Mercedes A-Class 2013 Engines

Η Mercedes-Benz εκτός του ότι πήρε την απόφαση να μειώσει τις πλατφόρμες της από 9 σε μόλις 4, σχεδιάζει και μια νέα γενιά αρθρωτών κινητήρων, οι οποίοι θα πλαισιώνουν τα αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν πάνω στις πλατφόρμες.


Η νέα αυτή γενιά των κινητήρων της θα διαθέτει τρικύλινδρα, τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα -σε σειρά- μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου, οι οποίοι θα μπορούν να κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής, κάνοντας έτσι τα εργοστάσια της Γερμανικής εταιρίας περισσότερο ευέλικτα, άρα και πιο παραγωγικά.

Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, για να συμβεί το παραπάνω σημαίνει πως οι νέοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα μοιράζονται πολλά μέρη. Οι κινητήρες, αναλόγως των αριθμών των κυλίνδρων θα διαθέτουν μονό ή διπλό turbo και θα υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις εξακύλινδροι, δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου. Ο twin-turbo diesel θα παράγει 315 άλογα με 700 Nm ροπής και 405 άλογα με 850 Nm ροπής, ενώ ο αντίστοιχος twin-turbo βενζινοκινητήρας θα παράγει 367 άλογα με 700 Nm ροπής και 435 άλογα με 750 Nm ροπής, στην δυνατή εκδοχή του. Ο τελευταίος θα αντικαταστήσει τον τωρινό V8 4,7-λίτρων.

Το πρώτο αυτοκίνητο που θα φορά τη νέα γενιά των κινητήρων θα είναι η επόμενη γενιά της E-Class (W213). Τα τρικύλινδρα μοτέρ θα τοποθετηθούν στα μπροστοκίνητα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται πάνω στην MFA πλατφόρμα, ενώ τα τετρακύλινδρα και τα εξακύλινδρα σε αυτά της MRA.