F1 Testing in Jerez - Day One

Μ’ ευκολία μπορούν να χαρακτηριστούν εφιαλτικές οι πρώτες χειμερινές δοκιμές για τη Red Bull Racing. Η αυστριακή ομάδα έκανε μόλις 21 γύρους στις 4 ημέρες των δοκιμών στη Χερέθ, καθώς το νέο της μονοθέσιο, η RB10, είχε πολλά προβλήματα, κυρίως με τον Renault Energy F1-2014 ν’ αποδεικνύεται με μεγάλη διαφορά ο πιο αναξιόπιστος, αφού τα μονοθέσια που είχαν τον γαλλικό κινητήρα στην πλάτη τους ολοκλήρωσαν μόλις 151 γύρους, έναντι των 444 της Ferrari και των 875 της Mercedes-Benz, αν και θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η Lotus δεν πήρε μέρος στο πρώτο τεστ.

Ο Giancarlo Minardi ισχυρίζεται πως η ομάδα τού Milton Keynes ψάχνει νέο κατασκευαστεί για το 2015, αλλά, για να μη συμβεί αυτό, οι τεχνικοί τής Renault εργάζονται σκληρά, προκειμένου να λύσουν τα προβλήματα που είχαν στη Χερέθ, με τον Rami Taffin, επί κεφαλής τής Renault Sport F1, να λέει ότι υπάρχει σημαντική βελτίωση, αλλά δύσκολα μπορούμε να πιστέψουμε ότι δε θα δούμε κάποιο πρόβλημα στο Μπαχρέιν.

Ο Sebastian Vettel ελπίζει πως οι δοκιμές στο μικρό κρατίδιο τού Περσικού Κόλπου να είναι πολύ διαφορετικές από αυτές στη Χερέθ, ενώ πιστεύει ότι τα προβλήματα έχουν λυθεί.

Άλλες ομάδες έχουν κάνει περισσότερα χιλιόμετρα απ’ ό,τι εμείς, κάτι που είναι σημαντικό όταν όλα είναι τόσο καινούρια, αλλά ήταν καλύτερο για ‘μάς που είχαμε αυτά τα προβλήματα τώρα παρά μέσα στους αγώνες. Ελπίζω ότι τα πράγματα θα είναι καλύτερα στο Μπαχρέιν και ότι θα μπορέσουμε να κάνουμε περισσότερους γύρους.

Δε θα πρέπει να υποτιμήσουμε την τεράστια πρόκληση των νέων μονάδων. Όλα είναι εντελώς νέα, αλλά πιστεύω ότι η Renault κι εμείς έχουμε λύσει τα προβλήματα που είχαμε στη Χερέθ. Ωστόσο, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι δε θα υπάρξουν άλλα προβλήματα.

Πριν από την έναρξη των δοκιμών, οι φήμες ήθελαν τη Mercedes να έχει τον πιο δυνατό και τον πιο αξιόπιστο κινητήρα, κάτι που φάνηκε στη Χερέθ, αν και θα πρέπει να περιμένουμε πολύ ακόμα για να δούμε πόσο πραγματικά καλοί είναι οι κινητήρες. Η υποδειγματική αυτή αξιοπιστία του γερμανικού κινητήρα δεν εξέπληξε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Όλα τα μονοθέσια που είχαν κινητήρα από τη Mercedes έδειξαν πολύ δυνατά στη Χερέθ. Αλλά, αυτό δεν με εκπλήσσει, καθώς ήταν γνωστό ότι η Mercedes είχε επενδύσει πολλά πάνω στον νέο της κινητήρα.

Οι δοκιμές στο Μπαχρέιν ξεκινούν την Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου, και λέγεται πως ο Adrian Newey και οι συνεργάτες του κατάφεραν να λύσουν το πρόβλημα υπερθέρμανσης της RB10. Το αποτέλεσμα της δουλειάς τους, όμως, θα φανεί σε μερικές ημέρες…

[Πηγή: GMM | Photo Copyrights: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]