Audi R8 2015 spy photo

Η Audi μέσω του Ulrich Hackenberg, υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, ανακοίνωσε πως το νέο R8 θα προσφέρεται τόσο σε ηλεκτρική όσο και σε plug-in υβριδική έκδοση. Η plug-in υβριδική έκδοση θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύνολο της Lamborghini Asterion concept, με την αμιγώς ηλεκτρική e-tron έκδοση να είναι σε θέση να έχει αυτονομία 400 χλμ.

Το νέο Audi R8 θα εφοδιάζεται με σύστημα ασύρματης φόρτισης, ενώ μηχανικά θα είναι διαθέσιμο με έναν diesel κινητήρα, τον V8 4,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα, τον V10 5,2-λίτρων απόδοσης 540 ίππων με 539 Nm ροπής, ενώ αργότερα θα προστεθεί και ένας 4,0-λίτρων twin-turbo απόδοσης 460 ίππων με 500 Nm ροπής. Ο V10 κινητήρας στην έκδοση Plus θα παράγει 600 άλογα με 559 Nm ροπής. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται μόνο με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που θα στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς.

2016-audi-r8-new-led-taillights-spied-in-detail-1080p-5

Η νέα γενιά του R8 διαθέτει επιθετικό μπροστά σχεδιασμό, γωνιακής σχεδίασης νέα Matrix φωτιστικά σώματα LED με μεταβλητή ένταση, μεγάλες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, ενεργή πίσω αεροτομή, διαχύτη αλλά και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Στο εσωτερικό υπάρχει ένας διπλός κεντρικός αεραγωγός, τριάκτινο κοφτό τιμόνι με αλουμινένια μέρη, Head-Up Display, ψηφιακός πίνακας οργάνων όπως αυτό που συναντάμε στο νέο TT, ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη και νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI.

Το νέο R8 θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2015, θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τα μέσα του 2014, θα χρησιμοποιεί το “ίδιο γενικό layout” με την Lamborghini Huracan. Θα έχει ωστόσο μεγαλύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερα μετατρόχια. Θα ζυγίζει περίπου 50 με 60 κιλά λιγότερα από τη τρέχουσα γενιά, λόγω του carbon κεντρικού τούνελ και του carbon πατώματος. Παρότι το νέο R8 (κωδική ονομασία AU724) θα είναι κατασκευασμένο πάνω στην νέα MSS (Modular Sports Car System) πλατφόρμα του VW Group, την ίδια που φορά και η Lamborghini Huracan, θα διαθέτει τη δική του οδική συμπεριφορά σε σχέση με την Huracan.

Θα διαθέτει carbon-αλουμινένιο monocoque σασί, (23% από carbon και 77% από αλουμίνιο) το οποίο θα ζυγίζει 198 κιλά. Το νέο R8 θα διαθέτει 13% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από την τωρινή γενιά, με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.500 κιλά. Το σώμα και τα anti-roll bars θα είναι κατασκευασμένα από CFRP, ενώ θα φορά carbon-κεραμικά φρένα και εξάτμιση τιτανίου.