DTM 2014, Hockenheim: Πρεμιέρα με νίκη για BMW και Wittmann [w/video]

Σχετικά άρθρα

P90149169 (Custom)

Ο πρώτος αγώνας της φετινής σεζόν για το DTM είναι ήδη γεγονός! Αυτός που πήρε την πρώτη καρώ σημαία ήταν ο Marco Wittmann για λογαριασμό της BMW, τερματίζοντας με άνεση μπροστά από ταχύτατο σήμερα Mattias Ekström, με Audi. Το βάθρο συμπληρώθηκε από τον poleman Adrian Tambay, που οδηγεί κι αυτός για την Audi. Κάκιστη εμφάνιση για τη Mercedes-Benz, διότι έφυγε από το Hockenheim με μηδέν βαθμούς. Πριν περάσουμε στον αγώνα, ας γράψουμε δύο λόγια για τις χθεσινές κατατακτήριες.

Παραδοσιακά ο εναρκτήριος αγώνας για το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού έλαβε χώρα στην πίστα του κρατιδίου της Βάδης-Βυρτεμβέργης, το Hockenheim. Χθες στα δοκιμαστικά υπήρχαν αρκετές εκπλήξεις, αφού 5 από τις 7 Mercedes έμειναν εκτός Q2 (χαρακτηριστικά ο Petrov ήταν 3.5 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον πρώτο του Q1) και έτσι ξεκίνησαν από τις τελευταίες θέσεις του grid. Poleman και για 1η φορά στη καριέρα του ο οδηγός της Audi, Adrien Tambay και τις 4 πρώτες σειρές της εκκίνησης, τις μοιράστηκαν Audi και BMW.

Motorsports / DTM 1. race Hockenheim

Για να περάσουμε στον αγώνα, μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Γάλλος poleman κράτησε τη θέση του, ενώ πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Spengler από την 4η θέση και πέρασε Da Costa και Wittmann αντίστοιχα. Στη Mercedes Arena, πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος, ο Jamie Green συγκρούστηκε με τον Augusto Farfus και έτσι ο πρώτος οδηγήθηκε στην εγκατάλειψη, αφού πρώτα μπήκε στα box της ομάδας του. Στους 6 πρώτους γύρους κανένας οδηγός της Mercedes δεν ήταν στην δεκάδα, στον 9ο γύρο ο Vietoris περνά τον Tomczyk για τη δέκατη θέση. Ήδη από τον 7ο γύρο,ο Wittmann πέρασε τον Tambay και τίθεται επικεφαλής του αγώνα. Ο Robert Wickens αρχίζει και κάνει γρήγορους γύρους, βοηθούμενος και από την πιο μαλακή από τις 2 γόμες και έτσι ο οδηγός της Mercedes βρίσκεται στην 7η θέση, αφού πέρασε τον Ekström.

Motorsports / DTM 1. race Hockenheim

Στις θέσεις 10-13, δημιουργείται στο 13o γύρο ένα «τρενάκι» από τους Rockenfeller, Spengler, Tomczyk και Farfus, και ένα γύρο μετά άνοιξε το παράθυρο για το ένα και υποχρεωτικό pit stop. Στον 15ο γύρο, ο Scheider μάχεται με τον Da Costa για την 3η θέση, και καταφέρνει να περάσει τον Πορτογάλο οδηγό της Bmw  στον 18ο γύρο. Σε αυτό το σημείο του αγώνα, οι 7 στους 8 πρώτους έχουν την πιο μαλακή γόμα ελαστικού. Πρώτος που μπήκε για αλλαγή ελαστικών (υπενθυμίζω ότι δεν υπάρχει ανεφοδιασμός) είναι ο Glock στον 19ο γύρο και ένα γύρο μετά, Wittmann και Tambay (οι 2 πρώτοι) μπαίνουν και αυτή με τη σειρά τους. Για 4 δέκατα χάνει ο Γάλλος την ευκαιρία να περάσει τον Γερμανό στα pits. Martin και Juncadella παραλίγο να συγκρουστούν μέσα στα pits, αφού στον πρώτο έφυγε ο αριστερός τροχός μετά από το -αποτυχημένο- pit stop που είχε. Στον 25ο γύρο, ο Da Costa πίεζε τον Glock για την 4η θέση και επιτυχώς τον πέρασε. Τα περισσότερα προσπεράσματα σήμερα έγιναν στην κλειστή έκτη στροφή της πίστας μετά την parabolica, γεγονός στο οποίο συνέβαλε και η χρήση του DRS.

