Rolls-Royce-Phantom-Series-II-front-end-2

Σύμφωνα με πληροφορίες Αγγλικών μέσων, η Rolls-Royce έχει ήδη ξεκινήσει δουλειά πάνω στον αντικαταστάτη της Phantom. Το μοντέλο απέχει τουλάχιστον 3 χρόνια από το επίσημο ντεμπούτο του, αλλά ο αρχισχεδιαστής της φίρμας, Giles Taylor, δήλωσε πως η ομάδα του έχει “ήδη αρχίσει να σχεδιάζει”.

Μέχρι στιγμής και με δεδομένο πως το μοντέλο μόλις ξεκίνησε τη ζωή του, τίποτε δεν είναι σίγουρο όσον αφορά την πλατφόρμα/αρχιτεκτονική. Το τρέχον μοντέλο χρησιμοποιεί μία μοναδική αλουμινένια spaceframe δομή αλλά η μητρική της RR, BMW, σκέφτεται σοβαρά την μετάβαση σε μία αρχιτεκτονική παρόμοια με αυτή του i3. Δηλαδή έναν συνδυασμό ανθρακονημάτινου αμαξώματος πάνω σε αλουμινένιο chassis. Αυτό, σημαίνει φυσικά σημαντική μείωση του βάρους αλλά η επίτευξη των ίδιων επιπέδων NVH καθώς και πολυτέλειας, θα αποτελέσει πρόκληση για τους μηχανικούς.

Σχετικά με τον κινητήρα, θεωρείται βέβαιο πως η Phantom θα διατηρήσει τον V12 κάτω από το καπό της με την προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης να μην έχει αποκλειστεί. Όπως έχουμε πει, η εταιρία δεν έχει αποφασίσει για την προσφορά μίας αμιγώς ηλεκτρικής Phantom. Σχετικά με το design από την άλλη, ο Taylor, δήλωσε:

Δεν νιώθω παγιδευμένος από το τρέχον design. Προχωρούμε σε ένα μονοπάτι εξέλιξης και έχουμε όραμα για το τι είναι μοντέρνο. Η Wraith εκμοντέρνισε τη μάρκα. Τώρα δουλεύουμε σε αυτό που ονομάζουμε “χαρισματική εκφραστικότητα” για την μελλοντική σχεδιαστική μας γλώσσα.

Στη συνέχεια, ο Taylor υπαινίχθηκε πως η χαρακτηριστική γρίλια, τα φώτα και οι εισαγωγές του αέρα θα είναι διαφορετικά από το τωρινό μοντέλο.