Giancarlo-Minardi-Heutzutage-siehst-du-immer-die-gleichen-Gesichter-im-Fahrerlager

Ο γνωστός σε όλους μας Giancarlo Minardi ξαναχτύπησε αναφέροντας ότι η παγκόσμια πρωταθλήτρια Red Bull είναι πολύ πιθανό σύντομα να ψάξει νέο προμηθευτή κινητήρων.

Ο πρώην ιδιοκτήτης της Minardi, η οποία πλέον είναι η σημερινή Scuderia Toro Rosso, αναφέρει ότι η Αυστριακή ομάδα εξετάζει μία πιθανή αλλαγή κινητήρων από το 2015 κιόλας.

Ο Ιταλός δήλωσε:

Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν, η κατάσταση φαίνεται να είναι πιο δύσκολη από ότι φαίνεται και η επίλυση του προβλήματος δεν είναι κάτι το εύκολο. Φαίνεται ότι στη Red Bull, διερευνούν μία πιθανή αλλαγή κινητήρα για το 2015. Αυτό πρακτικά δεν έχει συμβεί ποτέ πριν, καθώς πάντα η Renault πολύ σωστά προσπαθούσε να διατηρήσει την τεχνολογία της. Αυτή η είδηση ​​μπορεί να τροφοδοτήσει μόνο τις υποψίες των διαρθρωτικών προβλημάτων στον κινητήρα, κάτι που δεν είναι εύκολο να επιλύσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Προφανώς, ελπίζω να αποδειχθώ λάθος το συντομότερο από τις δοκιμές στο Μπαχρέιν κιόλας, αλλά αναμφισβήτητα ζούμε μέσα σε μια χαοτική στιγμή της F1.

AUTO - GRAND PRIX OF AUSTRALIA 2013

Τη στιγμή που ο Ιταλός έκανε αυτές τις δηλώσεις ο υπεύθυνος της Renault Sport F1, Rami Taffin ήρθε να επιβεβαιώσει όλα τα προβλήματα που είχε η μονάδα ισχύος. Ο Taffin επιβεβαίωσε και το γεγονός ότι το πρόβλημα της μονάδας ισχύος ήταν και στα υλικά, αλλά και στο λογισμικό του νέου κινητήρα. Όμως ανέφερε ότι τα προβλήματα σε σχέση με τα υλικά της νέα μονάδας ισχύος φαίνεται να έχουν λυθεί και όσο αναφορά το λογισμικό φαίνεται να έχουν μία βελτίωση.

Ο Taffin δήλωσε με σιγουριά ότι η Renault είναι πίσω στο προγραμματισμό της και είπε χαρακτηριστικά:

Είμαστε ακόμα πίσω από το χρονοδιάγραμμα, αλλά δεν είναι θέμα μηνών. Βρισκόμαστε εκεί που θα έπρεπε να ήμασταν πριν τις πρώτες δοκιμές, οπότε τώρα ίσως είμαστε τρεις εβδομάδες πίσω και είμαστε σε φάση ανάκαμψης. Τώρα πρόκειται να πάμε στο Μπαχρέιν με αυτά που θα θέλαμε να έχουμε τελειώσει στις πρώτες δοκιμές. Όσο για τους αντιπάλους μας, ας το θέσω με αυτό τον τρόπο, θα είναι κατά πάσα πιθανότητα τέσσερις ημέρες μπροστά από εμάς, καθώς είχαν σωστό το πρώτο τεστ στη Jerez και εμείς όχι.

Να σου υπενθυμίσω ότι η Renault έκανε τους λιγότερους γύρους, γράφοντας συνολικά τις τέσσερις μέρες 151, σε σχέση με του άλλους τους 444 της Ferrari και 875 της Mercedes. Τα συμπεράσματα δικά σου.

[Πηγή: GMM]