Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Είναι γνωστό ότι η Daimler, ιδίως τα τελευταία χρόνια, είναι ανοιχτή στο ενδεχόμενο συνεργασίες με ανταγωνιστικέ εταιρίες αν πιστεύει πως η εκάστοτε συνεργασία θα την βοηθήσει να πετύχει τους στόχους της. Αυτό επιβεβαιώνουν και οι τελευταίες δηλώσεις του Dieter Zetsche, CEO της Daimler, που είπε:

Όταν σχεδιάζαμε την τρέχουσα γενιά μπροσθιοκίνητων αυτοκινήτων, κάναμε κάποιες συζητήσεις με την BMW, την Fiat και την Volkswagen για να δούμε αν έχει νόημα να κάνουμε κάτι μαζί.

Εν τέλει, όπως φάνηκε και από το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα μέχρι να φτάσουμε στο σήμερα, η Daimler έκρινε πως τα οφέλη από μία τέτοια συνεργασία θα ήταν οριακά, οπότε η συνεργασία δεν έγινε ποτέ.

Αυτό δεν σημαίνει όμως πως ο Zetsche σκοπεύει να χαλαρώσει μέχρι το τέλος της θητείας του το 2016.

Αν απλά συνεχίζαμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε και δεν εξελίσσαμε περισσότερα στοιχεία για το μέλλον, θα μέναμε πίσω. Ένα σημαντικό μέρος της δουλειάς μας είναι στρατηγικό, να δούμε ποιες θα είναι οι μελλοντικές προκλήσεις και ποιες ευκαιρίες βλέπουμε στον ορίζονται και να επεκτείνουμε τις επιχειρήσεις μας.

Είπε ο 60χρονος CEO. Με λίγα λόγια, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο κάποιας μελλοντικής συνεργασίας. Μην ξεχνάμε πως το 2010 η Daimler υπέγραψε μία συμφωνία με την Renault-Nissan. Το πρώτο “προϊόν” αυτής της συνεργασίας είναι ότι η τρίτη γενιά Renault Twingo, το νέο Smart ForTwo και η δεύτερη γενιά Smart ForFour θα βασίζονται σε μία νέα, πισωκίνητη πλατφόρμα ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως και το επερχόμενο Infiniti Q30 θα χρησιμοποιεί την MFA πλατφόρμα που αποτελεί την βάση της Mercedes A-Class, B-Class και CLA.

[Πηγή: Reuters]