Bjt9-fRCQAAMG_c.jpg large

Όπως και πριν το GP της Αυστραλίας, έτσι και τώρα μαζέψαμε όλες τις άχρηστες πληροφορίες, για να έχεις να συζητάς με τους φίλους σου κατά της διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου. Ένα τριήμερο κατά το οποίο η βροχή μπορεί να ακούγεται πιο δυνατά από τα μονοθέσια, σύμφωνα με τα προγνωστικά του καιρού.

Ξεκινάμε με τον Ron Walker, ο οποίος είναι ο Πρόεδρος  του Αυστραλιανού GP. Ο κύριος Walker, επιτυχημένος επιχειρηματίας και πρώην δήμαρχος της Μελβούρνης, αποφάσισε να αποσυρθεί από την θέση του στο Albert Park και να δώσει την ευκαιρία στον John Harnden να τον αντικαταστήσει. Σαν κύκνειο άσμα όμως, ο Αυστραλός κάλεσε σε συμβούλιο τους υπόλοιπους προέδρους των grand prix, για να παραπονεθούν στον Bernie Ecclestone, για την έλλειψη ήχου.

Το συμβούλιο θα γίνει την ερχόμενη εβδομάδα στο Bahrain, με πιθανό απόντα τον Razlan Razali, ο οποίος είναι ο Πρόεδρος του Μαλαισιανού GP, και ο οποίος θεωρεί πως είναι καλύτερα που μειώθηκε ο ήχος, καθώς τώρα οι γονείς μπορούν να φέρνουν άφοβα τα παιδιά τους στην πίστα!!! Ευτυχώς ο Walker έχει στο πλευρό του τόσο τον Jean Todt όσο και τον Bernie Ecclestone, οι οποίοι ήδη ψάχνουν τρόπους για να δυναμώσουν τους ήχους των μονοθεσίων.

Ο 75-χρονος Walker, στενός φίλος και υποστηρικτής του Bernie Ecclestone, ίσως θέλει με αυτήν την πολιτικής φύσεως κίνηση, η 3-ετής συμφωνία που συζητιέται για την συνέχιση του Αυστραλιανού GP, να κοστίσει λίγο φθηνότερα στους κατοίκους της Αυστραλίας.

Συζητάμε για άλλα 3 χρόνια. Δεν είμαστε σαν τις Αραβικές ή κάποιες άλλες χώρες. Πρέπει να είμαστε πολλοί προσεκτικοί που ξοδεύουμε τα χρήματα των φορολογούμενων πολιτών μας.

Ecclestone funny-The Financial Times

Τα πράγματα όπως βλέπεις στο εξωτερικό, λειτουργούν ακριβώς όπως και στην Ελλάδα. Εδώ οι πολιτικοί κυκλοφορούν με πλαστές πινακίδες και στο Milton Keynes o ήρωας της τοπικής ομάδας Formula 1, παίρνει πρόστιμο όταν παρκάρει παράνομα. Ναι, ο Sebastian Vettel, πήρε πρόστιμο 72€, επειδή πάρκαρε παράνομα το αυτοκίνητό του στα γραφεία της τοπικής κοινότητας.

Αναρωτιέμαι αν θα τα πληρώσει ο ίδιος ή αν θα τα πληρώσει η Red Bull. Φυσικά υπάρχει πάντα η πιθανότητα, η ομάδα του να κάνει έφεση στην κλήση, όπως έγινε με την απόφαση της FIA που ακύρωσε την δεύτερη θέση του Ricciardo. Αυτή η έφεση θα λάβει χώρα στο Παρίσι, στις 14 Απριλίου, με τον Christian Horner να δηλώνει αισιόδοξος:

Δεν παραβήκαμε τον κανόνα 5.1.4. Όπως είδαμε και με την απόφαση για το τεστ της Pirelli (αναφορά στις παράνομες δοκιμές της Mercedes), η γνώμη του Charlie και οι οδηγίες του, δεν είναι ισάξιες με τους κανόνες.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς η ροή καυσίμου δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 100kg/h, αλλά οι κανονισμοί δεν λένε πουθενά ότι αυτή η ένδειξή πρέπει να είναι αποκλειστικά βάση του μετρητή ροής της FIA. Επίσης οι κανόνες λένε πως πρέπει να υπάρχουν 4 ρόδες στα μονοθέσια, αλλά ποιος είναι αυτός που τις μετράει; Είμαστε σίγουροι πως ξέρει να μετράει μέχρι το 4; Σύμφωνα με τον Charlie Whiting, η ομάδα της Red Bull δεν έχει λόγο να κάνει έφεση, αλλά όπως ανέφερε και ο Horner, o λόγος του Whiting δεν είναι κανόνας.

Vettel Laureus Award

Ας παραμείνουμε όμως στην πρωταθλήτρια ομάδα και τον Sebastian Vettel, ο οποίος βραβεύτηκε ως σπόρτσμαν της χρονιάς, στην τελετή που έγινε στην Μαλαισία από την Laureus World Sport Awards. Ο οργανισμός Laureus έχει βραβεύσει στο παρελθόν οδηγούς όπως τους Michael SchumacherJuan Pablo MontoyaFernando Alonso και Lewis Hamilton, αλλά και ομάδες όπως την Brawn F1 Team και την Ελληνική, εθνική ομάδα ποδοσφαίρου.

