newfordfocus_05

Μια μέρα μετά τις πρώτες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο ίντερνετ του ανανεωμένου Focus, η Ford ανακοίνωσε επίσημα το νέο Ford Focus το οποίο θα κάνει σήμερα το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας στο Βαρκελώνη και θα αποκαλυφθεί την επόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το facelift του Ford Focus είναι λιγότερο τολμηρό σε σχέση με πριν και ενστερνίζεται την νέα εταιρική ταυτότητα με τη νέα γρίλια, παρόμοια με αυτή των Fiesta και Fusion/Mondeo καθώς κι νέο μπροστά προφυλακτήρα χωρίς τις τριγωνικές εισαγωγές του τωρινού μοντέλου, εκφράζοντας έτσι την παγκόσμια σχεδιαστική γλώσσα One Ford Αποτελεί το παγκόσμιο best-seller της εταιρίας και με τη νέα εξωτερική σχεδίαση αναδεικνύεται ο σπορ χαρακτήρας και η γοητεία του μοντέλου με μεγαλύτερη απήχηση.

newfordfocus_03

Το νέο Focus που διατίθεται σε δύο επιπλέον νέες εξωτερικές αποχρώσεις Deep Impact Blue και Glace Blue, έχει χαμηλότερο και φαρδύτερο αμάξωμα, με νέο καπό, πρόσοψη και μάσκα. Στο ανάγλυφο σχήμα του καπό ενώνονται τα άνω άκρα της ανάστροφης τραπεζοειδούς μάσκας με τις εμπρός κολόνες για τη δημιουργία μιας στιβαρής και δυναμικής εμφάνισης.

Λεπτότεροι, ανάγλυφοι προβολείς και πιο ορθογώνιοι, επιμηκυμένοι προβολείς ομίχλης τονίζουν το ύφος του αυτοκινήτου. Διακριτικές πινελιές χρωμίου επιτείνουν την αίσθηση κομψότητας, ενώ το πίσω τμήμα δεν έχει αλλάξει σχεδόν καθόλου, με μόνο τους πολύ παρατηρητικούς να διακρίνουν τα νέα φωτιστικά σώματα.

newfordfocus_06

Ένα παράπονο που είχαν οι καταναλωτές για το υπάρχον μοντέλο ήταν τα πολλά κουμπάκια στην κεντρική κονσόλα. Η Ford την ανασχεδίασε έχοντας πλέον με λιγότερα χειριστήρια και διακόπτες, καθιστώντας την πλέον πιο φιλική προς το χρήστη, πλαισιωμένη από ένα νέο τριάκτινο τιμόνι. Το νέο σαλόνι με μαύρες και χρωμιωμένες λεπτομέρειες συμβάλλουν στη δημιουργία μιας πιο μοντέρνας εμφάνισης. Βελτιωμένοι είναι και οι χώροι για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό, ενώ παχύτερη είναι κ η ηχομόνωση του κινητήρα.

newfordfocus-interior-01

Το νέο Focus όμως προσφέρεται με το SYNC 2, ολοκαίνουριο σύστημα συνδεσιμότητας της Ford. Είναι το πρώτο όχημα στην Ευρώπη που θα το φορέσει και περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής, 8 ιντσών και ένα προηγμένο φωνητικό έλεγχο για ευκολότερη πρόσβαση στα συστήματα ήχου, πλοήγησης, ελέγχου κλιματισμού και στα συμβατά κινητά τηλέφωνα.

Το σύστημα πλοήγησης του προσφέρει επίσης για πρώτη φορά στην Ευρώπη διαιρούμενη οθόνη με λεπτομερή απεικόνιση των διασταυρώσεων, ανάγνωση ονομάτων δρόμων, τρισδιάστατη απεικόνιση κόμβων αυτοκινητοδρόμων και τοποσήμων και τους Οδηγούς MICHELIN guide και MICHELIN Green Guide.

newfordfocus-interior-05

Οι μηχανικοί της Ford αυξησαν τη δομική ακαμψία μπροστά, βελτιώνοντας τη γεωμετρία της ανάρτησης, αυξάνοντας την εγκάρσια ακαμψία των σαϊλεντμπλόκ που επηρεάζουν και το σύστημα διεύθυνσης, αλλάζοντας το σετάρισμα των αμορτισερ και ενσωματώνοντας το νέο Electronic Stability Programme, ενω το Electric Power Assist Steering έχει ομοίως αναβαθμιστεί.

Το νέο Focus είναι το πρώτο Ford που θα προσφέρει το αυτόματο παρκάρισμα Perpendicular Parking, ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης Active City Stop, το οποίο προ-φορτίζει τα φρένα και εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει μειώνει τη ροπή του κινητήρα και αυτόματα ενεργοποιεί τα φρένα για να μειώσει τις επιπτώσεις της σύγκρουσης, με τη λειτουργία του να είναι μέχρι ταχύτητες 50 χλμ/ώρα από τα 30 χλμ/ώρα που ήταν μέχρι σήμερα.

Τέλος, το Focus θα εξοπλίζεται με το Pre-Collision Assist system, το οποίο λειτουργεί παρόμοια με το Active City Stop αλλά με πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια ανίχνευσης, το Adaptive Cruise Control και την τεχνολογία MyKey της Ford.

newfordfocus_11

Σημαντική αναβάθμιση όμως υπάρχει και στο χώρο του κινητήρα, όπου πλέον το ανανεωμένο Focus εκτός από τον υπάρχον βενζινοκινητήρα EcoBoost 1 λίτρου (100 και 125 ίππων θα προστεθούν για πρώτη φορά ο νέο βενζινοκινητήρα 1,5-λίτρων EcoBoost με 150 και 180 ίππους και με το νέο πετρελαιοκινητήρα 1,5-λίτρων TDCi με 95 και 120 ίππους.

