Pascal Wehrlein

Τα τελευταία δεδομένα πήραν οι ομάδες της Formula 1 και πλέον οι τεχνικοί καλούνται να τ’ αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να βελτιώσουν τα project των νέων μονοθεσίων ώσπου να παρουσιάσουν τα νέα τους οχήματα σε περίπου 2 μήνες. Δεδομένα, όμως, πήρε και η Pirelli για τα νέα ελαστικά που προορίζει για το 2015. Σύμφωνα με τον Valtteri Bottas, υπάρχουν διαφορές σε σχέση με την φετινή σεζόν, καθώς η φθορά έχει μεγαλύτερη σταθερότητα και το αποτέλεσμα άρεσε στον Φινλανδό.


Σήμερα, είχαμε και τη δοκιμή του νέου συστήματος -στην Force India- που έχει σχεδιάσει και αναπτύξει ο Anthony Hamilton, πατέρας του Lewis. Είναι το λεγόμενο “Info Wing” και βρίσκεται στην περιοχή της κάμερας πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Σκοπός είναι η καλύτερη πληροφόρηση των θεατών για τη θέση του οδηγού, το όνομά του και τη γόμα των ελαστικών, με τη βοήθεια των LED. Φυσικά, η FIA εξετάζει το “μέτρο” αυτό, ωστόσο παραμένει άγνωστο αν θα χρησιμοποιηθεί στην επόμενη σεζόν.

Τα προβλήματα χτύπησαν την πόρτα της McLaren και σήμερα, με αποτέλεσμα το βρετανικό μονοθέσιο να καλύψει απόσταση μόλις 5 γύρων χθες και σήμερα. Τα ηλεκτρικά ήταν και πάλι ο πονοκέφαλος για τους μηχανικούς της McLaren και της Honda, αλλά δεν υπάρχουν ανησυχίες, διότι τα συγκεκριμένα προβλήματα νεότητας είναι φυσιολογικά, όπως είδαμε και στις δοκιμές της Χερέθ πέρυσι.

Όσον αφορά τους χρόνους, ο ταχύτερος σήμερα ήταν ο Pascal Wehrlein, τρίτος οδηγός της Mercedes AMG και οδηγός στο DTM. Ο Γερμανός οδηγός ήταν πάνω από μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τους υπόλοιπους, και μάλιστα κατάφερε να πάρει δεδομένα από 96 γύρους.

Force India

Πολλούς γύρους ολοκλήρωσε και ο Raffaele Marciello, ο οποίος οδήγησε για λογαριασμό της Ferrari. 90 γύροι και ο δεύτερος ταχύτερος χρόνος, μισό δευτερόλεπτο πάνω από τον Max Verstappen. Ο Ολλανδός βρέθηκε και πάλι μέσα στην STR9, μόνο που σήμερα κάλυψε μεγαλύτερη απόσταση.

Ο μοναδικός οδηγός που έκανε περισσότερους από 100 γύρους ήταν ο Marcus Ericsson. Ο Σουηδός σ’ αυτές τις δύο μέρες, φρόντισε να εγκλιματιστεί αρκετά καλά να στην C33, καθώς είναι γνωστό θα τρέχει για λογαριασμό της ελβετικής ομάδας από τη νέα σεζόν. Τις δοκιμές συνέχισε και ο Will Stevens με την Caterham. Ο Βρετανός σημείωσε τον 5ο καλύτερο χρόνο, ενώ κάλυψε απόσταση 76 γύρων.

Ο οδηγός της Formula 3 Spike Goddard ήταν αυτός που έτρεξε για τη Force India σήμερα. Στην πρώτη του εμπειρία με μονοθέσιο Formula 1, σημείωσε 89 περάσματα, έναν γύρο λιγότερο από τον 7ο Daniel Ricciardo, με την RB10 να παίρνει φωτιά 2 ώρες πριν το τέλος.

Ο Felipe Nasr, ο οποίος έχει οδηγήσει σε κάποια ελεύθερα δοκιμαστικά Παρασκευής φέτος, ήταν σήμερα μέσα στην FW36. Ο χρόνος του δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικός, όμως τα δεδομένα από τους 83 γύρους ήταν πολύ πιο σημαντικά για τη Williams.

Η μοναδική ομάδα που έδωσε το μονοθέσιό της σε δύο οδηγούς ήταν η Lotus. Την E22 μοιράστηκαν οι Alex Lynn και ο Esteban Ocon, οι οποίοι είναι στις τελευταίες θέσεις με τους οδηγούς που έχουν σημείωσαν χρόνο. Αυτό, φυσικά, δεν αφορά τον Stoffel Vandoorne, μιας και -όπως είπαμε- τα προβλήματα δεν επέτρεψαν στη McLaren-Honda να έχει ομαλή ημέρα.

Οι ομάδες δε θα ξαναπατήσουν πίστα μέχρι τον ερχόμενο Φλεβάρη, αν και η McLaren μπορεί ν’ αποτελέσει εξαίρεση και να γράψει ξανά κάποια χιλιόμετρα πριν, όπως είπε ο Eric Boullier, αλλά αυτό θ’ αποφασιστεί μετά από την ανάλυση που θα γίνει στο εργοστάσιο για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν.

Οι χειμερινές δοκιμές της νέας σεζόν θα ξεκινήσουν στη 1 Φεβρουαρίου, στη Χερέθ. Ακολουθούν οι καλύτεροι χρόνοι από τη δεύτερη και τελευταία μέρα στο Abu Dhabi.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1 Pascal Wehrlein Mercedes 01:42.624 96
2 Raffaele Marciello Ferrari 01:43.208 91
3 Max Verstappen Toro Rosso 01:43.763 78
4 Marcus Ericsson Sauber 01:44.551 112
5 Will Stevens Caterham 01:44.888 76
6 Spike Goddard Force India 01:44.944 89
7 Daniel Ricciardo Red Bull 01:45.151 88
8 Felipe Nasr Williams 01:45.937 83
9 Alex Lynn Lotus 01:46.168 52
10 Esteban Ocon Lotus 01:47.013 34
11 Stoffel Vandoorne McLaren 2