CorvetteSlide6WEB-lg

Οι φήμες για την επόμενη γενιά της Chevrolet Corvette έχουν ήδη αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους στο διαδίκτυο, παρότι απέχουμε αρκετά χρόνια μέχρι το λανσάρισμα της.

Παρόμοιες φήμες, κυκλοφορούν για κάθε “επόμενη γενιά Corvette” σχεδόν από την εποχή που Zora Arkus-Duntov, αλλά αυτή τη φορά, σύμφωνα τουλάχιστον με το δημοσίευμα, έχουν περισσότερη βάση από ποτέ. Ο λόγος γι’ αυτό, είναι η σημαντική μείωση του βάρους της 2016 Camaro, που θα την φέρει πολύ κοντά, από πλευράς επιδόσεων, στην τρέχουσα C7 Corvette. Αυτό, θα “αναγκάσει” την Chevrolet να κάνει κάτι αρκετά δραστικό στην επόμενη γενιά Corvette, ώστε να αυξήσει εκ νέου την απόσταση από τη νέα Camaro. Το δημοσίευμα βέβαια λέει πως η επόμενη Corvette ZR1 θα είναι κεντρομήχανη και όχι αναγκαστικά η C8 Corvette αλλά δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι δυνατό μία πλατφόρμα να υποστηρίζει την τοποθέτηση του κινητήρα σε διαφορετικά μέρη. Λέγεται μάλιστα πως η Corvette θα γίνει μία οικογένεια μοντέλων που θα περιλαμβάνει διαφορετικές εκδοχές… σε αυτή την περίπτωση, ίσως υπάρχει χώρος για δύο ξεχωριστές πλατφόρμες. Μία με τον κινητήρα εμπρός (βασική C8) και μία με τον κινητήρα στο κέντρο (Zora-ZR1).

Ενδιαφέρον έχει και το γεγονός ότι σύμφωνα με την πηγή, και η C7 Corvette Stingray προοριζόταν να είναι κεντρομήχανη αλλά η εταιρία εγκατέλειψε τα σχέδια όταν ο Bob Lutz και ο αρχιμηχανικός της Corvette, Tom Wallace, παραιτήθηκαν. Αν αυτό αληθεύει, τότε μπορούμε να υποθέσουμε πως ένα μέρος της δουλειάς έχει ήδη γίνει και θα ενσωματωθεί στο νέο μοντέλο. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως οι φήμες για το μέρος που θα τοποθετηθεί ο κινητήρας της νέας Corvette, έχουν δημιουργήσει και φήμες για το λανσάρισμα ενός supercar από την Cadillac που θα τεθεί αντιμέτωπο με το Audi R8.