Φήμες: Επαφές Alonso και McLaren για το 2015. Οι δύο πλευρές το διαψεύδουν

Σχετικά άρθρα

Dennis-Alonso

Το 2014 είναι η 5η χρονιά που ο Fernando Alonso οδηγεί για λογαριασμό τής Ferrari. Ο μοναδικός σκοπός του σκοπός, φυσικά, ήταν η κατάκτηση τίτλων, όμως αυτό δεν έγινε, αν κι έφτασε πολύ κοντά δύο φορές (το 2010 και το 2012). Φέτος, τουλάχιστον στο ξεκίνημα, η ιταλική ομάδα δεν του έχει δώσει ένα κορυφαίο σε ανταγωνιστικότητα μονοθέσιο, και η κατάσταση θυμίζει έντονα τις περασμένες χρονιές, όπου η Scuderia λέει ότι πρέπει να βελτιώσει το μονοθέσιο, και τους οπαδούς να έχουν βαρεθεί τέτοιες δηλώσεις.

Μέσα απ’ όλα αυτά, η ισπανική εφημερίδα Marca ισχυρίζεται ότι υπάρχουν επαφές τής McLaren με τον Alonso, αλλά και της Movistar, μιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας από την Ισπανίας που είναι χορηγός στο MotoGP και οι Ισπανοί πιστεύουν πως δεν αποκλείεται να γίνει ο νέος χορηγός τίτλου τής McLaren για το 2015, μαζί με τον ερχομό τής Honda, φυσικά.

Ο Ron Dennis, επί κεφαλής τού McLaren Group, δεν έχει αποκλείσει μια ενδεχόμενη επιστροφή τού “El Nano” στο Woking, ωστόσο ο manager τού Alonso, Luis Garcia Abad, έσπευσε να διαψεύσει αυτό:

Ο Fernando είναι ευχαριστημένος στη Ferrari.

Ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής ρωτήθηκε για το αν σκέφτεται να φύγει από τη Ferrari στα επόμενα χρόνια, απαντώντας:

Όχι, δε νομίζω. Όταν ήρθα στη Ferrari και κέρδισα στον πρώτο μου αγώνα, σκέφτηκα ότι θα κερδίσω και το πρωτάθλημα κάποια στιγμή. Σίγουρα. Αυτό έγινε το 2010, όταν η Ferrari ήταν πολύ δυνατή. Κέρδισα τον πρώτο μου αγώνα τότε και όλα έδειχναν ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση.

Δεν έχω μετανιώσει για την επιλογή μου. Υπάρχουν πολλές αποφάσεις που παίρνεις στην καριέρα σου και στη ζωή σου. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα είχε συμβεί αν αποδεχόμουν τις προσφορές από τη Red Bull ή την Toyota ή απ’ οποιονδήποτε άλλο.

Από τη δική της πλευρά, η McLaren, που ακόμα δεν έχει υπογράψει με κάποιον χορηγό τίτλου για τη φετινή χρονιά, είπε, μέσω εκπροσώπου της:

Η McLaren δε σχολιάζει τέτοιου είδους αβάσιμες φήμες.

Το σίγουρο είναι ότι δε θα είναι η τελευταία φορά που διαβάζουμε παρόμοια δημοσιεύματα, ειδικά αν η ανταγωνιστικότητα της F14 T δε βελτιωθεί μέσα στους επόμενους αγώνες.

[Πηγές: Marca, AS, GMM]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...