F1 Grand Prix of Hungary

Μετά από 8 παγκόσμια πρωταθλήματα σε 4 συνεχόμενες σεζόν, η Red Bull Racing έδωσε τη θέση της στη Mercedes, που είναι απλησίαστη τη φετινή σεζόν. Η αυστριακή ομάδα κατάφερε και πάλι να σχεδιάσει ένα εξαιρετικό μονοθέσιο όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση, ωστόσο η ανταγωνιστικότητα της RB10 έχει δεχθεί πολύ ισχυρό πλήγμα από τον Renault Energy F1-2014, το πιο αδύναμο power unit για φέτος.

Παρ’ όλα αυτά, η RBR βρίσκεται στην δεύτερη θέση τής βαθμολογίας των κατασκευαστών και είναι η δεύτερη ομάδα που έχει κερδίσει φέτος, και μάλιστα δύο φορές, σε Καναδά και Ουγγαρία. Δεδομένων των συνθηκών, ο Πρόεδρος της ομάδας, Christian Horner, είναι πολύ ευχαριστημένος με τον πορεία τής στους 11 πρώτους αγώνες, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν στις χειμερινές δοκιμές.

Συγκριτικά με το θεωρητικό μειονέκτημα που έχουμε στον κινητήρα, αυτό που πετύχαμε στον πρώτο μισό είναι πραγματικά αξιοσημείωτο. Το να έχουμε κερδίσει δύο αγώνες, να ξεκινάμε από την πρώτη σειρά και να έχουμε βάθρα, είναι αξιοσημείωτο επίτευγμα, απ’ όλες τις απόψεις.

Προφανώς, δεν το έχουμε συνηθίσει αυτό, αλλά η ομάδα έχει δείξει πραγματικό χαρακτήρα μετά από τις δυσκολίες πριν από τη σεζόν. Έτσι, υπάρχουν πολλά θετικά που μπορούμε να πάρουμε από το πρώτο μισό τής σεζόν.

F1 Grand Prix of Hungary - Practice

Η Renault έχει καταφέρει να βελτιώσει την απόδοση του power unit της και να λύσει αρκετά προβλήματα, κάτι που είχε αντίκτυπο στα μονοθέσια με τον κινητήρα της, όπως είναι και η RB10. Ο Βρετανός ισχυρίζεται ότι το power unit τής Mercedes αποδίδει 65 παραπάνω ίππους από αυτό τής Renault και επισημαίνει ότι το νούμερο θα πρέπει να μειωθεί κατά πολύ στο δεύτερο μισό.

Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα κλείσουμε τη διαφορά που υπάρχει στη δύναμη ακόμα περισσότερο στο δεύτερο μισό. Το πιο ενθαρρυντικό είναι ότι, με τις αλλαγές στους ανθρώπους της Renault, δέχονται ότι υπάρχουν προβλήματα και προσπαθούν να τα βελτιώσουν. Ψάχνουν όλες τις περιοχές που μπορούν να βελτιωθούν.

Με μια τόσο νέα τεχνολογία, υπάρχουν ακόμα πράγματα που μπορούν να κάνουν, και η Renault θα πρέπει να το κάνει. Δεν πρόκειται να κλείσει η διαφορά στην ιπποδύναμη από την μία μέρα στην άλλη, αλλά μπορούν να κάνουν κάποια βήματα.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull Racing]