Audi RS 5 TDI concept

Η Audi ετοιμάζει τα νέα μοντέλα επιδόσεων της, με μερικά να κινούνται από “επαναστατικά” powertrains αλλά σύμφωνα με τον Heinz Peter Hollerweger, τουλάχιστον τα γρήγορα diesels, μάλλον δεν θα χρησιμοποιούν τον χαρακτηρισμό “RS”

Δεν ξέρω αν θα ήθελες να αποδυναμώσεις την RS μάρκα με δύο διαφορετικούς κινητήρες (στο ίδιο μοντέλο). Αλλά θα μπορούσα σίγουρα να φανταστώ να έχεις κάποια σχεδιαστικά στοιχεία και τις επιδόσεις ενός RS σε ένα μοντέλο με diesel κινητήρα. Δεν ξέρω αν θα ονομάζεται RS ή όχι. Δεν έχει αποφασιστεί ακόμα.

Δήλωσε ο Hollerweger, υπονοώντας πως η Audi σκέφτεται να ακολουθήσει τον δρόμο της BMW που δημιούργησε τα M Performance μοντέλα ως ξεχωριστή υποκατηγορία, κάτω από τα καθαρόαιμα Μ. Όσον αφορά τα υβριδικά powertrains, ο Hollerweger είναι πιο θετικός.

Για εμένα, δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει το επιπλέον βάρος – τα ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα επιδόσεων, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούν μεγάλη μπαταρία. Δεν υπάρχει κινητήρας που να έχει καλύτερη ροπή στις 0 στροφές από έναν ηλεκτρικό και πιστεύω πως μπορείς να τον τοποθετήσεις σε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων χωρίς να κουβαλάς τα 250 ή τα 150 επιπλέον κιλά των μπαταριών.

Δήλωσε το αφεντικό της Quattro GmbH. Ο Hollerweger, επιβεβαίωσε επίσης πως παρά την ξεχωριστή εξέλιξη της έκδοσης του EA888 με τα 395 άλογα, δεν υπάρχουν σχέδια για μικρότερα RS μοντέλα, ούτε για αντικατάσταση του πεντακύλινδρου κινητήρα με αυτόν, τον τετρακύλινδρο. Από την άλλη, δήλωσε πως η Audi Quattro παραμένει πιστή στον V8 κινητήρα, παρά τους ολοένα αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Παρότι δεν το ανέφερε ξεκάθαρα, μίλησε αυτοκίνητα στην “C και την D κατηγορία με 8 κυλίνδρους, ίσως και στην B κατηγορία” που σημαίνει πως οτιδήποτε από το RS4 και πάνω πιθανότητα θα συνεχίσει να έχει έναν V8 κάτω από το καπό.