Motorsports / DTM 1. race Hockenheim

Στο μέσο περίπου του αγώνα, ο πιο γρήγορος στην πίστα είναι ο πέμπτος Mortara, αφού κερδίζει σχεδόν ολόκληρο δευτερόλεπτο από τον 1ο Wittmann. Μετά από 29, γύρους η κορυφή είναι αμετάβλητη και τον οδηγό της BMW να τον ακολουθεί ο Γάλλος Tambay. Ωστόσο, ο εξαιρετικός σήμερα Ekström πλησιάζει τον πέμπτο Mortara, αλλά ένα σκασμένο λάστιχο στέρησε από τον Ιταλό να δώσει μάχη με τον Σουηδό και εγκατέλειψε. Ο πρώην πρωταθλητής αρχίζει και μαζεύει τη διαφορά στον 31ο γύρο από τον έκτο Glock αφού είναι 1.5 δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από τον Γερμανό. Στον 33ο γύρο, ο φιλόδοξος Da Costa, βλέποντας το «κενό» πoυ άφησε ο Scheider στην 6η στροφή, βούτηξε στα φρένα από την εσωτερική, αλλά έπεσε στον οδηγό της Audi και ως αποτέλεσμα ήταν να τον οδηγήσει σε τετ-α κε και ο ίδιος να πληγώσει το μπροστινό μέρος της BMW του. Μπήκε αμέσως μετά στα pits, αλλά η ασυνεννοησία των μηχανικών του να βάλουν το σωστό λάστιχο, τον καθυστέρησαν από τη διεκδίκηση καλής θέσης. Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες με ποινή διέλευσης από τα pit.

_44B8973 (Custom)

Ο Ekström με ρυθμό 1.4 δευτερόλεπτα στο γύρο πλησίαζε τον πρωτοπόρο Wittmann και στον 37ο γύρο ήταν ήδη σε θέση βολής από τον δεύτερο Tambay, όπου και στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού έκανε την κίνησή και βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Ο Τimo Glock, από το τριακοστό γύρο και μετά άρχιζε να χάνει πολύ έδαφος, και βρέθηκε στο στόχαστρο του Rockenfeller για την κατάληψη της 4ης θέσης. Στον τελευταίο γύρο, οι 3 BMW των Farfus, Spengler και Tomczyk κυνηγούν τον έκτο Scheider και μετά από μια ωραία μάχη, καταφέρνουν και οι τρεις να τον περάσουν.

P90149158 (Custom)

Μετά από 42 γύρους, νικητής αναδείχθηκε ο Marco Wittmann ο οποίος δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα σχεδόν, 2ος ο εξαιρετικός Ekström και το βάθρο συμπλήρωσε ο Tambay. Απογοητευτικές οι Mercedes αφού κανείς οδηγός της εταιρείας δεν τερμάτισε στους βαθμούς.

Η βαθμολογία των οδηγών είναι ίδια με τα σημερινά αποτελέσματα, αφού ήταν ο πρώτος αγώνας. Στις ομάδες, και η 4 ομάδες της BMW βαθμολογήθηκαν, έχοντας και την πρώτη θέση. Πρώτη είναι και στης βαθμολογία των κατασκευαστών, με 54 βαθμούς, έναντι 47 της Audi. Φυσικά, η Mercedes-Benz δεν έχει κανέναν βαθμό. Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος για το διήμερο 17-18 Μαΐου, στην πίστα του Oschersleben.

