[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_03

Με την δοκιμή της έκδοσης τριών όγκων του νέου μοντέλου της Τσέχικης εταιρίας στην γκάμα της, μείναμε αρκετά ικανοποιημένοι με την ουσία του Rapid. Ένα τίμιο, ευρύχωρο, οικογενειακό αυτοκίνητο, με χαμηλά λειτουργικά κόστη, που προσφέρει ικανοποιητικές ανέσεις, το οποίο ήρθε να καλύψει το κενό που άφησε η Octavia, αφού η τελευταία έκατσε στο κρεβάτι του Προκρούστη και μεγάλωσε σε διαστάσεις.

Μια κατηγορία όμως που θα έπρεπε εδώ και χρόνια να δηλώνει παρούσα η Skoda ήταν αυτή των μικρομεσαίων hatchback, και με το Rapid Spaceback, κατά προσωπική άποψη, πέτυχε διάνα και ας είναι η πρώτη προσπάθεια της. Το λανσάρισμα του νέου Skoda Rapid Spaceback σηματοδοτεί τη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας και καθιέρωσης του Τσέχου κατασκευαστής στην Ευρωπαϊκή κατηγορία C, με τον ανταγωνισμό να είναι αμείλικτος. Η “πίτα” της συγκεκριμένης κατηγορίας είναι τεράστια, αντιπροσωπεύοντας πάνω από 30% και ανταγωνιστές όπως Ford Focus, Opel Astra, Kia Cee’d, Hyundai i30, Seat Leon, Mazda 3 κλπ. Με τη συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου η Skoda προσπαθεί να αποτινάξει από πάνω της ότι βασίζεται μόνο στην δεδομένη επιτυχία της Octavia, και προσπαθεί να προσελκύσει ένα διαφορετικό και πιο νεανικό κοινό.

Στόχος της Skoda είναι έως το 2018 να καταφέρει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της και σίγουρα η συστηματική και διακριτική ανανέωση που κάνει στα μοντέλα της βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση, ώστε να επιτευχθεί ο ιδιαίτερα φιλόδοξος αυτός στόχος.

[one_half]

Στα συν

[custom_list]

  • Χώροι για επιβάτες και αποσκευές
  • Ποιότητα κύλισης/κατασκευής
  • Ουδέτερη και ασφαλή συμπεριφορά
  • Κατανάλωση/Αυτονομία
  • Εξοπλισμός

[/custom_list] [/one_half] [one_half_last]

Στα μείον

[custom_list type=”x”]

  • Ασθενικός κινητήρας
  • Συντηρητική σχεδίαση εσωτερικού

[/custom_list] [/one_half_last]

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Το αυτοκίνητο

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_13

Ο άνεμος ανανέωσης που φύσηξε στην Τσεχία με τη Skoda να αποφασίζει να μπει σε μια νέα εποχή για τα μοντέλα της και την ίδια, άρχισε από το 2011. Τότε ήταν που εκτός από το ανανεωμένο της σήμα, μας έδειξε το VisionD concpet, που ουσιαστικά αποτελούσε τον προπομπό του μοντέλου που είχαμε για δοκιμή. Με το VisionD, οι Τσέχοι μας έδειξαν το νέο τους εταιρικό προφίλ και το χαρακτήρα που θα κρατήσει η εταιρία στα νέα της μοντέλα, με έμφαση στη πρακτικότητα και τους άνετους χώρους. Το Rapid Spaceback παρουσιάστηκε το προηγούμενο καλοκαίρι, με το επίσημο ντεμπούτο του να γίνεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης, πέρσι τον Σεπτέμβριο, ενώ στην Ελλάδα κατέφθασε στις αρχές του χρόνου.