Τα μοντέλα με τον TDCi προσφέρουν 19% μείωση στην κατανάλωση, ενώ το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο μοντέλο μειώνει την κατανάλωση κατά 17%. Στο μέλλον θα υπάρξει και μία νέα έκδοση του 1.0 EcoBoost με εκπομπές km CO2 99 γρ/χλμ καθιστώντας το πρώτο μη υβριδικό, οικογενειακό βενζινοκίνητο μοντέλο στην Ευρώπη με εκπομπές CO2 κάτω από 100 γρ/χλμ.

Από το 2015 η έκδοση 1,5-λίτρων TDCi με τους 120 ίππους θα προσφέρεται με το αυτόματο κιβώτιο PowerShift και θα προσφέρει βελτίωση κατά 19% συγκριτικά με ένα σημερινό Focus εφάμιλλης ισχύος. Το νέο Focus θα διατίθεται επίσης με χειριστήρια τύπου paddle, και θα διατίθενται προαιρετικά με όλα τα αυτόματα κιβώτια και το PowerShift, σε εκδόσεις diesel και βενζίνης.

Το νέο Ford Focus θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2014. Το SYNC 2 θα κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη με το νέο Focus και στη συνέχεια θα λανσαριστεί στο νέο Mondeo μέσα στο 2014, καθώς και στη νέα Mustang όταν κυκλοφορήσει το 2015.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Νέο Ford Focus: Προηγμένη Τεχνολογία, Σχεδιαστική Φινέτσα

Η Βελτιωμένη Απόδοση Προάγει ένα Παγκόσμιο Best-Seller

Νέο Focus με αεροδυναμική, ‘συναισθηματική’ σχεδίαση που προβάλλει το νέο, τολμηρό ‘πρόσωπο’ της Ford και ένα αριστοτεχνικά σχεδιασμένο εσωτερικό τύπου cockpit

Αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων για την Ευρώπη περιλαμβάνει το νέο βενζινοκινητήρα 1.5 EcoBoost και το νέο 1.5 TDCi diesel, οικονομία καυσίμου βελτιωμένη κατά 19% σε σχέση με το σημερινό Focus. Το Focus θα διατίθεται επίσης με μία έκδοση 99 g CO2 /km του 1.0 EcoBoost

Το νέο Focus περιλαμβάνει το SYNC 2 (Ευρωπαϊκό ντεμπούτο), το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας της Ford με οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης και προηγμένο φωνητικό έλεγχο για ευκολότερη πρόσβαση στα συστήματα ήχου, πλοήγησης, ελέγχου κλιματισμού και τα κινητά τηλέφωνα

Το νέο Focus είναι το πρώτο Ford σε όλο τον κόσμο το οποίο προσφέρει τη νέα hands-free τεχνολογία Perpendicular Parking, που βοηθά τον οδηγό να παρκάρει με όπισθεν σε παράλληλους χώρους στάθμευσης, ενώ το βελτιωμένο Active City Stop λειτουργεί τώρα με ταχύτητες μέχρι 50 km/h

Η διάσημη οδική συμπεριφορά του Focus βελτιώνεται χάρη στο σκληρότερο εμπρός τμήμα, τα αναβαθμισμένα συστήματα ανάρτησης και αμορτισέρ, το Electric Power Assist Steering και το νέο Electronic Stability Programme

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, 24 Φεβρουαρίου, 2014 – Το νέο Ford Focus προάγει το κύρος ενός παγκόσμιου best-seller, υιοθετώντας τολμηρότερη εξωτερική σχεδίαση με μεγαλύτερη συναισθηματική απήχηση, ένα ποιοτικό, κομψό, φιλικό προς το χρήστη εσωτερικό, νέες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής και ουσιαστικές βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου.

Το νέο Focus κάνει σήμερα το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας στο Βαρκελώνη και θα αποκαλυφθεί την επόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Ο σπορ χαρακτήρας και η γοητεία του μοντέλου αναδεικνύονται με μία εντυπωσιακή οριζόντια μάσκα, καμπίνα τύπου cockpit και προαιρετικά χειριστήρια αλλαγών σχέσεων στο τιμόνι (paddles). Το νέο Focus, που θα πωλείται από το δεύτερο εξάμηνο του 2014, σηματοδοτεί επίσης το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του SYNC 2, του προηγμένου συστήματος συνδεσιμότητας της Ford, καθώς και των νέων κινητήρων 1.5 EcoBoost βενζίνης και TDCi diesel.

«Δεν ήμασταν ικανοποιημένοι με την 1η θέση, θέλαμε να προκαλέσουμε τον κόσμο με μία εντυπωσιακή, νέα έκδοση του Focus» δήλωσε ο Stephen Odell, president, Ford Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. «Το νέο Focus ‘παντρεύει’ τη σύγχρονη σχεδίαση, την προηγμένη τεχνολογία και την κορυφαία απόδοση καυσίμου με τη διάσημη οδηγική απόλαυση ενός Focus.»

Η Ford λανσάρισε το πρώτο Focus το 1998 και από τότε έχουν πουληθεί πάνω από 12 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο, από τις οποίες 6,9 εκατομμύρια στην Ευρώπη. Το τρέχον Focus επιβεβαιώθηκε τον περασμένο μήνα ως το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις με βάση ανάλυση της Ford σύμφωνα με τα στοιχεία ταξινομήσεων της Polk για τους πρώτους εννέα μήνες του 2013. Η Ford εκτιμά ότι οι πωλήσεις του Focus σε όλο τον κόσμο έφτασαν τα 1,1 εκατομμύρια το 2013, με πάνω από 300.000 στην Κίνα, αναδεικνύοντάς το στο δημοφιλέστερο επιβατικό μοντέλο στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά καινούργιων αυτοκινήτων ανά τον κόσμο.

