Στο περίπτερο της Audi στο Παρίσι βρίσκονται επίσης τα ανανεωμένα A7, S7 και RS7 Sportback. Το facelift δεν είναι ιδιαίτερα εκτενές. Στο εμπρός μέρος, τόσο ο γρίλια, όσο και ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς διαφοροποιημένα ενώ τα Matrix LED φώτα της Audi είναι πλέον διαθέσιμα ως extra και συνδυάζονται με δυναμικά φλας τα οποία αξίζει να σημειώσουμε πως είναι standard στο πίσω μέρος. Κατά τα άλλα, ο πίσω προφυλακτήρας έχει ανασχεδιαστεί ενώ νέες είναι και οι απολήξεις της εξάτμισης. Στο RS7 συναντάμε νέα τραπεζεοειδή μάσκα με εντονότερες γωνίες και με ματ αλουμινένια διακοσμητικά, ενώ υπάρχουν carbon και μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες. Ο μπροστά προφυλακτήρες διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και στο εξωτερικό. Tο RS7 είναι διαθέσιμο και σε νέα χρώματα Sepang Blue, Mythos Black, Glacier White και Floret Silver και φορά νέες σφυρήλατες ζάντες 20″ (διαθέσιμες και 21″), ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν και carbon-κεραμικά φρένα.
Στο εσωτερικό, δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές πέρα από την προσθήκη κάποιων υλικών και χρωμάτων. Φυσικά, η Audi ανανέωσε και βελτίωσε το MMI Navigation plus σύστημα με MMI touch που διαθέτει κάρτα γραφικών της Nvidia και συνδεσιμότητα με το διαδίκτυο μέσω LTE ως standard.
Όσον αφορά τους κινητήρες, το A7 Sportback facelift μπορεί πλέον να εξοπλιστεί και με τον νέο V6 3.0 TDI Clean Diesel που παράγει 272 άλογα (218 στην “Ultra” έκδοση) και καταναλώνει μόλις 4.7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα εκπέμποντας 122 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Διαθέσιμος είναι και ο ισχυρότερος 3.0 TDI bi-turbo με τα 320 άλογα. Αυτός, συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο, tiptronic κιβώτιο τη στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι κινητήρες, συνδυάζονται με το 7-τάχυτο S-Tronic. Τέλος, το S7, εξοπλίζεται όπως και πριν με τον 4.0 TFSI που παράγει 450 άλογα και επωφελείται από σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.
Κάτω από το καπό του RS7 βρίσκεται ο V8 4.0-λιτρος TFSI κινητήρα απόδοσης 560 ίππων στις 5.700 – 6.7000 σ.α.λ με 700 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ έως και τις 5.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς με στάνταρ αναλογία 60% πίσω και 40% μπροστά, ενώ διαθέτει και ένα ενεργό πίσω διαφορικό με τεχνολογία torque vectoring.
Τα 0-100 χλμ/ώρα να κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα με το πακέτο Dynamic plus. Με το πακέτο Dynamic η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ/ώρα ενώ χωρίς κανένα πακέτο η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα. Λόγω του συστήματος Start/Stop, του συστήματος απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων, καθώς επίσης και του μειωμένου βάρους του έχει μέση κατανάλωση 9,5 λίτρα/100 χλμ εκπέμποντας 221 γρ/χλμ CO2.