Jenson Button on track.

Άλλος ένας απογοητευτικός αγώνας τελείωσε για την ομάδα της McLaren, η οποία δεν έδειξε τα σημάδια ανάκαμψης που περίμεναν οι φίλοι της και είχε υποσχεθεί ο Eric Boullier. Έτσι, μετά τον τρίτο συνεχόμενο αγώνα εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας, η ομάδα υποχώρησε άλλη μια θέση στον πίνακα των κατασκευαστών, βρισκόμενη πίσω και από τη Williams.


Ο Jenson Button, που ξεκίνησε όγδοος και τερμάτισε ενδέκατος, είχε έναν δύσκολο αγώνα. Μετά από ένα πρώτο γύρο που του κόστισε σε θέσεις, βρέθηκε πίσω από το Lewis Hamilton ύστερα από τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και την ευκαιρία να βρεθεί στους βαθμούς.

Η εκκίνηση και ο πρώτος γύρος, μου κόστισαν πολύ σε χρόνο και το δεύτερο pit-stop επηρέασε τη στρατηγική μου.

Κατά τη διάρκεια των πρώτων δύο stint, νιώσαμε σαν να κάνουμε πρόοδο, επειδή ήμασταν πιο γρήγοροι από ότι τα αυτοκίνητα μπροστά μας. Όμως, ρισκάραμε κάνοντας το δεύτερο pit-stop νωρίτερα, νομίζοντας ότι θα μπορούσαμε να περάσουμε μια από τις Force India. Αλλά η Toro Rosso του Daniil (Kvyat) με ακολούθησε (στα pit) και προκάλεσε την καθυστέρηση της απελευθέρωσης μου για μερικά δευτερόλεπτα, όταν με πέρασε στο pit-lane.

Τότε βγήκα από τα pits ακριβώς μπροστά από τον Lewis, ο οποίος μου έριχνε γύρο. Εκείνος έτρεχε με παλιά ελαστικά, ενώ εγώ με φρέσκα . Όμως, έπρεπε να τον αφήσω να περάσει και αυτό με καθυστέρησε ακόμη περισσότερο.

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η McLaren με την MP4-29 και το γεγονός πως βρίσκεται εν αναμονή των κινητήρων της Honda, ο Button πιστεύει πως μικρά βήματα στην εξέλιξη του μονοθεσίου, μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα να προσπεράσει κάποιους αντιπάλους της. Εξάλλου, η μάχη στο μέσο μέσο του grid είναι αρκετά κλειστή, με τις διαφορές που κάλυπταν τον τρίτο έως και τον δέκατο έβδομο χρόνο, στο Q1 του Σαββάτου, να είναι της τάξης των 6 δεκάτων του δευτερολέπτου.

Παρ’ όλα αυτά, νομίζω ότι μάθαμε κάτι χρήσιμο σήμερα. Θα μείνω εδώ για τις δοκιμές της επόμενης εβδομάδας, οπότε ελπίζουμε να μάθουμε πάλι λίγα περισσότερα πράγματα και να σημειώσουμε περαιτέρω πρόοδο. Οι δοκιμές θα πρέπει να είναι χρήσιμες, όχι κατ ‘ανάγκην για το Μονακό, αλλά για τους δύο ή τρεις αγώνες που ακολουθούν.

Το μέσο του grid είναι πολύ κοντά, έτσι, ακόμη και μικρές βελτιώσεις θα κάνουν τη διαφορά.