1

Με τη νέα Quattroporte και Ghibli να πουλάνε εξαιρετικά, με το crossover Levante να αναμένεται τον επόμενο χρόνο αλλά και την Alfieri να προστίθεται αργά ή γρήγορα στη γκάμα της “τρίαινας”, η ιταλική εταιρία χρειάζεται και το κατάλληλο δίκτυο αντιπρόσωπων, ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις της από τις 15.400 του 2013 σταδιακά στις 75.000 μέχρι το 2018, που είναι το ανώτερο νούμερο που έχει οριοθετήσει η διοίκηση της εταιρίας.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Maserati, Harald Wester, στα πλαίσια της έκθεσης του Παρισιού, αυτός είναι ο σκοπός της εταιρίας. Στα τέλη του προηγούμενου χρόνου, η Maserati είχε 79 αντιπροσωπείες σε όλη την αμερικάνικη επικράτεια, ενώ 10 μήνες μετά το νούμερο αυτό αυξήθηκε και έσπασε το φράγμα των 100 αντιπροσωπειών, ενώ έχει προγραμματιστεί μέχρι το τέλος του 2014 να ανοίξουν άλλες 20 showrooms.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Maserati στα τέλη του 2012 είχε περίπου 220-230 αντιπροσώπους, ενώ σήμερα διαθέτει 355, μια αύξηση περίπου 55%, με απώτερο στόχο τους 450 dealers το 2015, δηλαδή διπλασιασμός των σημείων πώλησης των αυτοκινήτων της μέσα σε μόλις δύο χρόνιας.