Renault_44284_global_en

Με τις συζητήσεις για το budget cap να αποτελούν ουσιαστικά παρελθόν και τις ομάδες να μην μπορούν να καταλήξουν σε κάποια συμβιβαστική λύση -έως τώρα- για τον περιορισμό στο κόστος, βγήκε στην επιφάνεια άλλο ένα θέμα που τονίζει την ανάγκη για σημαντικές αλλαγές, αν η Formula 1 θέλει να συνεχίσει στο μοτίβο που ακολουθούσε από την έναρξη του πρωταθλήματος και άφηνε περιθώρια στις μικρότερες ομάδες.

Ο Jean-Michel Jalinier, επικεφαλής της Renault Sport F1, αποκάλυψε πως η προμήθεια κινητήρων σε κάποιες ομάδες ίσως να σταματήσει, αφού ο Γάλλος προμηθευτής έχει αρχίσει να χάνει την υπομονή του με τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στις πληρωμές. Η Renault προμηθεύει με κινητήρες τις δυο ομάδες της Red Bull και τις Lotus και Caterham, για τις οποίες είναι γνωστά τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν. Ο Jalinier δεν αποκάλυψε ποιες ομάδες έχουν καθυστερήσει να πληρώσουν, όμως τις περισσότερες πιθανότητες για κάτι τέτοιο συγκεντρώνουν οι δυο τελευταίες.

Οι πόροι μας προέρχονται από δύο πηγές: Η μία είναι η Renault και ήταν σε θέση να εξασφαλίσει τους κατάλληλους πόρους και η άλλη προέρχεται από τις ομάδες στις οποίες πωλούμε τους κινητήρες.

Από αυτή την πλευρά, πρέπει να πω ότι δεν είναι αποδεκτή η κατάσταση, διότι ορισμένες από τις ομάδες έχουν καθυστερήσει στις πληρωμές και τη στιγμή που χρειάζεσαι (χρήματα) για να δαπανήσεις και να καλύψεις τη διαφορά (από τους αντιπάλους), δεν μπορείς να αντέξεις οικονομικά τις (αργές) πληρωμές.

Το κρίσιμο σημείο, σύμφωνα με τον Jalinier, θα είναι το τέλος του μήνα και πιο συγκεκριμένα το Grand Prix του Μονακό στις 25 Μαΐου, όπου και θα ληφθούν οι όποιες αποφάσεις.

Μέχρι ένα ορισμένο σημείο (μπορούμε να αντέξουμε), αλλά αυτό απέχει μόλις λίγες εβδομάδες μακριά Τότε, θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση με τις ομάδες και να λάβουμε αποφάσεις, γιατί αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να συνεχίσουμε.

παρακράτηση κινητήρων) Είναι μια επιλογή.

Ιδιαίτερα για την ομάδα της Caterham, τα πράγματα δεν δείχνουν ευοίωνα, αφού πηγές αναφέρουν πως το κοινό project που είχε με τη Renault, για παραγωγή αυτοκινήτου δρόμου υψηλών επιδόσεων, εγκαταλείφθηκε.

Ανανέωση: Μετά το τέλος των κατατακτηρίων δοκιμών, ο Cyril Abiteboul της Caterham, καθώς και εκπρόσωπος της Lotus, απέρριψαν τους ισχυρισμούς του Jalinier, με τον Abiteboul να δηλώνει χαρακτηριστικά:

Είναι ένα εμπιστευτικό ζήτημα, αλλά είμαι χαρούμενος, επειδή είναι στην ώρα τους (οι πληρωμές) και μπορούμε να πούμε ότι είμαστε εντάξει με τα τιμολόγια της Renault Sport F1.

Ενώ από τη Lotus πρόσθεσαν:

Έχουμε μια συμφωνία με τη Renault Sport F1 για την πληρωμή της μονάδας ισχύος για το 2014. Είμαστε 100 τοις εκατό στην ώρα μας, ως προς τη συμφωνία.

[Photo Copyrights: Renault Sport F1]