Το αυτοκίνητο παράγεται από τις 19 Αυγούστου του 2013, στο εργοστάσιο της Τσέχικης εταιρίας στη πόλη Mladá Boleslav, εκεί όπου κατασκευάζονται επίσης τα Octavia, Octavia Combi, Fabia και Rapid Sedan. Η Skoda έχει προσθέσει στο εργοστάσιο νέα ρομπότ συγκόλλησης, με το Rapid Spaceback να κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με αυτή της Fabia.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_06

Σχεδιαστικά τα πάντα μένουν απαράλλαχτα μέχρι την μεσαία κολόνα. Έτσι, όπως είδαμε και στην sedan έκδοση, διαθέτει την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Skoda, όντας το πρώτο μοντέλο της που την ενστερνίζεται. Σε σχέση με το sedan, το spaceback διέθετε επιπλέον προβολείς xenon με φώτα ημέρας, που προσέφεραν ακόμα καλύτερο φωτισμό σε σχέση με τα φωτιστικά σώματα αλογόνου και είναι ακόμη πιο ελκυστικοί χάρη στην ιδιαίτερη σχεδίασή τους. Περνώντας προς τα πίσω, το τελείωμα του αυτοκινήτου δείχνει πιο αρμονικό χωρίς τον επιπλέον όγκο του χώρου αποσκευών, ενώ παράλληλα αποτάσσεται τον “ταξιτζίδικο” χαρακτήρα της sedan έκδοσης. Τα ευμεγέθη πίσω φωτιστικά σώματα που καλύπτουν μέχρι και τα πλαϊνά τμήματα του αυτοκινήτου, ενώ όταν ενεργοποιηθούν, το γράμμα «C», χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων της SKODA, φαίνεται ακόμη πιο έντονα.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_10

Σίγουρα δεν διεκδικεί βραβεία ομορφιάς, καθώς στο σύνολο του είναι αυστηρό και χωρίς φαντασία, δίνει όμως ταυτόχρονα μια αίσθηση σοβαρότητας, ωριμότητας και διαχρονικότητας, ενώ δεν φέρνει καθόλου σε station wagon, θυμίζοντας το 5θυρο Audi Α3 Sportback (τυχαίο;). Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι Cd 0,304, τοποθετώντας το κοντά στο μέσο όρο των αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής.

Από θέμα διαστάσεων, το πρώτο οικογενειακό hatchback της Skoda και μοιράζεται το ίδιο μεταξόνιο των 2.602 χλστ. με το απλό Rapid. Αυτό που δεν είναι ίδιο ωστόσο, είναι ο χώρος των αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου έχει πέσει στα 415 λίτρα (πλήρως αξιοποιήσιμα) ή 1.380 λίτρα αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Παρόλο που ο τελευταίος μειώθηκε κατά 135 λίτρα, παραμένει από τους κορυφαίους της κατηγορίας του, ενώ το μεγάλο άνοιγμα της 5ης πίσω πόρτας και το αρκετά χαμηλό κατώφλι, με ύψος 677 χλστ. από το έδαφος, βοηθούν στην πρακτική και εύκολη μετακίνηση μεγάλων και βαριών αντικειμένων.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_01

Το συνολικό μήκος έχει μειωθεί κατά 179 χλστ. με αποτέλεσμα το Rapid Spaceback να μετρά 4.304 χλστ., με το πλάτος να παραμένει το ίδιο στα 1.706 χλστ. και το ύψος να έχει “κουρευτεί” κατά 2 χλστ., όντας 1.459 χλστ.

Βασίζεται στη πλατφόρμα A05+ του VW Group, όπου πάνω της έχει χτιστεί και το τελευταίας γενιάς Seat Toledo και αποτελεί μικρή εξέλιξη της Α05 που παρουσιάστηκε το 1999 και πάνω της είχαν χτιστεί πολλά μοντέλου του ομίλου, όπως τα Fabia, Ibiza, Cordoba, Polo, Fox κ.α. με το βάρος του με τον πετρελαιοκινητήρα της δοκιμής να φτάνει τα 1.260 κιλά.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_31

