Mercedes-Benz C 250 BlueTEC, Avantgarde, Diamantweiss metallic,

Είναι πλέον γνωστό. Οι Mercedes-Benz, πουλάνε σαν το ζεστό ψωμί. Το έχουμε πει τόσο για την CLA, όσο και για την ολοκαίνουρια GLA. Οι παραδόσεις της Mercedes το τέταρτο τρίμηνο του 2013 αυξήθηκαν κατά 44% ενώ η ζήτηση για την ανανεωμένη S-Class αυξήθηκε κατά 43%. Και ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει οι πωλήσεις για την GLA, για την νέα C-Class που παραδοσιακά, είναι το best seller της Γερμανικής φίρμας ή για την Coupe S-Class.

Γι’ αυτόν τον λόγο, ο CEO της Daimler, Dieter Zetsche ανακοίνωσε πως η εταιρία σκοπεύει να μειώσει σημαντικά τα κίνητρα για τα οχήματα της καθώς και να αυξήσει τις τιμές σε κάποια μεμονωμένα μοντέλα.

Σε μία προσπάθεια να ανακτήσει την κορυφή στην πολυτελή κατηγορία, η Mercedes δεν θα σταματήσει εκεί. Η προσπάθεια του να γίνει η Smart κερδοφόρα προχωράει, με τα πρώτα αποτελέσματα της συνεργασίας με τη Renault για την εξέλιξη νέων μοντέλων να παρουσιάζονται σύντομα (ForTwo και ForFour) ενώ σημαντικές είναι και η προσπάθειες μείωσης του λειτουργικού κόστους. Ο στόχος ήταν 2 δις ευρώ μέχρι το τέλος του 2014 και με δεδομένο πως το 2013 η Merc εξοικονόμησε 800 εκατομμύρια ευρώ, φαίνεται να είναι απόλυτα εφικτός.

Τέλος, καθαρά εγκυκλοπαιδικά, να αναφέρω πως η μετοχή της Daimler κέρδισε 44% το 2013, αυξάνοντας την αξία της εταιρίας στα 68.1 δις ευρώ.

[Πηγή: Autonews]