GP MALESIA F1/2014

Η δύσκολη αρχή στη σεζόν του 2014 συνεχίστηκε και στη Μαλαισία για τον Kimi Raikkonen. Μετά το πρώτο Grand Prix στο Albert Park, όπου έγινε εμφανές πως ο Φινλανδός δεν έχει ακόμη βρει το κατάλληλο στήσιμο για την F14 T, είχε το ατύχημα στις κατατακτήριες και υπήρξε το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά για τις δυο Ferrari την Κυριακή, το τριήμερο στην Ασία έδειχνε να πηγαίνει καλύτερα.


Μετά από αρκετά καλή εμφάνιση στις ελεύθερες δοκιμές, όπου βρέθηκε μπροστά από τον Alonso, οι κατατακτήριες και η βροχή που έπεσε ταλαιπώρησαν ξανά τον Kimi, ενώ και στον αγώνα, παρά την καλή του εκκίνηση, μια επαφή με τον Kevin Magnussen της McLaren τον έστειλε στο τέλος της κατάταξης, πάνω από 70 δευτερόλεπτα πίσω από τους πρώτους.

Δεν ξέρω πολλά για το τι έγινε. Το μόνο που ξέρω, είναι πως η εμπρός του πτέρυγα με χτύπησε στον τροχό, αλλά δεν αισθάνθηκα τίποτα, έτσι δεν έχω ιδέα πότε έγινε. Προφανώς κατέστρεψε τον αγώνα μας, αλλά δεν μπορώ να πω πολλά, καθότι δεν το έχω δει.

Την Παρασκευή και το Σάββατο ήμασταν εντάξει μέχρι τις κατατακτήριες δοκιμές, οι οποίες δεν ήταν ιδανικές και δεν μείναμε ευχαριστημένοι. Ήμασταν ακόμη σε καλή θέση για τον αγώνα. Έκανα μια πολύ καλή εκκίνηση, αλλά στη συνέχεια ήρθε το ζήτημα με το πίσω ελαστικό.

Μετά το ατύχημα, ο χειρισμός του αυτοκινήτου δεν ήταν ο ίδιος, καθώς το ελαστικό είχε προκαλέσει ζημιά στο πάτωμα, η οποία οδήγησε σε απώλεια κάθετης δύναμης. Με το πρώτο σετ ελαστικών είχα κάποιες δυσκολίες και αυτές λύθηκαν μόνο μετά το τελευταίο pit stop, όταν έβαλα τη μέση γόμα, όμως τότε ήταν πολύ αργά.

Δύσκολο να πω πως θα μπορούσαν να εξελιχθούν τα πράγματα χωρίς αυτό το πρόβλημα, αφού οι αντίπαλοί μας ήταν πολύ πιο γρήγοροι, αλλά ίσως θα μπορούσα να έχω τερματίσει κοντά στο Fernando.

Ο Raikkonen παρουσιάζεται προσεκτικός στις δηλώσεις του και σε κανένα σημείο, έως τώρα, δεν αναφέρει πως θα μπορούσε να είναι ταχύτερος του Ισπανού teammate του. Ο Kimi βασίζεται πολύ στην αίσθηση που δίνει το εμπρός μέρος του μονοθέσιου και όπως ήδη γνωρίζουμε, η Ferrari δουλεύει πάνω σε αναβαθμίσεις οι οποίες έχουν ως σκοπό να βελτιώσουν ακριβώς αυτό.

GP MALESIA F1/2014

Το πρώτο πακέτο θα έρθει κατά πάσα πιθανότητα το επόμενο Σαββατοκύριακο, στον αγώνα του Μπαχρέιν και ο Φινλανδός ελπίζει σε καλυτέρευση της αίσθησης που του δίνει το μονοθέσιο. Εξάλλου, ο ίδιος είδε βελτίωση της απόδοσης σε σχέση με την Αυστραλία.

Ήταν μια πραγματικά άτυχη μέρα, αλλά συνολικά καταφέραμε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας και τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στις θετικές πτυχές του Σαββατοκύριακου.

Ελπίζουμε ότι στον επόμενο αγώνα θα έχουμε κάποια νέα εξαρτήματα για το αυτοκίνητο, τα οποία έχω ήδη ζητήσει, και στοχεύουμε σε μια θετική αλλαγή. Ελπίζω να έχω καλύτερη αίσθηση του εμπρός μέρους. Ξέρω από το τεστ πως υπάρχουν μερικά προβλήματα με το χειρισμό, αλλά υπάρχει η πιθανότητα τα νέα κομμάτια να διορθώσουν την κατάσταση.

Έχουμε κατανοήσει προς τα πού θέλουμε να πάμε και τι να κάνουμε. Περιμένω πως αν βελτιώσουμε αυτό (αίσθηση εμπρός μέρους), θα μπορούμε να πάμε πολύ πιο γρήγορα, αλλά πόσο γρήγορα μπορούμε να βελτιωθούμε, θα πρέπει να το δούμε. Πάντως οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση.

Σίγουρα η F14 T δεν βρίσκεται στο σημείο που θα ήθελαν οι άνθρωποι της Scuderia και οι πιλότοι της, κάτι που φανερώνει και το γεγονός πως ο Raikonen χρησιμοποιεί πολλές φορές τη λέξη ελπίδα, αφού αυτή πεθαίνει πάντα τελευταία…

GP MALESIA F1/2014

Σε κάθε περίπτωση, ο έμπειρος πιλότος αποκάλυψε πως θα κλείσει την καριέρα του στο Maranello και ότι δεν εξετάζει το ενδεχόμενο για μεταγραφή σε άλλη ομάδα, δηλώνοντας χαμογελαστά:

Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι και πάλι εδώ και είμαι βέβαιος πως δεν θα μετακινηθώ ξανά. Είπα κατά την πρώτη μου παρουσία στη Ferrari, πως αυτή θα είναι η τελευταία μου ομάδα και όπως μπορείτε να δείτε, κράτησα το λόγο μου.

[Πηγή: Formula 1, ESPNF1, GMM | Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]