2011-ferrari-458-italia-side-badge

Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα, η Ferrari έχει ήδη πατεντάρει ένα νέο, πρωτοποριακό ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης.

Αυτό που είναι πρωτοποριακό, δεν είναι τόσο το σύστημα καθεαυτό, αφού θα εξακολουθεί να είναι ηλεκτροϋδραυλικό, αλλά το λογισμικό που θα διαχειρίζεται το σύστημα. Το λογισμικό, θα μειώνει την ασάφεια και την περίεργη αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Και τα δύο, εγγενή χαρακτηριστικά των υπαρχόντων ηλεκτρικών ή ηλεκτροϋδραυλικών “τιμονιών”. Το λογισμικό, θα υπολογίζει την γωνία και την ροπή που εφαρμόζεται στο τιμόνι από τον οδηγό και θα κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις ώστε να μειωθεί το “σφάλμα μετάδοσης”. Το σφάλμα αυτό, περιγράφεται ως μία μικρή καθυστέρηση από τη στιγμή που θα κινήσει το τιμόνι ο οδηγός, μέχρι να περάσει αυτή η κίνηση στους τροχούς. Αν παίζεις online παιχνίδια, μπορείς να το φανταστείς ως ένα είδος αυτοκινητιστικού lag.

Το δημοσίευμα, ισχυρίζεται πως το νέο σύστημα της Ferrari είναι απλό, χαμηλό σε κόστος και δεν θα αυξάνει το βάρος γιατί χρησιμοποιεί το ήδη υπάρχον hardware. Το λογισμικό από την άλλη, δεν θα απαιτεί μεγάλη υπολογιστική ισχύ ή αποθέματα μνήμης. Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε ακόμα το πότε και το αν θα περάσει αυτή η τεχνολογία σε μοντέλο παραγωγής.