Προηγμένη σχεδίαση Η Ford δημιούργησε ένα πιο προηγμένο και σοφιστικέ Focus με νέα αισθητική που εκφράζει την παγκόσμια σχεδιαστική γλώσσα One Ford όπως αυτή αποτυπώνεται στα νέα Mondeo και Fiesta.

Το νέο Focus που διατίθεται σε δύο επιπλέον νέες εξωτερικές αποχρώσεις Deep Impact Blue και Glace Blue, έχει χαμηλότερο και φαρδύτερο αμάξωμα, με νέο καπό, πρόσοψη και μάσκα. Στο ανάγλυφο σχήμα του καπό ενώνονται τα άνω άκρα της ανάστροφης τραπεζοειδούς μάσκας με τις εμπρός κολόνες για τη δημιουργία μιας στιβαρής και δυναμικής εμφάνισης.

Λεπτότεροι, ανάγλυφοι προβολείς και πιο ορθογώνιοι, επιμηκυμένοι προβολείς ομίχλης τονίζουν το τολμηρό ύφος του αυτοκινήτου. Διακριτικές πινελιές χρωμίου επιτείνουν την αίσθηση κομψότητας, ενώ το πίσω τμήμα είναι κομψότερο με νέα διάταξη πίσω πόρτας και λεπτότερα πίσω φώτα.

«Όραμά μας ήταν να προστεθεί περισσότερο συναίσθημα στη σχεδίαση του Focus» δήλωσε ο Martin Smith, executive design director, Ford Ευρώπης. «Το νέο Focus είναι πιο γραμμωμένο και αθλητικό και αποπνέει μία νέα αίσθηση ποιότητας και μία πολλά υποσχόμενη οδηγική εμπειρία.»

Ανασχεδιάζοντας το εσωτερικό του Focus, η Ford άκουσε προσεκτικά τα σχόλια των καταναλωτών και ‘απάντησε’ με μία διάταξη πιο φιλική προς το χρήστη, πλαισιωμένη από ένα τιμόνι και μία κεντρική κονσόλα με λιγότερα χειριστήρια και διακόπτες. Το νέο σαλόνι με διάκοσμο σε black satin και λεπτομέρειες χρωμίου συμβάλλουν στη δημιουργία μιας πιο ‘καθαρής’ και μοντέρνας εμφάνισης με πιο λογικές και ‘διαισθητικές’ λειτουργίες.

Η νέα κεντρική κονσόλα προσφέρει περισσότερο χώρο και ένα νέο, συρόμενο ενσωματωμένο υποβραχιόνιο. Η προσαρμοζόμενη κονσόλα χωράει ποικίλα μπουκάλια και κύπελλα, ενώ μπορεί να μεταφέρει ταυτόχρονα ένα μπουκάλι 1L και ένα κύπελλο 0.4 l. Οι πελάτες του νέου Focus θα απολαύσουν μία πιο αθόρυβη οδηγική εμπειρία χάρη στις ‘παχιές’ μοκέτες, τα ‘χοντρά’ κρύσταλλα, αλλά και τη βελτιωμένη ηχομόνωση του κινητήρα.

«Απαντήσαμε στην επιθυμία των πελατών για περισσότερη απλότητα μέσα στο αυτοκίνητο, δημιουργώντας μία πιο σαφή οπτική σύνδεση μεταξύ των βασικών εξαρτημάτων και μειώνοντας σημαντικά τον αριθμό των μπουτόν στην καμπίνα» πρόσθεσε ο Smith.

Έλεγχος οθόνης αφής με το SYNC 2 Το νέο Focus θα είναι το πρώτο όχημα στην Ευρώπη που θα προσφέρει το SYNC 2. Το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας της Ford περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής, 8 ιντσών και προηγμένο φωνητικό έλεγχο για ευκολότερη πρόσβαση στα συστήματα ήχου, πλοήγησης, ελέγχου κλιματισμού και στα συμβατά κινητά τηλέφωνα.

Το σύστημα πλοήγησης του SYNC 2 προσφέρει επίσης για πρώτη φορά στην Ευρώπη διαιρούμενη οθόνη με λεπτομερή απεικόνιση των διασταυρώσεων, ανάγνωση ονομάτων δρόμων, τρισδιάστατη απεικόνιση κόμβων αυτοκινητοδρόμων και τοποσήμων και τους Οδηγούς MICHELIN guide και MICHELIN Green Guide. Με το SYNC 2, οι οδηγοί μπορούν να εισάγουν προορισμούς με μια μόνο φωνητική εντολή και να ζητάνε αναπαραγωγή μουσικών κομματιών με αγαπημένους ερμηνευτές. Πιέζοντας απλά το μπουτόν φωνητικού ελέγχου και λέγοντας ‘I’m hungry’ (‘πεινάω’) εμφανίζεται μία λίστα με τα κοντινά εστιατόρια, για τα οποία δίνονται οδηγίες πλοήγησης.

Προηγμένες τεχνολογίες οδήγησης Το νέο μοντέλο προάγει τη διάσημη, απολαυστική οδηγική απόλαυση Focus σε νέα επίπεδα, με αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά και έλεγχο διεύθυνσης. Οι μηχανικοί της Ford πέτυχαν μία πιο αξιόπιστη συμπεριφορά, με υψηλή απόκριση και αίσθηση του δρόμου αυξάνοντας τη δομική ακαμψία μπροστά, βελτιώνοντας τη γεωμετρία της ανάρτησης, αυξάνοντας την εγκάρσια ακαμψία των σαϊλεντμπλόκ της ανάρτησης που επηρεάζουν και το σύστημα διεύθυνσης, αλλάζοντας το σετάρισμα των αποσβεστήρων και ενσωματώνοντας το νέο Electronic Stability Programme. Το Electric Power Assist Steering έχει ομοίως αναβαθμιστεί, ώστε ο οδηγός να νιώθει καλύτερα συνδεδεμένος με το δρόμο.

