BMW i8 stuck on snow (1)

Η BMW μπορεί να παρουσίασε το i8 στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο, αλλά συνεχίζει να το εξελίσσει. Το σκηνικό έχει μεταφερθεί στη χιονισμένη Σουηδία, εκεί όπου ένας δοκιμαστής οδηγός της BMW, έχασε τον έλεγχο του 2+2 υβριδικού plug-in αυτοκινήτου με αποτέλεσμα αυτό να κολλήσει στο φρέσκο χιόνι, όπως είχε συμβεί προ μερικών ημερών και με ένα Audi S1.

BMW i8 stuck on snow (2)

Να θυμίσω πως το i8 συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96kW (131 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 231 ίππων με 320 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 362 άλογα με 570 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με ένα νέο 6-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου. Έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, καταναλώνει μόλις 2,5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμπει 59 γρ/χλμ CO2, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.

BMW i8 stuck on snow (3)

Οι μπαταρίες 5 kWh φορτίζουν είτε μέσω απλής ηλεκτρικής πρίζας μέσα σε 3 ώρες, είτε μέσω του ταχυφορτιστή i Wallbox μέσα σε 2 ώρες. Η συνδυασμένη αυτονομία του ξεπερνά τα 500 χλμ στο πρόγραμμα Comfort, ενώ στο πρόγραμμα Eco Pro αυτή αυξάνεται κατά 20%. Στο Sport από την άλλη, η αυτονομία μειώνεται. Αρκετά μέρη του σασί και του σώματος είναι κατασκευασμένα από CFRP, αλουμίνιο και μαγνήσιο, κάνοντας το αυτοκίνητο να μην ξεπερνά τα 1.490 κιλά.

BMW i8 stuck on snow (4)

Το i8 έχει αναλογία βάρους 50:50, μήκος 4.689 mm, πλάτος 1.942 mm, ύψος 1.293 mm και μετατρόχιο 2.800 mm. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,26 Cd, φορά ζάντες 20″, ενώ για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής τοποθετείται το Gorilla glass της Corning. Έτσι τα τζάμια των παράθυρων του i8 είναι κατασκευασμένα από παρόμοιο υλικό που κατασκευάζονται οι οθόνες των κινητών τηλεφώνων, τα οποία είναι πάχους μόλις 0,7 mm έχοντας ανάμεσα τους ηχομονωτικό υλικό.

BMW i8 stuck on snow (5)