197156

Η Chrysler ξεκίνησε τη νέα της διαφημιστική καμπάνια για το νέο μεσαίο sedan της, το 200, και την ονόμασε “Born Makers”. Οι δύο πρώτες διαφημίσεις θα ξεκινήσουν να προβάλλονται στα εθνικά και καλωδιακά δίκτυα από αύριο, αλλά στο YouTube κυκλοφορούν από σήμερα.


Κύριος στόχος της καμπάνιας είναι ότι το Chrysler 200 είναι ένα “καλοφτιαγμένο sedan που δε χρειάζεται να διασχίσει τον ωκεανό για να αξίζει να πατήσει τος αμερικάνικους δρόμους”. Στα σποτάκια σε ένδειξη εθνικοφροσύνης φαίνεται και το εργοστάσιο Sterling Heights Assembly Plant στο Michigan μαζί με τους εργαζόμενους του, ενώ κλείνουν με το μότο “America’s Import”.

2015 Chrysler 200 leaked photo 1

To 2015 200 αποκαλύφθηκε στο North American International Auto Show στις αρχές του έτους, με όμορφο εξωτερικό σχεδιασμό που διαθέτει με χυτές γραμμές, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και coupe-style τελείωμα. Τα LED φώτα ημέρας εμπρός συμπληρώνουν την κομψή εικόνα ενώ το σύνολο ολοκληρώνεται με μία μικρή, διακριτική αεροτομή και τις ζάντες ελαφρού κράματος 17-19 ιντσών.

Το εσωτερικό αποτελεί άλμα προς τα εμπρός για την αμερικάνικη εταιρία, έχοντας σύγχρονο design χωρίς να είναι φορτωμένο και υλικά καλής ποιότητας

Κάτω από το καπό, βρίσκουμε τον 2.4 λίτρων Tigershark τετρακύλινδρο με 184 άλογα και 234 Nm ροπής και τον 3.6 λίτρων Pentastar V6 με απόδοση 295 ίππων και 355 Nm ροπής. Ασχέτως κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο 9 σχέσεων ενώ υπάρχει και η επιλογή της –extra- τετρακίνησης με ένα σύστημα που έχει την δυνατότητα να αποσυμπλέκει τον πίσω άξονα από το drivetrain όταν αυτός δεν χρειάζεται.

2015-chrysler-200-22

Τέλος, όσον αφορά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, η Chrysler αναφέρει πως το 200 είναι βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στην Alfa Romeo Giulietta και ως εκ τούτου διατηρεί τα «εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά και την ευελιξία» της. Πέραν αυτού, το 2015 200 χρησιμοποιεί την Compact US Wide πλατφόρμα και υπόσχεται «Ευρωπαϊκή οδική συμπεριφορά» με «κύλιση και χαρακτηριστικά άνεσης ρυθμισμένα για τους δρόμους της Β. Αμερικής».