις δηλώσεις περί «απόλυτου Golf» κλπ, αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία, είναι ο κινητήρας που έχει επωμιστεί το καθήκον της παροχής ισχύος. Ο 3-λιτρος V6 TSI Biturbo αποδίδει 503 άλογα και 560 Nm ροπής ενώ συνδυάζεται με DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η δεύτερη κίνηση, ήταν οι φήμες που κυκλοφόρησαν περί παρουσίασης του Golf R Evo concept στην έκθεση του Πεκίνου. Θα μου πεις, τι σχέση έχει η VW με αυτές τις φήμες αλλά θα σου πως καλό είναι να είσαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός για το ποιος, πώς και πότε κυκλοφορούν αυτές τις φήμες.

Στην αρχή, υποθέσαμε πως κάτω από το καπό του Golf R Evo θα κρυβόταν ένας υπερτροφοδοτούμενος, δίλιτρος τετρακύλινδρος… κάτι για να μπει και η VW στον πόλεμο για το ποιος έχει τον ισχυρότερο μικρομεσαίο κινητήρα αλλά το VWVortex λέει πως αυτό δεν είναι σωστό. Σύμφωνα με πληροφορίες του admin, το Golf R Evo μάλλον θα κινεί ένας νέος V6 TSI με άγνωστη ιπποδύναμη. Μπορεί να μην είναι 500 άλογα όπως στο Design Vision GTI αλλά σίγουρα θα είναι παραπάνω από τα 355 της A45/CLA45 AMG. Έτσι, όλοι είναι ευχαριστημένοι. Αυτοί που θέλουν έναν VR6 να κινεί το κορυφαίο Golf τους, η Αμερικανική αγορά που ούτως ή άλλως δεν βλέπει με καλό μάτι τους κινητήρες μικρού κυβισμού και οι hardcore οπαδοί του Golf R που θέλουν ιπποδύναμη!

[Πηγή: VWVortex]