Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Ο αντιπρόεδρος Powertrain Development της Mercedes-Benz, Bernhard Heil, έχει μιλήσει 2 φορές στο πρόσφατο παρελθόν και μία τώρα και κάθε μία από τις δηλώσεις του, αποτελεί ανασκευή ή διευκρίνιση παλαιότερης. Η αρχή είχε γίνει όταν είχε πει πως η Mercedes δεν πρόκειται να εξελίξει ή να χρησιμοποιήσει τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες αφού το κέρδος στην κατανάλωση σε σύγκριση με έναν συμβατικό τετρακύλινδρο, είναι αμελητέο σε πραγματικές συνθήκες. Μετά, μιλώντας σε Άγγλους δημοσιογράφους, είπε πως δεν σκοπεύει να τοποθετήσει τρικύλινδρους κινητήρες σε πισωκίνητα sedan μοντέλα της Mercedes.

Τώρα, είπε στο Automotive News πως ένας τρικύλινδρος κινητήρας προσφέρει έναν αριθμό πλεονεκτημάτων συγκρινόμενος με έναν τετρακύλινδρο.

Στο θέμα του packaging ενός υβριδικού τετρακύλινδρου κινητήρα στο εμπρός μέρος, υπάρχουν περιορισμοί.

Με λίγα λόγια, με έναν έξυπνο ελιγμό απέφυγε να αναιρέσει την δήλωση του περί οφέλους στην κατανάλωση και άρα, λογικής για την χρησιμοποίηση τρικύλινδρου κινητήρα και έγινε πιο συγκεκριμένος. Η Mercedes-Benz δεν θα προσφέρει κάποιο μοντέλο με έναν τρικύλινδρο κινητήρα μόνο του. Θα προσφέρει όμως κάποια μοντέλα με υβριδικό powertrain που θα χρησιμοποιεί κάποιον τρικύλινδρο ο οποίος θα εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Renault. Τα μοντέλα αυτά προφανώς δεν είναι πισωκίνητα sedan. Αυτή η δήλωση του ισχύει. Θα είναι όμως βασισμένα στην MFA πλατφόρμα που σημαίνει πως τα υποψήφια μοντέλα είναι η A-Class, η B-Class, η CLA και η GLA.

Τέλος, να αναφέρουμε πως το ντεμπούτο των κινητήρων αυτών απέχει τουλάχιστον 2 χρόνια.

[Πηγή: Automotive News]