Σύμφωνα με υπολογισμούς, το κόστος που θα επωμιστεί η Takata στο τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, για τις ανακλήσεις που έγιναν από διάφορους κατασκευαστές για τους αερόσακους της, θα φτάσει τα 45 δις yen ($440 εκ. δολάρια ή €325 εκ. ευρώ).
Η Toyota, η BMW, η Mercedes και άλλοι κατασκευαστές, ανακάλεσαν –και συνεχίζουν να ανακαλούν- εκατομμύρια οχήματα για να επισκευάσουν τους αερόσακους της Takata που ενδέχεται να εκραγούν και να εκτοξεύσουν θραύσματα. Τα τελευταία 5 χρόνια μόλις, περισσότερα από 12 εκατομμύρια οχήματα έχουν ανακληθεί για δυνητικά προβλήματα με αερόσακους της Takata.
Κι όμως, η Takata έκλεισε το οικονομικό έτος 2012-2013 με κέρδη ρεκόρ της τάξης των 154 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το οικονομικό έτος 2014-2015, αναμένεται να κλείσει με κέρδη 116 εκατομμύρια ευρώ, συνυπολογίζοντας την ζημιά που προανέφερα.