Test_Drive_Ford_Focus_facelift_02

Μπορεί το όνομα Focus να υπάρχει στο αυτοκινητιστικό χρηματιστήριο μόλις 17 χρόνια (τόσα έχουν περάσει από την ρηξικέλευθη πρώτη γενιά), αλλά έχει καταφέρει να έχει την ίδια εμπορική επιτυχία του προγόνου του (το Escort εννοώ), να κοιτάει στα μάτια τον ανταγωνισμό και να βρίσκεται μέσα στις πρώτες επιλογές του υποψήφιου αγοραστή.


Αυτά αποδεικνύονται από την γενική πεποίθηση του αγοραστικού κοινού, αλλά αποτυπώνονται και στις πωλήσεις του, καθώς αποτελεί το παγκόσμιο best-seller της εταιρίας για το 2012 και 2013, ενώ όλα αυτά τα χρόνια έχει πουλήσει κοντά στα 13 εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως. Από αυτά σχεδόν τα μισά είναι στην Ευρώπη, ενώ και στην Ελλάδα έχει την ανάλογη πορεία. Προφανώς για να καλυφθεί η ζήτηση υπάρχουν και τα ανάλογα εργοστάσια, με την παραγωγή του γίνεται σε 8 χώρες (Γερμανία, ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ, Ταϊβάν και Αργεντινή) έχοντας συνδυασμένη δυναμικότητα παραγωγής πάνω από 1,5 εκατ. Focus ετησίως, κατασκευάζοντας ένα αυτοκίνητο κάθε 90 δευτερόλεπτα.

Το ανανεωμένο Focus που είχαμε για δοκιμή έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας στη Βαρκελώνη τον Φεβρουάριο του 2014, ενώ το είδαμε από κοντά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μαρτίου του ίδιου έτους. Μετά την πρώτη μας επαφή κατά την πανελλήνια παρουσίαση του, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε τις στιλιστικές και όχι μόνο αλλαγές υπέστη, καθώς κυρίως τη δοκιμή του νέου 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα. Για τους λάτρεις των αριθμών, η διείσδυση του diesel στο C segment στην Ελλάδα φτάνει σχεδόν το 90%.

Στα συν

  • Ροπή από χαμηλά
  • Εξοπλισμός
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Οδική Συμπεριφορά
  • Απόδοση φρένων

Στα μείον

  • Χώρος αποσκευών