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 1.600άρης TDi κινητήρας του Group, που παρουσιάστηκε το 2009, απόδοσης 90 ή 105 ίππων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο 1.598 κ.εκ. turbo τετρακύλινδρος κινητήρας με common rail ήταν στην ασθενέστερη επιλογή, με τη μέγιστη τιμή να εμφανίζεται στις 4.000 σ.α.λ. ενώ η ροπή του φτάνει τα 230 Nm, διαθέσιμα από τις 1.500 έων 2.500 σ.α.λ. Συνεργάζεται, δυστυχώς, με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (ή εξτρά με το 7άρι DSG να φαντάζει ιδανική επιλογή, + €1.700) και έχει αποδεκτές επιδόσεις. Τα παραπάνω νούμερα πραγματικά φαίνονται ξεπερασμένα για τα δεδομένα των νέων σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων, αν αναλογιστεί κανείς ότι υπάρχει ο 1,6 CDTI της Opel των 136 ίππων, που προσφέρει 50% μεγαλύτερη ισχύ, ή -πιο ακραία- ο νέος της Renault με τα 160 άλογα.

Παρά τα λίγα κιλά του αυτοκινήτου με πλήρες φορτίο θα φανούν σημάδια κόπωσης και αδυναμίας, όπως θα αναλυθεί παρακάτω. Παρόλα αυτά για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 11,9 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 182 χλμ/ώρα.

Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα φτάνουν τα 114 γρ/χλμ., κάτι που σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης πρέπει να καταβάλει τέλος €102,6, ενώ η μέση μικτή κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 4,4 λίτρα/100 χλμ., ενώ στην έκδοση “Greenline” εκπέμπει μόλις 99 γρ CO2 ανά χλμ, κάτι που σημαίνει ότι απαλλάσσεται της καταβολής τελών κυκλοφορίας και παράλληλα, η μέση μικτή κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο πέφτει 3,8 λίτρα/100 χλμ.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_05

Η πραγματική μικτή που έγραψε το trip computer δεν ήταν πολύ μακριά, καθώς κινούμενος με φυσιολογικούς ρυθμούς πετυχαίνεις κατανάλωση της τάξης των 5,1 λίτρων/100 χλμ., ενώ μπεις σε πλήρως οικονομικό mode θα δεις μέχρι και 4,7 λίτρα/100 χλμ. Σε συνδυασμό, δε, με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ που ανέρχεται στα 55 λίτρα, εύκολα διανύεις με ένα γέμισμα 980 χλμ. Αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου μπορείς να τα δεις σε αυτό το pdf.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Εσωτερικό

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_22

Μπαίνοντας στη καμπίνα, όπως είναι φυσικό, δεν συναντάς καμία αλλαγή σε σχέση με απλό Rapid. Έτσι, η συντηρητική σχεδίαση παραμένει, με το ταμπλό να διαθέτει χωρίς περιττές τυμπανοκρουσίες, όλα όσα περιμένεις να βρεις από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.

Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή, ενώ η εργονομία στα κλασικά γερμανικά πρότυπα. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι πλέον ο οδηγός μπορεί να χειριστεί και τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα από τους διακόπτες πάνω στην πόρτα, κάτι που δε γινόταν στην σεντάν έκδοση. Το τριάκτινο τιμόνι προσδίδει μια πιο σπορ και νεανική νότα, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος ακολουθούν και τα καθίσματα με το ενσωματωμένο προσκέφαλο.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_20