Το νέο Focus είναι το πρώτο Ford που θα προσφέρει Perpendicular Parking, μία νέα, hands-free τεχνολογία παρκαρίσματος που βοηθά τους οδηγούς με παρκάρουν με όπισθεν παράλληλα με άλλα αυτοκίνητα.

Το σημερινό Focus λανσάρισε το σύστημα υποστήριξης παράλληλου παρκαρίσματος Active Park Assist που ενεργοποιείται μέσω μπουτόν και χρησιμοποιεί αισθητήρες υπερήχων για τον εντοπισμό χώρων στάθμευσης και έλεγχο του τιμονιού, ενώ ο οδηγός ελέγχει το γκάζι και το φρένο. Χάρη στην προσθήκη δύο νέων αισθητήρων στο πίσω τμήμα του νέου Focus, το Perpendicular Parking λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Οι πρόσθετοι αισθητήρες επιτρέπουν επίσης στη Ford να προσφέρει για πρώτη φορά στην Ευρώπη τεχνολογίες που βοηθούν τους οδηγούς στην έξοδό τους από χώρους στάθμευσης: Το Cross Traffic Alert προειδοποιεί τους οδηγούς που εξέρχονται με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης για πιθανή διέλευση οχημάτων από πίσω τους. Λειτουργώντας με ραντάρ σε εμβέλεια 40 m, το σύστημα διαθέτει τρία χαρακτηριστικά προειδοποιητικά σήματα εάν ανιχνεύσει κάποιο όχημα να πλησιάζει Το Park-Out Assist υποστηρίζει τους οδηγούς καθώς εξέρχονται από ένα παράλληλο χώρο στάθμευσης. Αφού ο οδηγός επιλέξει την αριστερή ή τη δεξιά πλευρά, το σύστημα ελέγχει το τιμόνι, ενώ ο οδηγός λειτουργεί γκάζι και φρένο

Η Ford βελτίωσε επίσης το δημοφιλές σύστημα αποφυγής σύγκρουσης Active City Stop, το οποίο προ-φορτίζει τα φρένα και – εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει – μειώνει τη ροπή του κινητήρα και αυτόματα ενεργοποιεί τα φρένα για να μειώσει τις επιπτώσεις της σύγκρουσης. Το σύστημα έχει αναβαθμιστεί για να λειτουργεί με ταχύτητες μέχρι 50 km/h, συγκριτικά με τα 30 km/h της τρέχουσας έκδοσης.

Η Ford λανσάρει επίσης στην Ευρώπη το Pre-Collision Assist system. Αυτό λειτουργεί παρόμοια με το Active City Stop αλλά με πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια ανίχνευσης για να υποστηρίξει τον οδηγό σε υψηλότερες ταχύτητες, όπως στον αυτοκινητόδρομο, εκδίδοντας προειδοποιήσεις και αν χρειαστεί ενεργοποιώντας τα φρένα.

Η σημερινή τεχνολογία του Adaptive Cruise Control επιτρέπει στους οδηγούς Focus να διατηρούν μία σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ακόμα και όταν αυτό κινείται πιο αργά από την ταχύτητα του ταξιδιού. Σε περιπτώσεις που το Adaptive Cruise Control δεν είναι ενεργό, η Ford λανσάρει τώρα στην Ευρώπη για πρώτη φορά το Distance Alert & Indication system, που επιτρέπει στους οδηγούς να ορίζουν μία επιθυμητή απόσταση την οποία να διατηρούν από το προπορευόμενο όχημα. Εάν ο οδηγός πλησιάσει, το σύστημα λειτουργεί με μία οπτική προειδοποίηση τριών σταδίων στο ταμπλό – γκρι, κίτρινη και στη συνέχεια κόκκινη πριν ηχήσει η ακουστική προειδοποίηση.

Το νέο Focus θα εφοδιάζεται επίσης για πρώτη φορά με την τεχνολογία MyKey της Ford. Με το MyKey οι ιδιοκτήτες μπορούν να προγραμματίζουν ένα κλειδί – συνήθως για νεαρούς οδηγούς – το οποίο περιορίζει την τελική ταχύτητα, μειώνει τη μέγιστη ένταση ήχου του ηχοσυστήματος, ενώ μπορεί ακόμα και να το απενεργοποιήσει τελείως, εάν ο οδηγός και οι επιβάτες δεν έχουν δέσει τις ζώνες ασφαλείας τους. Το σύστημα εμποδίζει τον οδηγό να απενεργοποιήσει τεχνολογίες ασφάλειας όπως Electronic Stability Control και Active City Stop, οι οποίες μπορούν να αποτρέψουν ή να μετριάσουν τη σφοδρότητα συγκρούσεων με μικρή ταχύτητα.

Αξιόπιστος φωτισμός του δρόμου Το βελτιωμένο Adaptive Front Lighting System προσαρμόζει τώρα τις δέσμες των νέων προβολέων Bi-Xenon HID σύμφωνα με τη διάταξη του δρόμου. Το σύστημα αξιολογεί το φωτισμό του περιβάλλοντος γύρω από το όχημα καθώς και αντικείμενα που βρίσκονται μπροστά στο δρόμο και στη συνέχεια διαμορφώνει τη δέσμη και την ένταση σε μία από τις επτά ρυθμίσεις, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία διεύθυνσης και την απόσταση από το αντικείμενο μπροστά.