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ο Γερμανός έχει υπάρξει υποψήφιος άλλες 4 φορές, αλλά το βραβείο του σπόρτσμαν το κέρδισε ακριβώς ένα χρόνο μετά το περίφημο “Multi 21”, το οποίο κατακρίθηκε από πολλούς.

http://youtu.be/h9lKvIfenvc

Μπορεί τα αρνητικά στοιχεία των οδηγών να ξεχνιούνται εύκολα, αλλά κανείς δεν έχει ξεχάσει την κατάσταση υγείας του πιο επιτυχημένου πιλότου της Formula 1. O Toto Wolff αφιέρωσε την πρώτη νίκη της Mercedes στον Michael Schumacher, ο οποίος είναι στην σκέψη όλων στη Γερμανική ομάδα:

Αυτή η νίκη έχει μια ιδιαίτερη σημασία για όλους μας. Θέλω να την αφιερώσω στον Michael, ο οποίος ήταν στο μυαλό μας όλο το αγωνιστικό σαββατοκύριακο. Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται και θέλουμε να γνωρίζει πως είμαστε στο πλευρό του.

1970740_678743162171292_1827792781_n

Ελαφρύνοντας το κλίμα, ο Lewis Hamilton διέψευσε τις φήμες που τον ήθελαν να αρραβωνιάζεται την Nicole Scherzinger, μέσω του λογαριασμού του στο Twitter. Τώρα κατά πόσο άρεσε αυτό το Tweet στη Nicole… θα φανεί τις επόμενες μέρες.

Lewis Hamilton Twitter

Ένας ακόμα γάμος που δεν θα γίνει σύντομα, είναι και αυτός του Zoran Stefanovich με την Formula 1. Ο Σέρβος ιδιοκτήτης της Stefan GP, δεν κατάφερε να κλείσει κάποια συμφωνία με τις τρείς κατασκευάστριες εταιρίες κινητήρων, με αποτέλεσμα να αποσύρει την αίτησή του για συμμετοχή στο πρωτάθλημα του 2015.

Η γνώμη μας είναι πως πρέπει να αγωνίζονται όλοι υπό ίσους όρους. Δεν καταφέραμε να συμφωνήσουμε με κάποιον προμηθευτή κινητήρων παρόλο που συζητούσαμε με όλους, για μεγάλο χρονικό διάστημα. Από την στιγμή που δεν είχαμε προμηθευτή κινητήρα, έπρεπε να αποσύρουμε την συμμετοχή μας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιλογής (υποψήφιων νέων ομάδων).

Εκτός όμως από τις νέες ομάδες, η F1 χρειάζεται και νέους οδηγούς. Προσφάτως, η Force India ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Hilmer Motorport και με την Γερμανική ομάδα να κάνει την είσοδό της φέτος και στα GP3, η Force India θα επεκτείνει την συνεργασία της και στην μικρότερη κατηγορία της FIA. Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Vijay Mallya, δήλωσε αποφασισμένος να εξελίξει το πρόγραμμα νέων οδηγών της ομάδας του, ώστε να προωθούνται ευκολότερα στην Formula 1 τα ανερχόμενα ταλέντα.

Λες να εξαφανιστούν οι pay drivers;

Maldonado funny

Οι φήμες από την γειτονική μας χώρα υποδηλώνουν προβλήματα στο σύστημα ERS της Ferrari. Μπορεί ο Kimi Raikkonen να διέψευσε προβλήματα στο σύστημα BBW της Ιταλικής ομάδας, αλλά στο τμήμα ERS του Maranello υπήρξαν ενδοεταιρικές αλλαγές στο προσωπικό. Δεν πρόκειται για κανένα από τα μεγάλα ονόματα στο προσωπικό της Ferrari, αλλά για τους μηχανικούς που εργάζονται υπό την καθοδήγηση του Luca Marmorini.

Ανακατατάξεις όμως, έφερε και στο ξενοδοχείο Cyberview της Μαλαισίας η Ιταλική ομάδα, καθώς τα δωμάτια τα οποία είχε κλείσει για το προσωπικό της, ήταν κατειλημμένα από τους συγγενείς των επιβατών της πτήσης ΜΗ370. Οι συγγενείς των άτυχων επιβατών έπρεπε να αδειάσουν τα δωμάτιά τους, τουλάχιστον για την διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου.

Ferrari working

Όσον αφορά την προετοιμασία των ομάδων για τον αγώνα της Μαλαισίας, ήδη οι ομάδες έχουν κάποιες μικροαλλαγές στα μονοθέσιά τους. Η McLaren εμφανίστηκε με νέο ρύγχος, που μοιάζει περισσότερο με αυτό της Toro Rosso, ενώ η Ferrari έχει επανασχεδιασμένο κάλυμμα κινητήρα για την καλύτερη απαγωγή θερμότητας από τον 059/3. Αλλαγές υπάρχουν και στο μονοθέσιο της Red Bull, στο οποίο έχουν προστεθεί επικαλύψεις με φύλλα χρυσού για την προστασία του καλύμματος κινητήρα, στα σημεία του που είναι κοντά στις εξατμίσεις του μονοθεσίου, ενώ η Williams έχει κάνει κάποιες αλλαγές στην μπροστινή πτέρυγα της FW36.

[Πηγές: GMM, Twitter, SkySports, Milton Keynes Citizen, Leo Turrini, OmniCorse, NBC]