[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”] [tabcontainer] [tabtext]Αποτελέσματα[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Ομάδων[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Κατασκευαστών[/tabtext]  [/tabcontainer][tabcontent] [tab]

Θέση Οδηγός Γύροι Χρόνος Διαφορά
1 Marco Wittmann
(BMW Team RMG)
42 1:06:40.548
2 Mattias Ekström
(Audi Sport Team Abt Sportsline)
42 1:06:53.417 +12.869
3 Adrien Tambay
(Audi Sport Team Abt)
42 1:06:55.427 +14.879
4 Mike Rockenfeller
(Audi Sport Team Phoenix)
42 1:06:58.141 +17.593
5 Timo Glock
(BMW Team MTEK)
42 1:07:02.328 +21.780
6 Bruno Spengler
(BMW Team Schnitzer
42 1:07:04.061 +23.513
7 Martin Tomczyk
(BMW Team Schnitzer)
42 1:07:04.630 +24.082
8 Augusto Farfus
(BMW Team RBM)
42 1:07:05.461 +24.913
9 Timo Scheider
(Audi Sport Team Phoenix)
42 1:07:06.686 +26.138
10 Joey Hand
(BMW Team RBM)
42 1:07:15.307 +34.759
11 Pascal Wehrlein
(gooix Mercedes AMG)
42 1:07:34.405 +53.857
12 Gary Paffett
(EURONICS Mercedes AMG)
42 1:07:37.812 +57.264
13 Miguel Molina
(Audi Sport Team Abt Sportsline)
42 1:07:39.709 +59.161
14 Paul Di Resta
(Mercedes AMG)
42 1:07:41.406 +1:00.858
15 Christian Vietoris
(Original-Teile Mercedes AMG)
42 1:07:42.610 +1:02.062
16 Nico Müller
(Audi Sport Team Rosberg)
42 1:07:43.027 +1:02.479
17 Vitaly Petrov
(Mercedes AMG)
42 1:07:47.139 +1:06.591
18 Robert Wickens
(FREE MAN´S WORLD Mercedes AMG)
42 1:07:51.700 +1:11.152
19 Daniel Juncadella
(Petronas Mercedes AMG)
41 1:06:43.561 1L
20 Maxime Martin
(BMW Team RMG)
41 1:07:11.569 1L
21 António Félix da Costa
(BMW Team MTEK)
38 1:01:57.414 4L
22 Edoardo Mortara
(Audi Sport Team Abt)
31 49:32.157 11L
Εγκατάλειψη
Jamie Green
(Audi Sport Team Rosbe)
2 3:38.735 40L

[/tab] [tab]

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Marco Wittmann BMW Team RMG 25
2 Mattias Ekström Audi Sport Team Abt Sportsline 18
3 Adrien Tambay Audi Sport Team Abt 15
4 Mike Rockenfeller Audi Sport Team Phoenix 12
5 Timo Glock BMW Team MTEK 10
6 Bruno Spengler BMW Team Schnitzer 8
7 Martin Tomczyk BMW Team Schnitzer 6
8 Augusto Farfus BMW Team RBM 4
9 Timo Scheider Audi Sport Team Phoenix 2
10 Joey Hand BMW Team RBM 1

[/tab] [tab]

Θέση Ομάδα Κατασκευαστής Βαθμοί
1 BMW Team RMG
(Marco Wittmann / Maxime Martin)
BMW 25
2 Audi Sport Team Abt Sportsline
(Mattias Ekström / Miguel Molina)
Audi 18
3 Audi Sport Team Abt
(Edoardo Mortara / Adrien Tambay)
Audi 15
4 Audi Sport Team Phoenix
(Mike Rockenfeller / Timo Scheider)
Audi 14
5 BMW Team Schnitzer
(Bruno Spengler / Martin Tomczyk)
BMW 14
6 BMW Team MTEK
(Timo Glock / António Félix da Costa)
BMW 10
7 BMW Team RBM
(Augusto Farfus / Joey Hand)
BMW 5

[/tab] [tab]

Θέση Κατασκευαστής Βαθμοί
1 BMW 54
2 Audi 47
3 Mercedes-Benz 0

[/tab] [/tabcontent] [/tabs]

Σε περίπτωση δεν έχεις δει τον αγώνα και θέλεις να το κάνεις, βρίσκεσαι μακριά από έναν κλικ! Το DTM τον ανεβάζει στο επίσημο κανάλι του στο YouTube και μάλιστα μπορείς να τον παρακολουθήσεις σε HD!

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...