Esteban Gutierrez

Με το αριστερό ξεκίνησε το δεύτερο μισό τής φετινής σεζόν η Sauber, καθώς όχι απλά δεν κατάφερε να πάρει τους πρώτους της βαθμούς στο Βέλγιο, αλλά η φανερή έλλειψη ανταγωνιστικότητας είχε σαν αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τον αγώνα στις θέσεις 14 και 15, μακριά από βαθμολογούμενη 10άδα.

Για ακόμα ένα Grand Prix, ο Esteban Gutierrez βρέθηκε αντιμέτωπος με προβλήματα που αφορούσαν το power unit τής Ferrari, με τον Μεξικανό ν’ αλλάζει ECU και να είναι έξαλλος με το γεγονός πως έχουν παρουσιαστεί πολλά προβλήματα στο παρελθόν, τα οποία δυσκολεύουν με τη σειρά τους τον ίδιο και την ομάδα του.

Είναι πέντε συνεχόμενες φορές από τη Βουδαπέστη. Θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι αυτά τα προβλήματα θα λυθούν, καθώς μας τρώνε πολύ χρόνο, κάτι που σημαίνει ότι δεν μπορούμε να πάρουμε τα μέγιστα από το μονοθέσιο. Είναι απαράδεκτη η κατάσταση πρέπει να πω.

Από τη δική μου πλευρά, πρέπει να παραμείνω συγκεντρωμένος και προφανώς να πιέσω στις περιοχές που είμαστε αδύναμοι, γιατί πρέπει να σιγουρευτούμε ότι αυτά δε θα συμβούν ξανά.

British GP Saturday 05/07/14

Σύμφωνα με την Πρόεδρο και μέτοχο κατά 33.3% τής ομάδας, Monisha Kaltenborn η διαφορετική φύση των προβλημάτων δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο το έργο των μηχανικών, οι οποίοι θα πρέπει και να “προβλέψουν” τι νέο πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί.

Θα ήταν πιο εύκολο αν ήταν μόνο ένα πράγμα, γιατί θα μπορούσαμε να επικεντρωθούμε πραγματικά σ’ αυτό, αλλά είναι πάντα κάτι διαφορετικό. Κατανοώ πλήρως όταν λέει ότι αυτό είναι απαράδεκτο, επειδή υπάρχει ήδη περιορισμένος χρόνος στην πίστα και μπορώ να το καταλάβω. Δεν έχει να κάνει μόνο με τον οδηγό, δεν είναι μια συγκεκριμένη συμπεριφορά, και αυτό είναι πολύ ανησυχητικό, και για τη Ferrari επίσης, γιατί δε θέλουν να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Η Ferrari από τη δική της πλευρά λέει πως κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για στενότερη συνεργασία με τις ομάδες και για την επίλυση όλων των ζητημάτων.

Η αξιοπιστία είναι ένας καθοριστικός παράγοντας και το ξέραμε από το ξεκίνημα, και γνωρίζαμε ότι θα είναι ακόμα πιο σημαντική στο δεύτερο μέρος. Προσπαθούμε να υποστηρίξουμε και να συνεργαστούμε όσο περισσότερο γίνεται με τους δύο πελάτες μας, και θέλουμε να λύσουμε τα προβλήματα, επειδή είναι μαθήματα στο να κάνουμε ακόμα πιο ανταγωνιστικό όλο τον κινητήρα μας.