James Allison

Τα δύο τρίτα των δοκιμών τελείωσαν, αλλά οι ομάδες έχουν ακόμα πολλά πράγματα για να αναλύσουν στα νέα τους μονοθέσια. Ο James Allison σε πρόσφατη συνέντευξή του, εξηγεί τι έμαθε η Ferrari από τις δοκιμές.

Ήρθαμε στο Sakhir για να δουλέψουμε σταθερά πάνω στις εργασίες που έπρεπε να ολοκληρώσουμε. Θέλαμε να δουλέψουμε μεθοδικά και να μεγιστοποιήσουμε τον χρόνο μας στη πίστα, ώστε να είμαστε έτοιμοι στην Μελβούρνη. Εκτός από το πρωινό μέρος της τρίτης μέρας, κάναμε ακριβώς αυτό.

Μάθαμε πώς να πάρουμε το μέγιστο από τον νέο συμπλέκτη της F14-T και πώς να ρυθμίσουμε το νέο σύστημα brake-by-wire. Είδαμε λεπτομερώς ένα από τα κυριότερα θέματα των νέων κανόνων, που είναι η σωστή ρύθμιση της θερμοκρασίας των ψυκτικών υγρών, και σταδιακά αυξήσαμε το χρόνο λειτουργίας του νέου ERS.

Ξεκινήσαμε να κατανοούμε την συμπεριφορά του μονοθεσίου στη πίστα και τις απαραίτητες ρυθμίσεις του κάθε σετ ελαστικών. Η συνέχεια αυτών των εργασιών θα είναι και ένα σημαντικό κομμάτι του προγράμματός μας στις 4 τελευταίες μέρες δοκιμών.


Είναι ξεκάθαρο πως η Scuderia έχει επικεντρώσει το πρόγραμμα δοκιμών της στην αξιοπιστία του νέου της μονοθεσίου, καθώς θεωρεί πως αυτός θα είναι ο σημαντικότερος παράγοντας του φετινού πρωταθλήματος. Στις τελευταίες δοκιμές που ξεκινούν στις 27 του μηνός, τα τεστ τις Ferrari θα γίνουν δυσκολότερα, όπως εξηγεί ο Allison:

Τις τέσσερις τελευταίες μέρες θα δοκιμάσουμε να λειτουργήσουμε το μονοθέσιο ακόμα πιο κοντά σε συνθήκες αγώνα, δίνοντας μια σημαντική εξάσκηση στους οδηγούς μας και καταπονώντας το μονοθέσιο, σε όλα όσα θα καταπονηθεί κατά την διάρκεια της χρονιάς.

Σύμφωνα πάντως με τις δηλώσεις του Pat Fry, η Ιταλική ομάδα σκοπεύει να δοκιμάσει το πλήρες αεροδυναμικό πακέτο της, στις τελευταίες δοκιμές του Bahrain.

Κάναμε κάποιες δοκιμές για να συγκρίνουμε τα δεδομένα και η κύρια αναβάθμιση θα έρθει στα διάφορα στάδια των τελευταίων δοκιμών.

[Πηγή: Scuderia Ferrari, ESPN]