Σχεδιαστικά είναι λιτό, που το κάνει κάπως βαρετό, χωρίς αυτό βέβαια να είναι αποτρεπτικό για το κοινό που απευθύνεται. Διέπεται από απλές ευθείες γραμμές, με τη χρήση του μαύρου γυαλιστερού πλαστικού να του προσδίδει μια αίσθηση πολυτέλειας. Ο πίνακας οργάνων με την απέριττη σχεδίαση του κάνει τα πάντα να βρίσκονται ακριβώς εκεί που τα περιμένει ο οδηγός χωρίς να αποσπάται η προσοχή του κατά την οδήγηση. Έχει ιδανική απόσταση από τη θέση του οδηγού, χωρίς να κρύβει καμία πληροφορία το τιμόνι, καθώς αυτό ρυθμίζεται τόσο καθ’υψος, όσο και βάθος, ενώ στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται το σύστημα ψυχαγωγίας Amundsen+
που ελέγχεται από την οθόνη αφής 5 ιντσών (+ €650) που θέλει κάποια λεπτά για να καταλάβεις πως λειτουργεί και να εξοικειωθείς μαζί του. Πέρα από τη μεγάλη γκάμα λειτουργιών, το σύστημα μπορεί να προβάλλει και πληροφορίες από το σύστημα κλιματισμού Climatronic και από εξωτερικές συσκευές πολυμέσων χάρη στο σύστημα MDI (Mobile Device Interface), μέχρι τους αισθητήρες στάθμευσης και το ρολόι.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_26

To Rapid Spaceback που είχα στα χέρια μου ήταν εξοπλισμένο με το πακέτο Style (+ €800), που διαθέτει την τεραστίων διαστάσεων (1.713 x 1.155 χλστ., κάλυψη σχεδόν 2 τ.μ.) σκουρόχρωμη πανοραμική σταθερή ηλιοροφή και το μαύρο γυαλιστερό χρώμα, που εκτείνεται από την οροφή του αυτοκινήτου μέχρι και την πίσω πέμπτη πόρτα του χώρου αποσκευών, δημιουργώντας μια ενιαία λωρίδα “γυαλιού”. Επίσης, με τη μαύρη πίσω αεροτομή και καθρέπτες και φιμέ πίσω φώτα και κρύσταλλα.

Ο συνδυασμός αυτός δεν είναι μόνο πολύ όμορφος σχεδιαστικά αλλά και δημιουργεί άπλετη φωτεινότητα στην καμπίνα των επιβατών, δίνοντας μια αίσθηση ανοιχτού αυτοκινήτου, με την ηλιοροφή να διαθέτει χειροκίνητο κυλιόμενο κάλυμμα. Είναι πραγματικά πολύ όμορφο στοιχείο εξοπλισμού, απλά πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι ο καυτός ελληνικός ήλιος μετατρέπει σε θερμοκήπιο το εσωτερικό, και από νωρίς το καλοκαίρι θα πρέπει να συνδράμεις στην βοήθεια του aircondition για να ρίξεις τη θερμοκρασία της καμπίνας.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_35

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι τεράστιοι, με τους πίσω επιβάτες να έχουν διαθέσιμα λίγα περισσότερα εκατοστά “αέρα” στο κεφάλι τους, που ακόμα και με την ύπαρξη της ηλιοροφής, τα 192 εκατ. του ύψους δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα να βολευτούν. Το μεγάλο μεταξόνιο χαρίζει άνεση για τα γόνατα, ενώ και το τρίτο άτομο αν είναι λίγο πιο “μινιόν” θα βολευτεί εξίσου εύκολα, παρότι το πλάτος του Rapid δεν είναι από τα μεγαλύτερα (1.373 χλστ.) αλλά και του ογκωδέστατου κεντρικό τούνελ στο πάτωμα.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_30

Συνεχίζοντας, χώροι για μικροαντικείμενα και αναψυκτικά και βρίσκονται σε διάφορα σημεία. Έτσι, αυτά μπορούν να τοποθετηθούν τόσο στη βάση της κονσόλας, όσο και στις πόρτες, με τις τελευταίες να έχουν μεγάλο άνοιγμα και θα χωρέσουν μπουκάλι νερού 1,5 λίτρου. Η θήκη πολυμέσων στην κεντρική κονσόλα σε συνδυασμό με την ύπαρξη των θυρών του USB και AUX προσφέρει χώρο για την ασφαλή μεταφορά μικροσυσκευών όπως iPod ή κινητά τηλέφωνα. Επίσης στις πόρτες των εμπρός επιβατών υπάρχει μικρό καλάθι απορριμμάτων, που αφαιρείται εύκολα για να αδειάσει, ενώ χώρος υπάρχει και κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Υπάρχει ακόμα θήκη για γυαλιά ηλίου στην κονσόλα της οροφής και υποβραχιόνιο ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα με αποθηκευτικό χώρο.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_19

