Motor Racing - Formula One World Championship - Spanish Grand Prix - Race Day - Barcelona, Spain

Ο χειρότερος μέχρι στιγμής αγώνας για τη Force India ήταν αυτός στην Ισπανία: η ινδική ομάδα κατάφερε να προσθέσει μόλις 3 βαθμούς στο… σακούλι της, καταλαμβάνοντας τις δύο τελευταίες θέσεις τής βαθμολογούμενης 10άδας. Ο ανταγωνισμός ήταν αυξημένος στη Βαρκελώνη, και η ανταγωνιστικότητα της VJM07 μειώνεται διαρκώς από το Μπαχρέιν και μετά, εκεί που είχε το peak της.


Η χάραξη του Μονακό μάς επιτρέπει με δυσκολία να κάνουμε προβλέψεις, ειδικότερα για τις θέσεις λίγο πάνω από τη 10η, μιας και οι Force India, Williams και McLaren έχουν τη δική τους στενή μάχη, και το κακό γι’ αυτές είναι ότι στο παιχνίδι μπαίνει και η Lotus.

Ο ιδιοκτήτης τής Force India, Vijay Malya είναι ένας ακόμα που υποστηρίζει ότι η κατάσταση στο Μονακό θα είναι απρόβλεπτη, και ίσως να μην είναι ο καλύτερος αγώνας για τους Ινδούς, διότι το μονοθέσιό τους βολεύεται καλύτερα σε πίστες με μεγάλες ευθείες.

Το Μονακό είναι ένας από τους πιο παλιούς αγώνες στη σεζόν κι ελπίζουμε να τα πάμε καλά εκεί. Είναι μια πίστα που δεν εγγυάται τίποτα, γιατί πρέπει να είσαι γρήγορος, αλλά και να σέβεσαι τις μπαριέρες. Θα είναι ενδιαφέρον με τα νέα μονοθέσια και οι οδηγοί θα πρέπει να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν.

Είναι δεδομένο ότι τα πράγματα θ’ αλλάξουν στη Formula 1, ειδικά στην πρώτη χρονιά τόσο μεγάλων αλλαγών. Έχουμε παρατηρήσει ότι οι άμεσοι ανταγωνιστές μας είναι όλο και πιο δυνατοί, αλλά εργαζόμαστε σκληρά για να διατηρήσουμε το πλεονέκτημά μας.

Motor Racing - Formula One World Championship - Spanish Grand Prix - Qualifying Day - Barcelona, Spain

Οι αναβαθμίσεις που είδαμε στο Circuit de Barcelona-Catalunya δεν έχουν δώσει όλοι τους την απόδοση, και φυσικά όλοι στην ομάδα εργάζονται για να βγάλουν όλη την απόδοση του μονοθεσίου τους στην πίστα.

Στην Ισπανία, είχαμε ένα καλό Σαββατοκύριακο. Ίσως, με μια διαφορετική στρατηγική, να είχαμε πάρει ακόμα μία θέση για τον Sergio (τερμάτισε 9ος), αλλά όλοι έδειχναν ικανοποιημένοι μ’ ένα δίκαιο αποτέλεσμα. Η πίστα της Βαρκελώνης ποτέ δεν ήταν η καλύτερη για εμάς, έτσι είναι καλό να βλέπουμε και τα δύο μονοθέσια στους βαθμούς.

Είχαμε κάποιες αναβαθμίσεις και δουλέψαμε σκληρά για να τις τελειοποιήσουμε, αλλά υπάρχουν περισσότερα που μπορούμε να κάνουμε, προκειμένου να πάρουμε όλη τη δυναμική από αυτά τα κομμάτια στους επόμενους αγώνες.