F1 Grand Prix of Malaysia - Practice

Δεν είναι μυστικό, πως τα συμβόλαια που υπογράφει ο Bernie Ecclestone με τις ανά τον πλανήτη πίστες, αποφέρουν τεράστια κέρδη για τον ίδιο και τη Formula 1, συρρικνώνοντας αυτά των ιδιοκτητών. Ήδη τα τελευταία χρόνια, με την οικονομική κρίση να έχει χτυπήσει και τις δυνατότερες χώρες, ο αριθμός των οπαδών που επισκέπτονται τις πίστες έχει μειωθεί, όπως έχουν κάνει και τα έσοδα από τις διαφημίσεις.

Αυτό, έχει οδηγήσει σε σκληρές διαπραγματεύσεις με τις χώρες των οποίων τα συμβόλαια φτάνουν στο τέλος τους, όπως η Αυστραλία. Άλλες, όπως η Κορέα και η Ινδία, παρότι δεν θα λείψουν στους οπαδούς, έχασαν τη θέση τους στο πρόγραμμα και άλλες, όπως η Γαλλία, δεν μπορούν να επωμιστούν τα υπέρογκα ποσά για να διοργανώσουν Grand Prix.

Με τις αντιδράσεις για τη νέα μορφή της Formula 1 να είναι ισχυρές, οι άνθρωποι που διαπραγματεύονται τα συμβόλαια με τον Ecclestone, έχουν βρει ένα πολύ καλό πάτημα ώστε να πιέσουν το Βρετανό για μείωση των τελών. Το συμβόλαιο για το Grand Prix Μαλαισίας λήγει του χρόνου και ο CEO της πίστας, Dato’ Razlan Razali, θα ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις για ανανέωση στον αγώνα της Βαρκελώνης, κρατώντας σκληρή στάση.

Μας έχει δοθεί το πράσινο φως από την κυβέρνηση για να ξεκινήσουμε διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση της F1, κι αυτό κάνουμε τώρα. Έρχεται μια μεγάλη συνάντηση στη Βαρκελώνη για να συζητήσουμε το θέμα αυτό.

Φυσικά υπάρχουν πολλοί παράγοντες που εμπλέκονται: Η τιμή είναι ένας, άλλα τρέχοντα ζητήματα είναι σημαντικά για εμάς, όπως το που οδεύει η F1 στα επόμενα πέντε χρόνια. Στη συνέχεια, έχουμε τα τρέχοντα θέματα με τον ήχο, τις τεχνικές λεπτομέρειες. Υπάρχουν πολλές φωνές στη F1 που ζητούν έρθει πίσω το θέαμα και να έρθει πίσω ο ήχος. Έτσι, έχουμε όλους αυτούς τους παράγοντες για να εξετάσουμε αν θέλουμε να επεκταθεί (το συμβόλαιό μας) πέρα ​​από το 2015.

906458251-4459122932014

Οι άνθρωποι μπορούν να σχετίζονται με τη F1 καθαρά λόγω του ήχου. Δεν είμαι πολύ σίγουρος για την τεχνική πλευρά των πραγμάτων. Αν πάτε σε ένα οπαδό και πείτε ότι, αυτό είναι ένα υβριδικό μονοθέσιο F1, θα το βρει ενδιαφέρον; Δεν είμαι τόσο σίγουρος. Οι οπαδοί (έρχονται στην πίστα) καθαρά για τον ήχο και το θέαμα. Όσο υπάρχουν ωραίοι αγώνες, κι έχουμε δει κάποιους φέτος, τότε αυτό βοηθά στην αντιμετώπιση του θέματος με τον ήχο.

Έπειτα πάλι, πιστεύω ότι οι Ευρωπαίοι οπαδοί είναι περισσότερο φανατικοί και πολύ πιο σκληροί, έτσι ώστε η μεγάλη δοκιμασία θα είναι στη Βαρκελώνη και στη συνέχεια θα δείτε την αντίδραση των οπαδών για το όλο θέμα.

Πίστες και χώρες που θέλουν να φιλοξενήσουν αγώνες Formula 1, υπάρχουν αρκετές. Αργεντινή, Μεξικό, Αμερική (για δεύτερο Grand prix), ακόμη και το Χονγκ Κονγκ. Όμως, μόνο εύκολη δεν είναι μια τέτοια συμφωνία, ενώ από την άλλη πλευρά κινδυνεύουν παραδοσιακές πίστες, όπως το Σπα, η Βαρκελώνη και το Νίρμπουργκρινγκ.

Σε ό,τι αφορά έναν αγώνα που έχει ήδη πραγματοποιηθεί, αυτόν στο Μπαχρέιν, οι τοπικές αρχές καταδίκασαν σε φυλάκιση 5 ετών, πέντε άτομα που σχεδίαζαν να τοποθετήσουν βόμβα στο Bahrain International Circuit το 2013. Στην συγκεκριμένη πίστα πραγματοποιήθηκαν φέτος 3 από τα 4 χειμερινά τεστ, ο τρίτος αγώνας της σεζόν και το πρώτο από τα 4 διήμερα τεστ εντός της σεζόν. Η κατάσταση παραμένει έκρυθμη στην περιοχή, με το Κέντρο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στο Μπαχρείν (BCHR) και το Ινστιτούτο του Μπαχρέιν για τα Δικαιώματα και τη Δημοκρατία (BIRD), να υποστηρίζουν πως οι αρχές περιφρονούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, παρενοχλώντας και συλλαμβάνοντας οποιονδήποτε εκλαμβάνεται ως απειλή, όχι μόνο για τον αγώνα, αλλά και για τη θετική εικόνα που προσπαθεί να προβάλει το βασίλειο με τη διοργάνωση του Grand Prix.

[Photo Copyrights: Andrew Hone/Getty Images/Red Bull Racing/Mercedes AMG F1 Team]