Σε υψηλές ταχύτητες, όπως στον αυτοκινητόδρομο, οι δέσμες των προβολέων ανεβαίνουν βελτιώνοντας την ορατότητα σε πιο μακρινή απόσταση. Στις πόλεις, όπου οι ταχύτητες είναι μικρότερες και τα φώτα των δρόμων πιο έντονα, οι δέσμες χαμηλώνουν για καλύτερο φωτισμό του δρόμου ακριβώς μπροστά. Όταν το όχημα στρίβει με χαμηλότερες ταχύτητες, το σύστημα θα προβάλλει μία δέσμη στο πλάι του δρόμου κάνοντας πιο ευδιάκριτους τους δικυκλιστές και τους πεζούς. Το σύστημα υποστηρίζει και τους οδηγούς που στρίβουν με υψηλότερες ταχύτητες κατευθύνοντας τις δέσμες προς το εσωτερικό της στροφής.

Το νέο Focus θα συνεχίσει να προσφέρει τις καινοτομίες που έχουν λανσαριστεί παλιότερα, τις οποίες οι οδηγοί ήδη εκτιμούν και χρησιμοποιούν όπως το Door Edge Protector, που μειώνει την πιθανότητα ζημιάς με την ενεργοποίηση ενός προστατευτικού στην ακμή της πόρτας τη στιγμή που ανοίγει.

«Το νέο Focus προσφέρει μία γκάμα νέων, προηγμένων συστημάτων και τεχνολογιών, αλλά παράλληλα η τελευταία έκδοση έγινε πιο φινετσάτη και πιο απλή» δήλωσε ο Sherif Marakby, vehicle line director, Ford Ευρώπης. «Η προηγμένη αισθητική αναβάθμιση χάρισε στο Focus ένα νέο, φρέσκο και μοντέρνο στυλ, μέσα κι έξω, αλλά η ψυχή του Focus παραμένει η οδηγική απόλαυση που βιώνεις πίσω από το τιμόνι και δεν κάναμε κανένα συμβιβασμό σε αυτό – το αντίθετο, τη βελτιώσαμε.»

Αποδοτικοί, νέοι κινητήρες Το νέο Focus προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη απόδοση καυσίμου σε πολλές εκδόσεις συγκριτικά με το υπάρχον μοντέλο χάρη στις νέες επιλογές κινητήρων. Το νέο μοντέλο diesel θα προσφέρει 19% μείωση στην κατανάλωση, ενώ το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο μοντέλο μειώνει την κατανάλωση κατά 17%.

Το νέο Focus θα είναι το πρώτο όχημα στην Ευρώπη με τον αποδοτικό, νέο βενζινοκινητήρα 1.5 EcoBoost (150 PS και 180 PS) και με το νέο 1.5 TDCi (95 PS και 120 PS) diesel. Το Focus θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost (100 PS και 125 PS) που πέρσι προτιμήθηκε από το ένα τρίτο των πελατών του Focus, και ονομάστηκε Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς το 2012 και το 2013. Θα υπάρχει επίσης μία νέα έκδοση του 1.0 EcoBoost με εκπομπές km CO299 g/, το πρώτο μη υβριδικό, οικογενειακό βενζινοκίνητο μοντέλο στην Ευρώπη με εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km.

Η έκδοση 1.5 120 PS diesel με αυτόματο κιβώτιο PowerShift που θα λανσαριστεί του χρόνου θα προσφέρει βελτίωση κατά 19% συγκριτικά με ένα σημερινό Focus εφάμιλλης ισχύος. Το νέο Focus με το αυτόματο κιβώτιο και τον βραβευμένο κινητήρα 1.0 EcoBoost που θα λανσαριστεί επίσης του χρόνου θα προσφέρει βελτίωση της τάξεως του 17% σε σχέση με τον εφάμιλλης ισχύος κινητήρα που θα αντικαταστήσει. Ένα μοντέλο 2.0 TDCi diesel 150 PS θα πετυχαίνει βελτίωση έως 14% σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο (13% με αυτόματο κιβώτιο).

«Με diesel ή βενζίνη, το νέο Focus θα προσφέρει κινητήρες με έναν ασυναγώνιστο συνδυασμό απόδοσης καυσίμου και εκπληκτικής ισχύος – καθώς και την έκδοση μηδενικών ρύπων με τη μορφή του Focus Electric, του ηλεκτρικού μας μοντέλου» δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 EcoBoost ωφελείται άμεσα από τεχνολογίες που λανσάρισε ο χιλιάρης EcoBoost – όπως η νέα σχεδίαση κυλινδροκεφαλής με βελτιωμένη ψύξη και ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής για βέλτιστες επιδόσεις και απόδοση, αλλά και οι μειώσεις βάρους και τριβών των εσωτερικών εξαρτημάτων και αξεσουάρ με στόχο μία πιο οικονομική, πολιτισμένη και εύστροφη λειτουργία.»

Το νέο Focus θα διατίθεται επίσης με χειριστήρια τύπου paddle, ώστε να μπορούν οι οδηγοί να αλλάζουν σχέσεις στο κιβώτιο χωρίς να αφήνουν το τιμόνι. Τα χειριστήρια αυτά θα διατίθενται προαιρετικά με όλα τα αυτόματα κιβώτια και το PowerShift, σε εκδόσεις diesel και βενζίνης.

