Η Porsche ανακαλεί την 918 Spyder εξαιτίας των πίσω ψαλιδιών [Ανανεωμένο]

Σχετικά άρθρα

009Porsche918Spyder

Όπως μας απέδειξε τις προάλλες η Koenigsegg Agera, ούτε τα αυτοκίνητα χαμηλής παραγωγής δεν γλυτώνουν από την εκάστοτε ανάκληση. Ένα ακόμα παράδειγμα που μας δείχνει ότι “συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες” μας δίνει τώρα και η Porsche που θέλει να ελέγξει πέντε 918 στις Η.Π.Α. για πιθανή αστοχία των ψαλιδιών της πίσω ανάρτησης και αν εντοπιστεί πρόβλημα κατά τον έλεγχο, να προβεί σε επισκευές.

Σύμφωνα με τη Γερμανική εταιρία, το πρόβλημα εντοπίστηκε για πρώτη φορά στις 26 Ιουνίου, όταν κατά τη διάρκεια “εντατικού test αντοχής (ακραίες συνθήκες αγώνα)” στην πίστα του Nardo στην Ιταλία, τα ψαλίδια της πίσω ανάρτησης έσπασαν. Μεταφέρθηκαν στα εργαστήρια της Porsche και στις 18 Ιουλίου, οι πωλήσεις της 918 σταμάτησαν για να ελεγχθούν τα μέρη της ανάρτησης του supercar. Η Porsche επικοινώνησε δε τηλεφωνικά με τους ιδιοκτήτες για να τους ενημερώσει και να συστήσει αποχή από τις πίστες μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα.

Οι 918 που επηρεάζονται από την ανάκληση, θα ελεγχθούν και αν εντοπιστεί θέμα στα ψαλίδια, θα αλλαχθούν. Εκτός από τις 6 Αμερικάνικες 918 Spyder, το ίδιο θέμα υπάρχει και σε άλλες 45 παγκοσμίως αλλά η Porsche μας ενημερώνει πως όλα τα αυτοκίνητα έχουν ελεγχθεί.

Ανανέωση: Όπως φαίνεται από το χρονοδιάγραμμα, η NHTSA ενήργησε εξαιρετικά αργοπορημένα για ένα πρόβλημα που είχε διορθωθεί από την Porsche πριν από καιρό. Όπως γράψαμε, το πρόβλημα στα ψαλίδια της πίσω ανάρτησης, εντοπίστηκε στις 26 Ιουνίου. Την επόμενη ημέρα, η Porsche επικοινώνησε με τον προμηθευτή της ενώ στις 18 Ιουλίου, διέταξε παγκόσμια ανάκληση για να γίνουν έλεγχοι στις 918 Spyder και να διορθωθεί το όποιο σφάλμα. Η ανάκληση από την NHTSA έγινε στις 9 Σεπτεμβρίου, σχεδόν 2 μήνες μετά και μάλιστα ενώ όπως αναφέρει η ίδια η Porsche, δεν υπήρχε λόγος επειδή δεν υπήρχαν “προβληματικές” 918 στις Η.Π.Α! Το πρόβλημα εντοπίστηκε στην παραγωγή και λύθηκε πριν φτάσουν τα αυτοκίνητα στους πελάτες.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

RECALL Subject : Rear Axle Control Arms may Break

Report Receipt Date: JUL 28, 2014
NHTSA Campaign Number: 14V457000
Component(s):
Potential Number of Units Affected: 5
All Products Associated with this Recall close
Vehicle Make Model Model Year(s)
PORSCHE 918 SPYDER 2015

Details
Manufacturer: Porsche Cars North America, Inc.

SUMMARY:
Porsche Cars of North America, Inc. (Porsche) is recalling certain model year 2015 918 Spyder vehicles manufactured May 7, 2014, to June 18, 2014. The affected vehicles may have been manufactured with rear-axle control arms that may break, causing difficulty controlling the vehicle.

CONSEQUENCE:
If the control arms break, the driver may lose control of the vehicle, increasing the risk of a crash.

REMEDY:
Porsche will notify owners, and dealers will inspect and replace the control arms, as necessary, free of charge. The manufacturer has not yet provided a notification schedule. Owners may contact Porsche customer service at 1-800-767-7243. Porsche’s number for this recall is AE03.

NOTES:
Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), or go to www.safercar.gov.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

Η Manthey βελτιώνει την Porsche 911 GT3 Touring

Η Manthey έχει ετοιμάσει ένα βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 Touring. Αυτό αποτελείται από νέο μπροστινό spoiler που παρέχει περισσότερη κάθετη δύναμη...

Εκπληκτική restomod δημιουργία της Theon στην 911 (964) Targa

Μπορεί να έχουμε συνδέσει τις restomoded Porsche 911 (ειδικά της 964 σειράς) με την Singer, φαίνεται όμως ότι η αγορά ανακατασκευασμένων παλιών Porsche παρουσιάζει...