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή” ]

Φτάνοντας στη τιμή το Rapid Spaceback στην έκδοση Elegance της δοκιμής μας με τον 1.6-λίτρων TDi έκανε €19.190, χωρίς το όφελος απόσυρσης. Με αυτό πέφτει στα €16.190, με την βασική έκδοση Active να κοστίζει €17.490 ή €14,590 με απόσυρση. Ο εξοπλισμός του ήταν υπερπλήρης έχοντας στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις αερόσακους οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς και οροφής, ABS, ESP, Isofix στα πίσω καθίσματα, σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών TPM+, σύνδεση κινητού τηλεφώνου μέσω Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα έλεγχου συγκράτησης του αυτοκινήτου σε επικλινές έδαφος (HHC), σύστημα πλοήγησης Amundsen+ με χρήση έγχρωμης οθόνης αφής LCD διαγωνίου 5 ιντσών και ανάλυση 400 x 240 pixel, θύρες USB και AUX, σύστημα Start/Stop, αυτόματος μονοζωνικός κλιματισμός, φώτα ημέρας, κεντρικό κλείδωμα με τηλεκοντρόλ, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, κάθισμα οδηγού με ρυθμιζόμενο ύψος, υπολογιστή ταξιδιού, Bluetooth, δερμάτινο τιμόνι, καθρέπτες και χειρολαβές στο χρώμα του αμαξώματος, ζάντες αλουμινίου 16-ιντσών, προβολείς ομίχλης και cruise control. Το πακέτο εξοπλισμού Dynamic, που περιλαμβάνει τα sport καθίσματα, τα sport pedals, και την διακοσμητική λωρίδα σε piano black κοστίζει €320. Αναλυτικό τις τιμές όλων των εκδόσεων, αλλά και του εξτρά εξοπλισμού μπορείς να τις δεις εδώ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Οδηγώντας

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_14

Η συμπεριφορά στον δρόμο σε σχέση με την sedan έκδοση δεν διαφέρει, με την ανάρτηση να έχει την ίδια, κλασική, διάταξη με γονάτων McPherson εμπρός και ημιάκαπτου άξονα πίσω τραπεζοειδούς μορφής.

Το set up της είναι ρυθμισμένο πιο σκληρά απ’ότι θα περίμενες και μέσα στις πολλές ώρες χρήσης στη πόλη θα κουράσει καθώς δεν αποσβέσει πλήρως αποτελεσματικά τις συνεχείς ανωμαλίες, με τις 16άρες ζάντες και τα 215/45 ελαστικά της έκδοσης να μεταφέρουν σχεδόν τα πάντα στη καμπίνα. Αυτό από την άλλη του προσδίδει μια πιο ουδέτερη και αναμενόμενη συμπεριφορά στις στροφές με μικρές κλίσεις και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, χωρίς να εμφανίζει συμπτώματα “πλεύσης”. Όταν υπερβείς τα όρια του, το ESP καραδοκεί με άμεση εμπλοκή, χωρίς να σε αφήνει να παίξεις λίγο, αλλά όταν καταφέρεις να “σπάσεις” τα υψηλά όρια πρόσφυσης η υποστροφή ελαφρώνει το τιμόνι αναπάντεχα χάνοντας την αίσθηση του. Με άφημα του γκαζιού το σασί αντιδράει ουδέτερα και όλα επανέρχονται στη τάξη, χωρίς να φοβίσει με ξεκόλλημα της ουράς, ενώ το ηλεκτρομηχανικό τιμόνι μόνο αδιάφορο δε το λες, καθώς σε βοηθάει να σημαδέψεις την επόμενη στροφή.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_11