Θέλοντας να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση για το Focus το οποίο πωλείται σε περισσότερες από 140 αγορές, η Ford έχει αυξήσει την παγκόσμια δυναμικότητα παραγωγής του αυτοκινήτου σε οκτώ εργοστάσια σε τέσσερις ηπείρους. Τα εργοστάσιά της σε Γερμανία, ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Ταϋλάνδη, Βιετνάμ, Ταϊβάν και Αργεντινή έχουν συνδυασμένη δυναμικότητα παραγωγής πάνω από 1,5 εκατομμ. Focus ετησίως, με ρυθμό πάνω από δύο οχήματα το λεπτό. Στην Ευρώπη, η Ford κατασκευάζει ένα νέο Focus κάθε 90 δευτερόλεπτα.

# # #

* Το Ford Focus είναι best-seller σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με ανάλυση της Ford που βασίζεται στα τελευταία στοιχεία παγκόσμιων ταξινομήσεων της Polk μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2013.

** Γκάμα κινητήρων του νέου Ford Focus

ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΣ ΚΙΒΩΤΙΟ
1.0L EcoBoost petrol 100 PS πεντατάχυτο μηχανικό
1.0L EcoBoost petrol 125 PS εξατάχυτο μηχανικό
1.0L EcoBoost petrol 125 PS εξατάχυτο αυτόματο (2015)
1.5L EcoBoost petrol 150 PS εξατάχυτο μηχανικό
1.5L EcoBoost petrol 150 PS εξατάχυτο αυτόματο (2015)
1.5L EcoBoost petrol 180 PS εξατάχυτο μηχανικό
1.5L EcoBoost petrol 180 PS εξατάχυτο αυτόματο (2015)
1.6L TI-VCT petrol 85 PS πεντατάχυτο μηχανικό
1.6L TI-VCT petrol 105 PS πεντατάχυτο μηχανικό
1.6L TI-VCT petrol 125 PS πεντατάχυτο μηχανικό
1.6L TI-VCT petrol 125 PS εξατάχυτο αυτόματο PowerShift 
1.5L TDCi diesel 95 PS εξατάχυτο μηχανικό
1.5L TDCi diesel 120 PS εξατάχυτο μηχανικό
1.5L ECOnetic diesel 105 PS   εξατάχυτο μηχανικό
1.5L TDCi diesel 120 PS εξατάχυτο αυτόματο PowerShift (2015)
1.6L TDCi diesel 95 PS εξατάχυτο μηχανικό
1.6L TDCi diesel 115 PS εξατάχυτο μηχανικό
2.0L TDCi diesel 150 PS εξατάχυτο μηχανικό
2.0L TDCi diesel 150 PS εξατάχυτο αυτόματο PowerShift 

Ώρα για Δείπνο; Το Νέο Σύστημα SYNC 2 της Ford με Φωνητική Εντολή Βρίσκει το Εστιατόριο, Βοηθά να Κλείσετε Τραπέζι και σας Καθοδηγεί μέχρι την Πόρτα  

Οι οδηγοί συνομιλούν με το αυτοκίνητό τους χρησιμοποιώντας απλή, καθημερινή γλώσσα για τον έλεγχο του τηλεφώνου και των συστημάτων ψυχαγωγίας, κλιματισμού και πλοήγησης. Ο Οδηγός MICHELIN σας βοηθά στις επιλογές εστιατορίων

Απλουστευμένο ταμπλό με λιγότερα μπουτόν και μία εύχρηστη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης οκτώ ιντσών – οθόνη πλοήγησης με λεπτομερή απεικόνιση διασταυρώσεων, τρισδιάστατη απεικόνιση κόμβων και τοποσήμων

Το SYNC 2 κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη με το νέο Focus, και σύντομα θα διατίθεται με περισσότερα μοντέλα

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, 24 Φεβρουαρίου, 2014 – Η Ford Motor Company παρουσίασε σήμερα για πρώτη φορά στην Ευρώπη το SYNC 2, το οποίο επιτρέπει τον έλεγχο των συστημάτων του αυτοκινήτου με απλές, φωνητικές εντολές και μέσω μιας νέας, έγχρωμης οθόνης αφής υψηλής ανάλυσης, οκτώ ιντσών.

Το SYNC 2 που προσφέρεται με το νέο Focus, το οποίο αποκαλύφθηκε σήμερα στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας, απλουστεύει τον έλεγχο συστημάτων ψυχαγωγίας, κλιματισμού και πλοήγησης καθώς και των συνδεδεμένων κινητών συσκευών μέσω φωνητικών εντολών. Λαμβάνοντας υπόψη σχόλια και παρατηρήσεις των πελατών, το SYNC 2 υιοθετεί τώρα απλούστερα, κομψά χειριστήρια στο ταμπλό.

Πατώντας απλά το μπουτόν φωνητικού ελέγχου και λέγοντας “I’m hungry”, εμφανίζεται η λίστα με τα εστιατόρια της περιοχής. Εάν η πείνα σας είναι … ελεγχόμενη, ο οδηγός MICHELIN προτίθεται να προτείνει κάτι ξεχωριστό. Το SYNC 2 σας συνδέει τηλεφωνικά με το εστιατόριο για να κλείσετε τραπέζι και στη συνέχεια σας καθοδηγεί εκεί.

Η εισαγωγή μιας διεύθυνσης πλοήγησης είναι ακόμη απλούστερη. Αντί να απαγγείλετε τη διεύθυνση σταδιακά, μπορείτε να την εκφωνήσετε ολόκληρη και το SYNC 2 θα ενεργοποιήσει τις οδηγίες πλοήγησης. Για σημεία ενδιαφέροντος, δεν χρειάζεται καν διεύθυνση – λέτε απλά ‘Buckingham Palace’ ή ‘Bernabeu Stadium’. Τοπόσημα εμφανίζονται στην οθόνη σε τρισδιάστατη μορφή όπως και οι σημαντικοί οδικοί κόμβοι.

