Kia-Carens_2013_photo_b6

Το ότι η KIA, και γενικά η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία, έχει κάνει άλματα τριπλουνίστα τα τελευταία δέκα χρόνια είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο. Η ποιότητα κατασκευής τους, ο σχεδιασμός, τα διάφορα διεθνή βραβεία, το marketing και όλο το επιχειρηματικό μοντέλο έχει όλες τις βάσεις για τη δημιουργία μιας εταιρίας που θα πρωταγωνιστεί τα επόμενα χρόνια.

Η αντίληψη του κοινού αλλάζει, αλλά με πολύ αργά βήματα. Το Ward’s Auto μίλησε με τον επικεφαλής marketing της Kia, Michael Sprague, και μαθαίνουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρόσφατα κατέκτησε την τρίτη θέση από το τέλος σε μια πρόσφατη μελέτη της ALG με θέμα την αντίληψη μιας μάρκας για την ποιότητα, ξεπερνώντας μόνο τη Suzuki και τη Smart.

Όπως αναφέρει το Ward, μπορεί η Kia να κέρδισε μια θέση μέσα στη 10 δεκάδα της έρευνας για την Αρχική Ποιότητα των προϊόντων της J.D. Power and Associates, όμως ήταν πολύ πίσω από σχεδόν κάθε άλλη μάρκα στη μελέτη της ALG.

Το θέμα είναι τι κάνει η εταιρία για να αλλάξει αυτή την αντίληψη. Στις διάφορες εκθέσεις αυτοκινήτου ανά τον κόσμο θα προσφέρει test drives των αυτοκινήτων της, ενώ σε διάφορα κοσμικά events θα πηγαίνει αυτοκίνητα, όπως το K900. Ο Sprague συνέχισε λέγοντας την πολύ θετική αυξανόμενη παρουσία της εταιρείας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, και τις μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες τα τελευταία χρόνια, ως μέρος των προσπαθειών της να βελτιώσει τη φήμη του.

Χρειάζεται χρόνος και υπομονή από την εταιρία ώστε να αλλάξει η πεποίθηση του κόσμου για την εταιρία, αλλά αν συνεχίσει με αυτούς τους ρυθμούς και αποκτήσει την δικιά της ταυτότητα, θεωρώ δεδομένο ότι τα επόμενα χρόνια θα θεωρείται μια σοβαρή επιλογή και όχι αναγκαστική λύση για την αγορά αυτοκίνητου.