Κατά τ’άλλα είναι πολύ εύκολο στο χειρισμό του, με την περιμετρική ορατότητα να είναι πολύ καλή, προς όλες τις κατευθύνσεις, ενώ το τιμόνι του είναι γρήγορο, με τον κύκλο στροφής να φτάνει τα 10.9 μέτρα (+ 0,3 μεγαλύτερο). Τέλος, για την επιβράδυνση χρησιμοποιεί τέσσερα δισκόφρενα με την αποτελεσματικότητα τους να είναι αρκετά υψηλή, όντας πολύ δυνατά και προοδευτικά αν και το πίσω μέρος θα ελαφρώσει λίγο κάτω από πολύ δυνατό φρενάρισμα. Ακόμα, η αίσθηση του πεντάλ να είναι ελάχιστα σπογγώδης και θα χρειαστείς λίγα χιλιόμετρα για να συνηθίσεις την αίσθηση του.

Δείχνει, όμως, καθαρά τις αρετές του στον αυτοκινητόδρομο, καθώς παραμένει απόλυτα σταθερό και ευθύβολο πραγματοποιώντας ένα stress-free ταξίδι ανεξαρτήτου απόστασης και ταχύτητας, ενώ συνεπικουρούμενης της καλής του ηχομόνωσης, τόσο από το δρόμο όσο και από τον κινητήρα “τρώει” τις αποστάσεις ακόμα πιο άνετα. Εκεί είναι που θα εκτιμήσεις την καλή ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή, αφού τριγμοί δεν γίνονται αντιληπτοί ακόμη και όταν περνάς πάνω από κακοτράχαλους δρόμους.

Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_33 Test_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_34

Ο κινητήρας έχει πολιτισμένη λειτουργία, χωρίς να περνάνε κραδασμοί, ούτε το χαρακτηριστικό κροτάλισμα στη καμπίνα και όταν είσαι μόνος σου στο αυτοκίνητο δεν θα συναντήσει προβλήματα, με τις ρεπρίζ του να είναι αρκετά ικανοποιητικές. Όμως, με επιπλέον βάρος θα κάνει εμφανή την έλλειψη δύναμης. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει μακριά κλιμάκωση, με την αίσθηση που σου δίνει να είναι πολύ καλή, καθώς οι αλλαγές “κουμπώνουν” σφιχτά. Η τελευταία σχέση είναι ακόμα πιο μακριά, κάτι που ρίχνει τη κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο, αλλά μια επιπλέον σχέση θα ήταν καλοδεχούμενη ρίχνοντας τις στροφές του κινητήρα και το θόρυβο στο ταξίδι.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Εν τέλειTest_Drive_Skoda_Rapid_Spaceback_1.6_TDi_08

Το νέο Rapid Spaceback συνδυάζει όλα αυτά που επιθυμεί ένας οδηγός από το αυτοκίνητο του. Είναι ασφαλές και άνετο στο δρόμο, εκμεταλλεύεται και το τελευταίο εκατοστό για να προσφέρει άφθονους χώρους στο εσωτερικό του, για επιβάτες και αποσκευές, ενώ συνδυάζει τη δυναμική εμφάνιση με την πρακτικότητα και την οικονομία σε ένα value for money πακέτο, με μικρό παράπονο τον ασθενικό κινητήρα. Έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στη γκάμα της Skoda, και στο τέλος της ημέρας σε “αναγκάζει” να εκφραστείς με τα καλύτερα λόγια, καθώς τα κάνει όλα καλά.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

Με μια ματιά
Εμφάνιση
7
Οδική συμπεριφορά
7
Επιδόσεις
7
Κατανάλωση
9
Τιμή
8.5
Μοιράσου το!
Προηγούμενο άρθροΤο BMW i9 στη παραγωγή το 2019
Επόμενο άρθροΑυτή είναι η Lamborghini Asterion;