Claire Williams

Το πολύ δυνατό ατύχημα τού Jules Bianchi στο Ιαπωνικό Grand Prix αποτέλεσε την αφορμή για την επαναφορά τού θέματος των κλειστών cockpit. Όσο ο Γάλλος συνεχίζει να βρίσκεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας τού Γενικού Νοσοκομείου Mie, μετά από τη χειρουργική επέμβαση στον εγκέφαλο, οι οπαδοί τής Formula 1 -και όχι μόνο- συζητούν το αν θα πρέπει τα μονοθέσια να διαθέτουν στο μέλλον προστατευτικό κλωβό για την καλύτερη ασφάλεια του οδηγού.

Ο Rob Smedley, επί κεφαλής απόδοσης οχήματος στη Williams, επισημαίνει ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δύσκολο να συμβεί. Από την πλευρά της, η Αναπληρωματική Πρόεδρος της ομάδας, Claire Williams, πιστεύει ότι το ζήτημα θα πρέπει να εξεταστεί, ενώ παραδέχεται ότι αυτό θ’ αλλάξει την εικόνα τού αθλήματος.

Είναι κάτι που θα πρέπει να δούμε. Αν αυτό μπορεί να βελτιώσει την ασφάλεια, τότε φυσικά θα πρέπει να είναι ως θέμα στην ατζέντα. Τα κλειστά cockpits δεν είναι εύκολα από τεχνικής πλευράς για ‘μάς να τα εντάξουμε στη Formula 1 και φυσικά αυτό θ’ αλλάξει τη φύση τού πώς μοιάζει ένα μονοθέσιο Formula 1. Πρέπει να εξετάσουμε όλες τις επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας είτε πρόκειται για ένα κλειστό cockpit είτε όχι, αλλά αυτές τις συζητήσεις πρέπει να είναι στα παρασκήνια.

Αυτό που θα επηρεαστεί από το κλειστό cockpit είναι η εμφάνιση των μονοθεσίων, όμως αυτό είναι κάτι που δεν ενδιαφέρει τόσο τους υπεύθυνους όταν η ασφάλεια μπαίνει στη μέση.

Πρέπει να βρούμε τρόπους να διασφαλίσουμε ότι οι οδηγοί μας είναι όσο το δυνατόν πιο προστατευμένοι. Η αισθητική τού μονοθεσίου Formula 1, ναι είναι σημαντική, ναι είναι το DNA τής Formula 1 και το πώς θα δείχνουν τα μονοθέσια είναι σημαντικό, αλλά η ασφάλεια είναι μέγιστης σημασίας.