Αν ζεσταίνεστε, πείτε ‘Max AC’ για γρήγορη ψύξη, ή γίνετε πιο συγκεκριμένοι λέγοντας ‘Temperature 20 degrees’.

Συνδέστε την MP3 συσκευή σας και απολαύστε την αγαπημένη σας μουσική ζητώντας απλά από το SYNC 2 τον ερμηνευτή ή το κομμάτι που επιθυμείτε. Δεν χρειάζεται μία σειρά εντολών. Το Εξώφυλλο εμφανίζεται στην οθόνη με συμβατά players.

«Εξελίξαμε το SYNC 2 ώστε να είναι απλό και ‘διαισθητικό’ στη χρήση και να μπορούν οι οδηγοί να αλλάζουν μεταξύ οθόνης αφής και φωνητικών εντολών» δήλωσε ο Pim van der Jagt, executive technical leader, Ford Research & Advanced Engineering. «Οι οδηγοί θα μπορούν να ελέγχουν περισσότερα συστήματα από ποτέ μέσα στο αυτοκίνητο, έχοντας πάντα την προσοχή τους στο δρόμο και τα χέρια τους στο τιμόνι.»

Το SYNC 2 θα κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη με το νέο Focus και στη συνέχεια θα λανσαριστεί στο νέο Mondeo μέσα στο 2014, καθώς και στη νέα Mustang όταν κυκλοφορήσει το 2015.

Το πρώτο σύστημα SYNC για την Ευρώπη ανακοινώθηκε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας 2012, και από τότε διατίθεται με διάφορα μοντέλα όπως τα B-MAX, Fiesta, Kuga, Focus ST και Transit. Το σύστημα παρέχει δυνατότητα ανάγνωσης μηνυμάτων κειμένου (SMS) από κινητά τηλέφωνα και συμβατότητα με μία ποικιλία ψηφιακών συσκευών αναπαραγωγής μουσικής. Το SYNC διατίθεται σε εννέα Ευρωπαϊκές γλώσσες και συγκεκριμένα σε Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Τουρκικά, Ολλανδικά και Ρωσικά.

Αποκαλυπτήρια του Νέου Ford Focus στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας: Υψηλή Τεχνολογία, Συνδεσιμότητα SYNC 2 και Πρωτοποριακά Συστήματα Οδήγησης

Η Ford αποκάλυψε το πιο προηγμένο Focus όλων των εποχών – με καινοτόμες, νέες και βελτιωμένες τεχνολογίες – στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας στη Βαρκελώνη Το νέο Focus κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη με το SYNC 2, το καινοτόμο σύστημα συνδεσιμότητας της Ford με έγχρωμη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης και προηγμένο φωνητικό έλεγχο για ευκολότερη πρόσβαση στα συστήματα ήχου, πλοήγησης, ελέγχου κλιματισμού και τα κινητά τηλέφωνα Με το SYNC 2, οι οδηγοί συνομιλούν με το όχημά τους σε πολύ απλή, καθημερινή γλώσσα, ενώ ο οδηγός MICHELIN βοηθά στην επιλογή εστιατορίων Το νέο Focus είναι το πρώτο Ford σε όλο τον κόσμο που προσφέρει τη νέα hands-free τεχνολογία Perpendicular Parking για άνετο παρκάρισμα σε παράλληλους χώρους στάθμευσης

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, 24 Φεβρουαρίου, 2014 – Η Ford Motor Company αποκάλυψε σήμερα το προηγμένο, νέο Focus στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας στο Βαρκελώνη. Είναι το πρώτο Ευρωπαϊκό μοντέλο Ford το οποίο προσφέρει σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 με φωνητική ενεργοποίηση στο πλαίσιο μιας σειράς νέων τεχνολογιών που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής που κάνουν ντεμπούτο στην Ευρώπη.

Το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας της Ford περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών και προηγμένο φωνητικό έλεγχο για ευκολότερη πρόσβαση σε συστήματα ήχου, πλοήγησης, ελέγχου κλιματισμού και σε συμβατά κινητά τηλέφωνα. Το σύστημα πλοήγησης του SYNC 2 προσφέρει επίσης για πρώτη φορά στην Ευρώπη διαιρούμενη οθόνη με λεπτομερή απεικόνιση των διασταυρώσεων, ανάγνωση ονομάτων δρόμων, τρισδιάστατη απεικόνιση κόμβων αυτοκινητοδρόμων και τοποσήμων και τους Οδηγούς MICHELIN guide και MICHELIN Green Guide

Αυτή τη στιγμή πάνω από οκτώ εκατομμύρια οχήματα Ford που κυκλοφορούν στο δρόμο εφοδιάζονται με SYNC, καθώς η τεχνολογία αυτή λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ το 2007. Το SYNC 2, η δεύτερη γενιά του συστήματος είναι πιο ‘διαισθητική’ και επιτρέπει στους οδηγούς να εισάγουν τους προορισμούς πλοήγησης με μία μόνο φωνητική εντολή. Πατώντας απλά το μπουτόν φωνητικού ελέγχου και λέγοντας ‘I’m hungry’ εμφανίζεται μία λίστα με τα εστιατόρια της περιοχής.

Το νέο Ford Focus προάγει το κύρος ενός παγκόσμιου best-seller* με μία τολμηρότερη, πιο γοητευτική εξωτερική σχεδίαση, ένα εργονομικό εσωτερικό με υψηλή ποιότητα σχεδιασμού και κατασκευής και σημαντικές βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου.

