2015 Mazda MX-5 rendering

Ο γενικός διευθυντής της Mazda Αυστραλίας, Martin Benders, σε πρόσφατη συνέντευξη του αποκάλυψε ότι ο σχεδιασμός του νέου, πολυαναμενόμενου MX-5 δεν θα έχει καμία σχέση με τον προκάτοχο του.


Ο Benders είπε χαρακτηριστικά ότι το μοντέλο θα έχει μια πιο “εξελιγμένη μορφή” της Kodo σχεδιαστικής γλώσσας, που χαρακτηρίζει όλα τα τελευταία μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας.

Κατά τ’άλλα είπε όλα όσα ξέραμε, ότι δηλαδή θα παρουσιαστεί τη 4η μέρα του Σεπτεμβρίου και ότι το πλαίσιο της 4ης γενιάς MX-5, χρησιμοποιεί για πρώτη φορά SKYACTIV τεχνολογία σε FR διάταξη. Δηλαδή σε διάταξη με τον κινητήρα στο εμπρός μέρος και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Επίσης, ο κινητήρας είναι τοποθετημένος πιο κοντά στο κέντρο του οχήματος και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, εντοπίζεται χαμηλότερα από οποιαδήποτε άλλη γενιά. Πάρα πολύ σημαντικό, είναι επίσης το ότι το βάρος, μειώνεται κατά τουλάχιστον 100 κιλά χωρίς να θυσιάζεται η ακαμψία του πλαισίου ή η ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Ακριβώς σε τέσσερις εβδομάδες θα το έχουμε στην οθόνη μας (μπορεί και νωρίτερα από κάποια διαρροή).