Nissan GT-R 2017 prototype (2)

H Nissan μέσω του chief creative officer, Shiro Nakamura, αποκάλυψε πως η τρέχουσα γενιά του GT-R θα αποκτήσει μια ακόμη facelift έκδοση, προτού το νέο μοντέλο βγει στην αγορά το 2017. Ήδη έχουμε δει spy φωτογραφίες της facelift, ή αν προτιμάς της MY2016 έκδοσης της τωρινής γενιάς, με τον Nakamura να δηλώνει πως υπάρχουν ακόμα περιθώριο βελτίωσης του GT-R R35.

Σε ότι αφορά τη νέα, R36, γενιά, ο James Oliver, επικεφαλής των σπορ μοντέλων της Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο, επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά πως θα διαθέτει υβριδικό κινητήρα, με το υβριδικό σύστημα να το έχει αναπτύξει η Williams. Σχεδιαστικά θα αντλεί στοιχεία από το Nissan Concept 2020 Vision Gran Turismo, έχοντας boxy, λειτουργική και brutal ωμή εμφάνιση, με το εσωτερικό να αναβαθμίζεται σημαντικά.

2016 Nissan GT-R

To GT-R R36 θα φορά τον twin-turbo V6 των 3,8 λίτρων απόδοσης κοντά στα 650 άλογα και ακριβώς πίσω από τον κινητήρα, θα τοποθετηθεί ο ηλεκτροκινητήρας απόδοσης περίπου 150 ίππων, ανεβάζοντας την συνδυαστική απόδοση στα 800 άλογα. Όμως το 6-τάχυτο DCT κιβώτιο, δεν αντέχει τη ροπή. Θα πρέπει να αντικατασταθεί και οι πηγές αναφέρουν πως τη θέση του θα πάρει ένα ανθεκτικότερο, 8-τάχυτο κιβώτιο.

Όλη αυτή η ισχύς όμως, δημιουργεί προβληματισμούς για την ψύξη των μηχανικών μερών. Εκεί θα αποδώσει το LMP1 πρόγραμμα αφού οι μηχανικοί της Nissan θα βρούνε τρόπους για να διαχειριστούν την ανακτηθείσα ενέργεια αλλά και αυτή που θα παρέχεται από τις μπαταρίες στον ηλεκτροκινητήρα. Φυσικά, η ψύξη είναι ένας τομέας που θα επηρεάσει σημαντικά και τον σχεδιασμό ενώ θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα στην επαρκή ψύξη και την αεροδυναμική απόδοση.