«Δεν ήμασταν ικανοποιημένοι με την 1η θέση, θέλαμε να ξεσηκώσουμε τον κόσμο με μία εντυπωσιακή, νέα έκδοση του Focus που θα συνέχιζε την παράδοση του μοντέλου στις καινοτόμες τεχνολογίες» δήλωσε ο Stephen Odell, president, Ford Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. «Στο νέο Focus, οι οδηγοί θα χρησιμοποιούν μία οθόνη αφής ή φωνητικές εντολές και θα ελέγχουν περισσότερα συστήματα από ποτέ, έχοντας πάντα την προσοχή τους στο δρόμο και τα χέρια τους στο τιμόνι.»

Προηγμένες τεχνολογίες οδήγησης Το νέο Focus είναι το πρώτο Ford που θα προσφέρει Perpendicular Parking, μία νέα, hands-free τεχνολογία παρκαρίσματος που βοηθά τους οδηγούς με παρκάρουν με όπισθεν παράλληλα με άλλα αυτοκίνητα. Το σημερινό Focus λανσάρισε το σύστημα υποστήριξης παράλληλου παρκαρίσματος Active Park Assist που ενεργοποιείται μέσω μπουτόν και χρησιμοποιεί αισθητήρες υπερήχων για τον εντοπισμό χώρων στάθμευσης και έλεγχο του τιμονιού, ενώ ο οδηγός αναλαμβάνει το γκάζι και το φρένο. Χάρη στην προσθήκη δύο νέων αισθητήρων στο πίσω τμήμα του νέου Focus, το Perpendicular Parking λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο.

Οι πρόσθετοι αισθητήρες επιτρέπουν στη Ford να προσφέρει για πρώτη φορά στην Ευρώπη τεχνολογίες που βοηθούν τους οδηγούς κατά την έξοδό τους από χώρους στάθμευσης: Το Cross Traffic Alert προειδοποιεί τους οδηγούς που βγαίνουν με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης για πιθανή διέλευση οχημάτων πίσω τους Το Park-Out Assist υποστηρίζει τους οδηγούς καθώς βγαίνουν από ένα παράλληλο χώρο στάθμευσης. Αφού ο οδηγός επιλέξει την αριστερή ή τη δεξιά πλευρά, το σύστημα ελέγχει το τιμόνι, ενώ ο ίδιος αναλαμβάνει γκάζι και φρένο

Το νέο Focus θα εφοδιάζεται επίσης για πρώτη φορά με την τεχνολογία MyKey της Ford. Με το MyKey οι ιδιοκτήτες μπορούν να προγραμματίζουν ένα κλειδί – συνήθως για νεαρούς οδηγούς – το οποίο περιορίζει την τελική ταχύτητα, μειώνει τη μέγιστη ένταση ήχου του ηχοσυστήματος, ενώ μπορεί ακόμα και να το απενεργοποιήσει τελείως, εάν ο οδηγός και οι επιβάτες δεν έχουν δέσει τις ζώνες ασφαλείας τους. Το σύστημα εμποδίζει τον οδηγό να απενεργοποιήσει τεχνολογίες ασφάλειας όπως Electronic Stability Control και Active City Stop, οι οποίες μπορούν να αποτρέψουν ή να μετριάσουν τη σφοδρότητα συγκρούσεων με μικρή ταχύτητα.

Αξιόπιστος φωτισμός Το βελτιωμένο Adaptive Front Lighting System προσαρμόζει τώρα τις δέσμες των νέων προβολέων Bi-Xenon HID σύμφωνα με τη διάταξη του δρόμου. Το σύστημα αξιολογεί το φωτισμό του περιβάλλοντος γύρω από το όχημα καθώς και αντικείμενα που βρίσκονται μπροστά στο δρόμο και στη συνέχεια διαμορφώνει τη δέσμη και την ένταση σε μία από τις επτά ρυθμίσεις, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία διεύθυνσης και την απόσταση από το αντικείμενο μπροστά.

Σε υψηλές ταχύτητες, όπως στον αυτοκινητόδρομο, οι δέσμες των προβολέων ανεβαίνουν βελτιώνοντας την ορατότητα σε πιο μακρινή απόσταση. Στις πόλεις, όπου οι ταχύτητες είναι μικρότερες και τα φώτα των δρόμων πιο έντονα, οι δέσμες χαμηλώνουν για καλύτερο φωτισμό του δρόμου ακριβώς μπροστά. Όταν το όχημα στρίβει με χαμηλότερες ταχύτητες, το σύστημα θα προβάλλει μία δέσμη στο πλάι του δρόμου κάνοντας πιο ευδιάκριτους τους δικυκλιστές και τους πεζούς. Το σύστημα υποστηρίζει και τους οδηγούς που στρίβουν με υψηλότερες ταχύτητες κατευθύνοντας τις δέσμες προς το εσωτερικό της στροφής.

Το νέο Focus προάγει την αναγνωρισμένη οδηγική απόλαυση του μοντέλου σε νέα επίπεδα με αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά και έλεγχο διεύθυνσης και προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη απόδοση καυσίμου σε πολλές εκδόσεις συγκριτικά με το τρέχον μοντέλο χάρη στους νέους κινητήρες. Η έκδοση 1.5 120 PS diesel με αυτόματο κιβώτιο PowerShift που θα λανσαριστεί του χρόνου θα προσφέρει βελτίωση κατά 19% συγκριτικά με ένα σημερινό Focus εφάμιλλης ισχύος. Το νέο Focus με το αυτόματο κιβώτιο και τον βραβευμένο κινητήρα 1.0 EcoBoost που θα λανσαριστεί επίσης του χρόνου θα προσφέρει βελτίωση της τάξεως του 17% σε σχέση με τον εφάμιλλης ισχύος κινητήρα που θα αντικαταστήσει.

Το νέο Ford Focus θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2014.